Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja stonehead » 4.8.2006 16:15:01

frontti kirjoitti:Kaikki menee päin emätintä ja anusta. Ruskeesta jauhelihakastikkeesta tuli lähes mustaa, uudet oman maan potut kiehu hellälle. Muija tulee jo huomenillalla jälkikasvun kaa aurinkorannalta. Mul hirvee siivous mökillä, darra, kaik ahistaa. Viina ei maistu, ryynit ei, savut tekee jotain. Mä juon väkisin taluviinaa, pirtu ei mee enään ales. Huoh. Liian pitkä oli frontil putki, mä jatkan viel viikon. Tuli viel selkäleikkauspaperitki. Ei hyvältä näytä ny. But huomenna päivä on uus. Tulpas pitkä purku. :oops:
Loiventele toveri iisisti.
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Denso » 4.8.2006 16:15:21

Vituttaa ku o kauhee darra eikä saa juomista loppuun...
Denso

ViestiKirjoittaja Uusi käyttäjä » 4.8.2006 16:19:00

Vituttaa kun tramalia on vain 100 mg.
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja frontti » 4.8.2006 16:47:55

Ei sollukkaan palanu, se kasti, olo helppi kummast, ku söi pottui ja kastii. Nyt jatketaan dokausta. 8)
"Kun nainen menettää taitonsa hurmata, hän oppii vihaamaan". -Nietzche-
frontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja stonehead » 4.8.2006 16:49:44

Hyvä hienoa!Safkalla on ihmeitätekevä forssi.
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja miljoona » 4.8.2006 17:18:12

Tänään koko maailma on vittumainen. Dokaaminen varmaa auttais, mut sitäkään en aio harrastaa. Pakko kai vetää ihan vitusti röökiä ja kuunnella hyvää musaa. Tylsyys, masennus ja vitutus on se tän päivän juttu.
miljoona

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 4.8.2006 17:23:38

Vittumaista on se, että haluaisin lähtee ulkoilmaan, mut en taaskaan jostain syystä voi astua ovesta ulos. Kävin kyl kaupassa tänään, mut nyt tuntuu ahdistavalta jo ajatuskin, että joutuisin juttusille ihmisten kanssa, vaikka juuri sitä haluaisinkin; mennä hengailemaan kamujen kans tonne rantaan. Miten ihmisen pää voi olla näin ristiriitainen? :?
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja geraldine^ » 5.8.2006 03:33:01

vituttaa noi ällöttävät siipiötökät, joita sikiää jostain vitun kolosta ja niitä on tässä pöydällä n.30kpl kuolleena. :? (ehei, minä en niitä siivoa :D)
on kuuma ja rahat loppu, enkä saa yhteen mieheen yhteyttä. :x
plus pakko saada lääkitys, mutta en uskalla mennä lääkärille.
geraldine^

ViestiKirjoittaja resukka » 5.8.2006 06:39:26

Yritin tappaa itseni mutta en onnistunut. Aaattelin lähteä samalla tavalla kun pikkusisko eli peruuttavan auton alle. Tosin mä oon 23 ja sisko oli vasta 18kk
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Steve » 5.8.2006 09:14:30

vittumaisinta on se että Tramadolit loppuu tänää. Enää 250mg annos. No ei ne opiaatit siihen kyllä lopu :D
Steve

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 5.8.2006 09:27:36

resukka kirjoitti:Yritin tappaa itseni mutta en onnistunut. Aaattelin lähteä samalla tavalla kun pikkusisko eli peruuttavan auton alle. Tosin mä oon 23 ja sisko oli vasta 18kk

Kamalaa :cry: Älähän nyt.. Kyllä se siitä vielä iloks muuttuu!
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja miljoona » 5.8.2006 09:47:18

resukka kirjoitti:Yritin tappaa itseni mutta en onnistunut. Aaattelin lähteä samalla tavalla kun pikkusisko eli peruuttavan auton alle. Tosin mä oon 23 ja sisko oli vasta 18kk

Perkele ressukka! En tiä ootko tosissas vai et. Mut nyt ois aika ottaa itstäs niskasta kiinni ja päättää et niin helpolla et tästä maailmasta suostu lähtee. Hommat tulee olee vielä paremmin, jos sä vaan niin itse päätät. Paska ei jatku ikuisesti. Sen tietää jokainen vessassa käynyt. Kaikkea hyvää sinulle.
miljoona

ViestiKirjoittaja nölliäinen » 5.8.2006 09:59:12

Asia ei oikeasti minulle kuulu vittujakaan mutta kuolla ehtii aina myöhemminkin ja kannattaa miettiä sitä totaalista olemattomuutta aika tarkkaan ennen kuin sille antautuu.

(Kyllä, tiedän että joka saakelin ikinen masentunut vihaa seuraavaa huomiota mutta asiat muuttuvat paremmiksi ennemmin tai myöhemmin. Ei sillä ettenkö ymmärtäisi sitä ettei moista jaksa odottaa, sitten taas minun ymmärtämiseni tai ei-ymmärtämiseni tuskin on kovinkaan merkittävä asia.)
nölliäinen

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 5.8.2006 10:50:25

Kyllä ne asiat parempaan suuntaan muuttuu! Ihan varmasti. Ja aina kun tuntuu et "ei vittu mitä paskaa, en todellakaan jaksa enää tätä kärsimystä ja ainaisia pettymyksiä", niin voi kelailla, et "joo, nyt menee näin vitun huonosti, ei voi enää huonommin mennä, elikkä suunta on vaan ylöspäin". Ja sit kun se olo vähän helpottaa, niin voi olla iloinen joistain ihan pikkujutuistakin, eikä aina vaan kelata niitä huonoja asioita. Mä meen takuuseen, et ihan varmasti jokaisen elämässä on jotain hyvää ja positiivista, vaikka se ei heti ekana tuukkaan mieleen kun kelaa vaan niitä murheita koko ajan.

Voi kuulostaa tyhjänpäiväseltä lässytykseltä, mut mä tiedän omasta kokemuksesta mistä mä puhun. Kävin niin lähellä kuolemaa kun yritin lopettaa tän paskan, mut nyt voin olla onnellinen, että jäin henkiin. Ja vaikka vieläkin toisinaan on ihan vitun kauhee olo ja tuntuu et kaikki on yhtä paskaa, niin ei saa luovuttaa! Elämä on vaan kestettävä sellasena kun se on meille suotu, ja yrittää ite omilla teoillaan ja valinnoillaan muokata siitä ees vähän siedettävämpi.

Ei jäädä tuleen makaamaan, ystävät!
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Mungo » 5.8.2006 10:56:20

Samaa mieltä kuin aiemmat kirjoittajat, eli älä helvetissä Resukka tee sitä mitä aioit. Vaikka elämä olisi ämpärillinen paskaa, kannattaa silti ihan uteliaisuuttaan ja vaikkapa vittumaisuuttaan pysyä hengissä. Näin ainakin olen itse järkeillyt, vaikka samoja ajatuksia on tullut haudottua ns. muutamankin kerran. En tietenkään väitä pystyväni ymmärtämään, miltä sinusta tuntuu, mutta silti: älä tee sitä. Pysy hengissä.
Mungo

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna