Olet täällä

AMFETAMIINI! mielestänne parhaat jatkeet,mitä ja miksi?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja ziontrain » 14.7.2005 19:28:31

edit
Viimeksi muokannut ziontrain päivämäärä 9.12.2005 12:38:17, muokattu yhteensä 1 kerran
ziontrain
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pandae » 14.7.2005 21:47:47

Eiköhän kaikki tiedä millasta paskaa se on... Joku siinä silti kiehtoo, kun sitä pitää vetää.
pandae
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 14.7.2005 22:49:05

Järjetön hehkuttaminen tyyliin "katsokaa kaikki, olen narkkari" kertoo vain siitä että on tarve hakea huomiota olemalla jotenkin "erilainen" ja "rohkea". Sama juttu kun teinien "KaTtOkaaaAA muaah oon iha vitu kännis hei DAAH vähänx mä oon alkkis!!1"
Miffy

ViestiKirjoittaja durak » 14.7.2005 23:01:14

Nistiä ei ymmärrä kun toinen nisti. Siinä vaiheessa kun on ihan sama joutuuko vankilaan ja kenet ryöstää niin tulee siinä sivussa kehuskeltua miten paljon tuli vedettyä kamaa viikon loppuna. Mut ai jai jai kun huume loppuu niin vittu että hävettää pelottaa on kipeenä ja maailma kaatuu..
Ei vittu siihen en enää palaa. Lopetan ennen kun kerkeen kunnolla ees alottaa!!

edit: Ei mulla kyllä ollu tapana hirveesti hehkuttaa..
durak

ViestiKirjoittaja Miffy » 14.7.2005 23:09:36

Durak, tajuan kyllä mitä tarkotat. Meinasin vaan sellasta ... no äh, kyllä sä tiiät, teinihehkutusta :O
Miffy

ViestiKirjoittaja durak » 14.7.2005 23:11:26

Miffy kirjoitti:Durak, tajuan kyllä mitä tarkotat. Meinasin vaan sellasta ... no äh, kyllä sä tiiät, teinihehkutusta :O

Tajusin :wink:
durak

ViestiKirjoittaja colt » 15.7.2005 00:00:35

Tätä juuri hainkin kommentillani. Beyootch ehkä tietää vauhdista enemmän, kuin Irene_1984. Mutta paljolti tietämättömiä ovat kummatkin. Toinen tavallaan, toinen toisella tavallaan.¨
"Ei se riitä että sait kaiken, se täytyy vielä säilyttää. -M.I-
colt
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja beyootch » 15.7.2005 10:11:49

vittu ku mä en ymmärrä sitä että missä mun ja muiden menee sukset ristiin ton hehkuttamisen kanssa...?

mulla ja teille hehkuttaminen on varmaan eri asia tai jotain.
tai jotenki teidän mielestä kokoajan hehkutan, kun omasta mielestäni lähinnä en.

on myöskin eriasia "hehkuttaa" ja hehkuttaa.

tässä on taas tää sama systeemi ku sillon joskus aikasemminki. ensinnäkin itseironiani äänensävy on suhteellisen vaikeasti saatavissa näihin postauksiin, joskin laisinkaan, joten toisinaan juttuja kirjotellessani ilmeisesti annan ihmisille väärää kuvaa itsestäni, koska kaikki käänteiset ilmaukseni ynnä muut vastaavat eivät saa lukijoissa aikaan tarkoittamaani reaktiota.
loppupeleissä sillä ei oo kyl ees mitään väliä, koska ainakin osa niistä, jotka täällä on tän viimisen about vuoden mun juttuja lueskellu, osaa jo ymmärtää mun harvinaisen monimutkasta sekä harhailevaa ja ennenkaikkea epäselvää ajatuksenjuoksuani sekä käänteistä ajattelutapaani sen verran, että ne näkee jo rivien väliinki... niinkuin myös sen, että toisinaan hermostun ja raivostun mitä pienimmistä asioista ja usein myös auon päätäni, jopa täysin syyttä. (mitä? eikai?) ehkä jopa vittuilen! eräitä lempiasioitani maan päällä ovat kuitenkin ironia (etenkin itse-) sekä sarkasmi. puhumattakaan pilkun nussimisesta, provosoinnista ja puhtaasta ärsyttämisestä.

noniin. aletaas taas.

