PS:
Kuinkahan pitkä väli pitäisi olla lääkkeen ottamisesta, jos olutta aikoo ottaa, että se ei vaikuttaisi Lyrican kanssa? Syön tällä hetkellä Lyricaa 75mg/2*vrk annoksella. Ainakaan vielä ei viitsisi alkoholin kanssa kombotella...
Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja Turhapuro » 18.1.2009 16:33:05
Kirjoittaja Jim Jones » 18.1.2009 22:31:10
malibu kirjoitti:Chronic kirjoitti:Omakohtaisesti tuli kokeiltua tuota pregabaliinia(Lyrica) 3x300mg(ei kaikkea kerralla vaan kapseli per 1-2h) annoksella eräänä iltana. Mitään muuta en muista pohjille ottaneeni. Aluksi en huomannut mitään. Otti varmaan 30-60min ennenkuin huomasin ylipäänsä mitään vaikutuksia.
Sitten vaikutukset alkoivat melko yllättäen ja tuli vähän samankaltainen olo kuin olisi kännissä ollut. Kyseinen ilmiö johtunee siitä, että pregbaliini vaikuttaa aivoissa osittain samoihin kohteisiin kuin alkoholi, GABA-A & B reseptoreihin.
Jokatapauksessa koordinaatiokyky tuon pregbaliinin vaikutuksen alaisena heitti enemmän tai vähämmän.. Kaikki ikäänkuin "keikkui" ja itsekin suorastaan hoipertelin jalkeilla ollessa. Muuten olo oli ihan hyvä, ahdistuksen tuo poisti mielestäni varsin tehokkaasti ja huomasin myös tulleeni astetta puheliaammaksi.
Kaiken kaikkiaan nuo yllämainitut vaikutukset kestivät joitakin tunteja vaikutusten alkamisesta. Vaikutusten loputtua en itse ainakaaan huomannut mitään "krapulaa".
Jim Jonesille ja muille, ottakaa oppia Chronicista kuinka kirjoittaa hehkuttamatta! Jos on innokas vetää kännejä ni siitä vaan, ihan hyvät fiilikset ilm. saa; mä en oo näitä kokeillu. Tekstin pitää olla asiallista.. Moni varmaan kokee puheliaisuuden ja koordinaation heikentymisen mukavana mutta tässä kirjoituksessa tekstin sävy on neutraali; ei hehkuttava. Sori Chronic et lainasin sun tekstin tähän, mut täs on muille teksti jossa on asiaa kuinka lääke vaikuttaa, ilman et siit ois mielettömät määrät hehkutusta! En usko plinkin toimituksen tätä tekstiä poistavan, koska täs on vaan vaikutuksia asiallisest, mut jos poistaa ni sit voi syytää natsisensuurista...
Kirjoittaja Turhapuro » 18.1.2009 23:52:22
niin, sinulla.
yli parikymmentä haittavaikutusta kumosi kummasti haluni käyttää tuota kallista seksintappajaa (300mg/vrk).
yksinäinenhän voi vetää itsensä kuinka tuubaan tahansa, mutta suhteessa se on ongelma.
siis jos ajatellaan että lyrica ei vaikuttaisi ollenkaan alkoholin kanssa niin eipä sitä kannattaisi ottaa ainakaan pariin päivään ennen alkoholia. toisaalta lyrica säästää kuluissa; 5 olutta on kymppikassi. no joo.
kuulemma tramal + lyrica + alkoholi-komboon on kuoltukin. itse olen kombotellut jykevämminkin ilman kuolemaa.
mieluummin ole ottamatta sitä panacodia sen alkoholin kanssa.
Kirjoittaja palikka87_ » 19.1.2009 09:18:23
Kirjoittaja Maago » 19.1.2009 10:57:09
Kirjoittaja Silomat » 16.2.2009 11:44:15
Kirjoittaja Qosi^ » 16.2.2009 11:48:00
Kirjoittaja peeäl » 7.5.2009 12:43:33
Kirjoittaja kati83... » 10.5.2009 01:15:05
Kirjoittaja jm8k » 10.5.2009 02:53:54
Kirjoittaja jermus » 13.5.2009 00:02:37
jm8k kirjoitti:En vaanedelleenkään ymmärrä miten lyricoista itsestään voi saada oloja. 4 liuskaa 150mg lyricaa ei tee mtiään, muita buustaa niin paljon että jos siihen päälle menee ottamaan mitään opiaatTIA, ALKOHLIA, BENTSOA jne. Kaikki buustautuu ja ilta on val is.
Eli kiva lääke buustina, mutta itsessään ihan arvoton. Ehkä siksi juuri määrätään niin pa.ljon.
Kirjoittaja jm8k » 15.5.2009 11:45:28
jermus kirjoitti:jm8k kirjoitti:En vaanedelleenkään ymmärrä miten lyricoista itsestään voi saada oloja. 4 liuskaa 150mg lyricaa ei tee mtiään, muita buustaa niin paljon että jos siihen päälle menee ottamaan mitään opiaatTIA, ALKOHLIA, BENTSOA jne. Kaikki buustautuu ja ilta on val is.
Eli kiva lääke buustina, mutta itsessään ihan arvoton. Ehkä siksi juuri määrätään niin pa.ljon.
Vaikka sulla ei toimi, niin äläppäs ´mene yleistämään, nimim. täysin päinvastasia kokemuksia saanut
Kirjoittaja palikka87_ » 15.5.2009 14:28:53
Kirjoittaja palikka87_ » 15.5.2009 18:42:21
Kirjoittaja palikka87_ » 15.5.2009 19:03:02
dark magus kirjoitti:palikka87_ kirjoitti:Totesin sen faktan et alkoholilla ja lyricalla
on ristikkäistoleranssi ja tämä on fakta. Kokeilempa 300mg lisää kohta, sit jos ei keinuta ni edellinen
pähkäily on FAKTA.
hei vetäsin joskus reilu 900mg, paljon olutta (jota L kyllä potensoi) ja muutamaa pkv-t + pkv-a-tavaraa... ja heräsin noin tasan vuorokauden päästä... istualtani samasta paikasta johon olin aiemmin jäänyt.
olin siis kadottanut yhden vuorokauden elämästäni. olipa tooosi kivaa. niskat mm. ihan paskana jne.