Kirjoittaja Surunmurhaaja » 5.8.2006 10:50:25
Kyllä ne asiat parempaan suuntaan muuttuu! Ihan varmasti. Ja aina kun tuntuu et "ei vittu mitä paskaa, en todellakaan jaksa enää tätä kärsimystä ja ainaisia pettymyksiä", niin voi kelailla, et "joo, nyt menee näin vitun huonosti, ei voi enää huonommin mennä, elikkä suunta on vaan ylöspäin". Ja sit kun se olo vähän helpottaa, niin voi olla iloinen joistain ihan pikkujutuistakin, eikä aina vaan kelata niitä huonoja asioita. Mä meen takuuseen, et ihan varmasti jokaisen elämässä on jotain hyvää ja positiivista, vaikka se ei heti ekana tuukkaan mieleen kun kelaa vaan niitä murheita koko ajan.
Voi kuulostaa tyhjänpäiväseltä lässytykseltä, mut mä tiedän omasta kokemuksesta mistä mä puhun. Kävin niin lähellä kuolemaa kun yritin lopettaa tän paskan, mut nyt voin olla onnellinen, että jäin henkiin. Ja vaikka vieläkin toisinaan on ihan vitun kauhee olo ja tuntuu et kaikki on yhtä paskaa, niin ei saa luovuttaa! Elämä on vaan kestettävä sellasena kun se on meille suotu, ja yrittää ite omilla teoillaan ja valinnoillaan muokata siitä ees vähän siedettävämpi.
Ei jäädä tuleen makaamaan, ystävät!