mun mielestä laadusta puhuminen ei oo mitään hehkuttamista. ja edelleen 'hyvää piriä' on eri asia ku 'piri on hyvää'. 'hyvää piriä' tarkoittaa siis vaikka toimivaa, tai vahvaa piriä. sitä mä en tajua, että miten ihmeessä mun amfetamiinikielteisyys/puolteisuus tai mun käyttöhistoria vaikuttaa siihen, että onko kyseinen mömmö 'hyvää' vai jotain pelkkää maltoo...?
että vaihteeks ei puhuta poreesta yleisesti, en sanonut poreen yleisesti olevan hyvää, tarkotin vaan lähinnä sitä, et mulla oli laadullisesti (paljon) parempaa poretta ku niillä muilla ihmisillä... ja ihmettelin vaan sitä, että kusettaaks kaikki vaan nykyään niin vitusti toisiaan, vai onks tosiaan nykyset 'piripäät' sellasia, et ne ihan tosissaan pärjää jollain maltopaskalla ja on viä tyytyväisiä... helppo se nyt jollain pelkällä maltolla onkaan mitään toleranssia nostattaa, mikä tietenkin on vaan HYVÄ!

tässä teille taas yksi kärjistetty esimerkki.
mä en syö kalaa. mun mielestä se on vitun ällöttävää kaikinpuolin niin maultaan kun pelkästään se rakenne. kaikki kalaan liittyvä ruoka oksettaa mua. kuitenki mä oon joskus syöny kalaa, ja esim kermassa haudutettu uunikirjolohi on ollu mun suurinta herkkua...
vaikka kala on mielestäni ihan vitun hirveetä, tiedän silti mikä kala on 'hyvää' tai mikä ei... voin siis esimerkiksi sanoa, että 'tarjolla oli hyvää kalaa ja paskaa kalaa' jos siä oli joku superkermiskuhaväkerrys, ja joku kuppanen sellaisenaan keitetty räkärellu. ei se silti tarkota et yleisesti kala olis mun mielestä hyvää, mutta kyl mä nyt silti hyvän erotan huonosta...

mikä tässä nyt on taas niin kauheen vaikeeta...

tai sit mulla on itellä vaan toleranssi aivan törkeen korkeella, ja kiskon normaalisti neljätoistakertasen määrän vauhtia 'tavalliseen' vauhdinkäyttäjään verrattuna. paitsi että minä sit taas korvaan laadulla sen, minkä he määrällä. eli kenties jos pistäis jonkun 'perussäkin' pöytään ja siitä ruvettais jonkun kanssa yhdessä kiskomaan, niin sille riittäis nollakakkosen vedot, ja mun pitäis kiskoo jotain kolme grammaa alkuun....? eli jos ottaisin omasta säkistä sen nollakakkosen, niin sille toiselle tyypille se olis sama ku se kiskoiski yhtäkkiä kolmen gramman vedot....
tuskin nyt kuitenkaan ihan näinkään.
laatu ei kuitekaan voi parantua rajattomasti, niinkuin ei tietenkään laskeakkaan... mutta helpommin se laatu nyt vaikka esim (jos nyt sitten oikein otettaisiin taas nämä pitoisuusprosenttiyksiköt käyttöön) 50%:sesta poreesta tossa 'katukaupassa' laskee kun nousee!!
ja niinkun (vaihteeks) olen aikaisemmin sanonutkin, että jos sitä kerran on pakko kiskoo, niin kai sitä nyt mielummin kiskoo HYVÄÄ vauhtia ku sitä maltopaskaa... mutta sit taas eipä sitä kyllä maltolla valvottaiskaan viikkoo ja vedettäis itseensä sellaseen psykoosiin että oksat pois... siinä vaiheessa kun ON pakko kiskoo, ei mulla (edelleenkään) olis yksinkertasesti varaa kiskoo mitään pelkkää perunajauhoo, mikäli se minulle amfetamiinina myytäisiin. ja samasta syystä myöskään omassa pöhinäpuodissani aikoinaan ei jatkeita tunnettu (lukuunottamatta niitä, mitä sinne sitte oli heitetty jo ennen mua...) koskaan en myöskään pitäny 'omaa säkkiä' ja 'myyntisäkkiä', vaan ihan samaa tavaraa poistin, mitä itsekkin vedin. et ceteraa et ceteraa.
lähtee rönsyileen taas enkä muista yhtään että mitä mun piti sanoo,

VAUHDEISSA KUN OLEN, SUUREN SUURI PIRINISTI, JOKA EI MUUTA TEE KUN VAAN VETÄÄ PIRIÄ, PIRIÄ PIRIÄ PIRIÄ!!! OI IHANAA AUTUASTA PIRIÄ!!! VITTU MITÄ KRISTALLIA, SULOISEN YLELLISTÄ PIRIÄ, TÄNNE VAAN, KAIKKI TUUTIT TÄYTEEN!! hash waan, just like that, gooooood people!

piripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiri-piripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiri-piripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiripiri.

siinä teille piriä perkele.

en jaksa edes alkaa puolusteleen itseäni tai millään tavalla tietämystäni, käyttöäni, suhtautumistani, mitään...
ku ei mun tarvi kun ei mua oikeestaan edes kiinnosta.
edelleenkään...

mutta näin piripäissään sitä vaan pirinisteillä näköjään tuppaa vaan oleen niin vitusti sanottavaa, vaikkei niiden sanomisessa mitään järkeä olisikaan.... saati jotain minkä avulla me kaikki yhdessä tavottelisimme yhteistä hyvää....
'beautiful little waterfalls, happy little trees....'

kunhan tässä näpyttelen, ku tuntuu toi näppäimistö niin kivalta sormien alla.
(kaikki toistuva, neuroottisesti jatkuva tekeminen mitä ei pysty lopettamaan yhtään vitun millään, ON jo (amfetamiini-)psykoottista käyttäytymistä)

ainii, ja sit piti laittaa tähän kans, et syökää paskaa.
mut en enää muista varsinaisesti et miks, joten en siis laita... :twisted:

varsinkaan ku en muista, et ooks mä tässä tekstissä nyt niinku pahalla tuulella, vai hyvällä... vai täysin neutraali.
enkä tod ainakaan jaksa lukee sitä enää.
hyvin mä vedän

Kuva
beyootch
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Devilla » 15.7.2005 10:15:43

Kymmenen vuotta sitten vedettiin amfetamiinia, nykyään piriä. Laatu vaan huononee. Se on pelkkää paskaa rotanmyrkkyä jota alkaa lähes väkisinkin rakastaa (kuten melkein mitä tahansa ainetta kokeillessa) mutta se vie mennessään ja syvälle. Ja se vie kaiken. Mitään hyvää jättämättä. Valitettava totuus. Ja Suomessa piriä jatketaan loppujen lopuksi todella paljon. Jotkut ääliöt vaan väärillä aineilla joiden vuoksi kokemattomilta lähtee henki kun eivät jatkeita tms. pahemmin tunne. Tai kokeneiltakin, jotka eivät sitä huomaa... :evil:
Devilla

ViestiKirjoittaja reggaeman80 » 15.7.2005 17:46:04

öh, taisit sitte vetää PELKKÄÄ maltoo. ja se alun piristyminen oli vaa placeboo...

ja varmasti ollu metaa nähnytkään!!!!!!!!!!

mun mielestä paras jatke on se, et

EI JUMALAUTA MENNÄ JATKAAN SITÄ PIRIÄ VITUN IDIOOTIT!!!

heh, hyvin huomas taas konemetsässäki, mulla oli itellä mukana jonkun verran omaa, mitä oli jatkettu jo ku se oli tuotu mulle, eli mun mielestä se oli sellasta keskivertoo... siellä yks mun kaveri poisti joltain tyypeiltä just jonkun puokin tms, veti sen kokonaan, ja tuli multa itkeen taas nollaykköstä, ku se niiden muiden piri oli ollu niin paskaa, ettei vaikuttanu sen mun nollaykkösenkään vertaa... ja useilla muilla tuntu kans olevan jotain ihan ihme kuraa siellä mukana, onks porukka niin tyhmiä, ettei ne tajua niiden mömmöjen olevan paskaa, vai mikä se pointti oikein on?
oon aina ennen kuvitellu, et täällä on aina sellasta keskivertopaskaa. mut lähiaikoina on ruvennu tuntuun siltä, et se meidän 'keskivertopaska' on satakertaa parempaa, ku muiden 'hyvä'. mikä teitä vaivaa ihmiset?! saatanan ahneet nistit, ette ajattele muuta ku voittoo ja keinoja miten sponssata omat doupit.

mut irene hei, ei siinä vaiheessa ku on vetäny sen yhden gramman joka ei toimi, tuu mieleen, ettei ehkä kannata ostaa sitä toista grammaa, koska tuskimpa sekään toimii yhtään sen paremmin.
paitsi tietenki jos ootte ostanu sen koko 9 grammaa kerralla, mutta sit taas siinä on vielä vähemmän järkee, ostaa 'isompi' määrä eikä testata tavaraa, vittu edes maistaa sitä sormen päällä!!! koska kyllä piri sentään pirille maistuu...

musta tuntuu, että sä et oo ikinä edes vetäny mitään about 13-14% vahvempaa, koska jo pelkästään 67,9% pitäis tuntua jo jossain...
sähän ressukka kuolisit jo ku joku heittäis suhun jonkun vajaan nollaykkösen jotain kasikymppistä!!! voi voi voi voi.

et sillee ku miettii, mä oon kuitenki pirinisti, ja pärjään yleensä niillä mun mielestä 'keskiverto'-seteillä ton 11 tuntia jollain about 0,5-0,6:lla grammalla. sä menisitki sit varmaan tolla mun 'keskiverto'- setin nollaykkösellä jonkun kaksviikkoo putkeen, mikäli oot tottunu vetään tollasta "67,9%:sta"....
huhhuh.

sellasta ku hyvä jatke ei oo olemassakaan. kaikke jatkeet on perseestä.
mut malto on sinänsä hyvä, ku se on niin vitun tyhjää tavaraa eli tosi neutraalia.
aika usein porukka jatkaa myös sokeriin, tai esim kofeiinipillereihin (<--- jotka kuulemma kohahtaa kunnolla, en tiedä ku en ole ikinä kofeiinipiriä vetäny).

mutta niinku sanoin, ei tarttis jatkaa sitä vauhtia.
paitsi tietenki eri asia, jos ihmiset ei tajua sen olevan oikeesti vahvaa.
eli just joillekin, irina, sun tyyppisille ihmisille sitä on varmaan "pakko" jatkaa, ku ootte kuitenki antanu ihmisten kusettaa itseenne jo jonkun aikaa, niin ressukat kuolisitte johonkin mitä ei oo jatkettu täysin tyhjäks arvaks....

onhan se nyt jumalauta järjenkäyttökin sallittua....

:lol:
Viimeksi muokannut reggaeman80 päivämäärä 17.11.2005 12:54:08, muokattu yhteensä 1 kerran
ei savuJa ilman tulta!
reggaeman80
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 15.7.2005 20:41:49

Itseasiassa hehkutus saattaa olla väärä sana. Päteminen olisi parempi.

Eikä millään pahalla, tod. Tuo on vaan niin teiniä ;p
Miffy

ViestiKirjoittaja Cemetery Gates » 15.7.2005 23:40:05

lääkepiri on mukavaa, vaikka on siinäkin "jatketta" caca!
"Kaikkee ei oo pakko vetää "
Cemetery Gates
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 18.7.2005 17:02:18

Täälläpäin ainakii pirinistit ovat ihan oma lukunsa. He ovat muita käyttäjiä "parempia", koska eivät vedä "kuin" piriä.... Kaiken lisäksi HEILLÄ on oikeus käydy muiden autoissa viemässä cd-soittimet, ajella pireissään autolla ilman korttia ja kaikkea muuta paskaa... Puhumattakaan siitä monen tunnin säätämisestä, jos aiot ostaa heiltä jotain, voi prkl... Hermot menee vähemmästäkin, ja siksi usein sanonkin niille päin naamaa, et menkööt SÄÄTÄMÄMÄÄN! Mä EN VOI SIETÄÄ pirinistejä! :evil:
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sanja » 19.7.2005 11:26:19

Jaahas...

Asioilla on aina kaksi puolta, mutta joka tapauksessa jos pirin kaa on pelannut jo kymmenisen vuotta, ni en jaksa uskoa, että ainetta tulisi kehua tai muuta vastaavaa. Koska ihan oikeesti siinä ajassa pitäs jo tietää et se on paskaa, oli sitten jatkettua tai ei. Kyllähän jokainen entinen tai nykyien pirin käyttäjä tietää et pireissä kun on, ni millään muulla ei ole väliä, sitä on kuningas tai tar maailman huipulla, kukaan muu ei ole mitään tai mikään ei merkkaa mitään kuin sinä itse.

Tästä huolimatta kannattasi miettiä onko kuitenkaan asiallista ainakaan täällä päteä tai hehkuttaa (oli se nyt mitä tahansa), sillä ehkä joku ei "niin kokenut " saattaa saada siitä touhusta aivan väärän kuvan, mitä se oikeasti on. Jokaisellahan saa olla mielipiteensä, mutta kuinka se tuodaan julki ja ennenkaikkea missä. Sitä kannattasi ajatella.

Kymmenen vuotta ja tuo asenne,vaikea tajuta. Mutta jokainen tyylillään.

Sanja :roll:
En enää muista kuinka tähän ollaankaan luisuttu,
mut en oo unohtanut mitä me joskus oltiin. -Apulanta
Sanja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja beyootch » 26.7.2005 08:15:44

ei vittu teillä on kans ongelmia....
ja niin saatanan isoja sellasia. huhhuh.
hyvin mä vedän

Kuva
beyootch
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna