Heippa kaikille pitkästä aikaa! 😊
Palasin tänne kertomaan kuulumisia. Pelit mulla jatkui vielä trustlyjen yms sulkemisenkin jälkeen kun keksin aina uusia paikkoja pelata ja tallettaa. 14.9.2022 mulla tuli vaan jotenkin totaalinen oksetus siihen jatkuvaan pelaamiseen ja taloudelliseen ahdinkoon joten laitoin täältä löytyvän linkkilistan mukaan sähköpostia pitkin maita ja maltoja jotta laittaisivat mulle estot päälle. Veikkauksen jätin auki ja laitoin sinne 40e/kk talletusrajan millä sallin itselleni lottoa ja eurojackpotia. Siitä lähtien ne onkin olleet ainoat pelit mun elämässä. Ajoitus ei olisi voinut olla parempi sillä vain viikko tuon jälkeen tein positiivisen raskaustestin ja alkoi ihan uudenlainen vaihde elämässä.
Mulla olisi kova hinku saada ennen kesän alkua ja laskettua aikaa maksettua loput velat ulosotosta pois jotta pääsis aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä. Laitoin tänään jokaiselle velkojalle kyselyä olisiko edes osa loppuvelasta mahdollista saada anteeksi tämän muuttuvan elämäntilanteen edessä. Eipä kai kysyminen mitään maksa. Oli meinaan aika surkeaa luettavaa kuinka paljon tässä vuosien mittaan on tullut maksettua pelkkiä korkoja. Suurimmasta osasta velkoja on pääomat maksettu ajat sitten pois. Harmittaa myös kun uo lyhentää velat aina jonnekin 200e asti ja sitten siirtyy isompia maksamaan jolloin velkojen lukumäärä ei pienene ikänä. Paljon siellä ei enää ole velkaa, mutta tätä tahtia en ihan saa niitä kesäksi maksettua.
Onko kenelläkään kokemusta kuinka suostuvaisia velkojat on antamaan korkoja anteeksi näin 7 vuoden jälkeen?
Ja kaikille jotka kamppailee pelipirun kanssa juuri tällä hetkellä haluan sanoa, että mun elämä ei oo ollut näin ihanaa vuosikausiin. Mulla on rahaa tilillä, peruslaskut maksettuna, ruokaa kaapissa, hyvin nukutut yöunet takana ja vapaata aikaa tehdä asioita. Suosittelen lämpimästi pelaamisen lopettamista ihan kaikille. Tsemppiä! ❤️