Eli mä oon vetäny panacodeja 30klp päivässä ja joskus jopa enemmänkin (ja aina erottelematta), olen saanut kodeiinikapseleita, jotka sisälsivät vain kodeiinia (30mg/kpl) ja muutamia apuaineita. Niitä meni noin 70kpl/vrk. Joskus enemmän joskus vähemmän. Mä siis luulen tietäväni suunnilleen, mitä on kodeiiniriippuvuus. Ja nyt mä myös tiedän miten siitä pääsee irti ja mistä kannattaa alottaa tää vierotus ja mitä tapahtuu, kun pääsee kuiville.
Ja HUOM! Koko käyttöni oli laillista, valvottua ja vain yhden lääkärin määräämää. Olin kovan valvonnan alla, jotta maksani terveys pystyttiin melkeinpä takaamaan. Arvoja vahdittiin huolellisesti koko ajan. Huomioitavaa on myös se, että tiedän muitakin tapauksia, jotka ovat käyttäneen panacodia erottelemattomana 30kpl päivässä, mutta kaikki me tiedetään se, et sellanen käyttö on vaarallista ja todella typerää henkensä riskeeraamista. Jokasen maksa on erilainen ja kokeilematta ei voida tietää kenen maksa kestää noita jätti annoksia ja kenen ei. Ja kuka järkevä ihminen sitä haluaakaan henkensä uhalla kokeilla?! Vain pahasti riippuvainen ja siks tein tän ketjun, et näitä pahasti riippuvaisiakin on ja mä haluan just niille kertoo, kuin siitä koukusta pääsee eroon.
Toive olis, et täs ketjus pysytään ite asiasassa ja kysymyksiä saa esittää ja tää ei myöskään oo mikään "vaan Tipi tietää ja saa vastata-ketju". Mä tosin voin esittää eriäviä mielipiteitä vedoten "laajempaan" kokemukseeni,

EDIT: Olin myöskin absolutisti koko lääkeriippuvuuteni ajan ja sekin varmaa selittää osaltaan sitä, miten selvisin tosta kaikesta hengissä. En siis ole kokenu sekakäyttöö.