Olet täällä

Uusi Vuosi, Uudet kujeet??

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Uusi Vuosi, Uudet kujeet??

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 31.12.2009 12:22:50

vähä porsketta(pitkästä aikaa) ja 6-pac bisseä ja niihin ne rahat sitten menikin
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jäljetön » 31.12.2009 12:29:28

Iltalenkki ja sitten perheen kanssa. jääkaapissa oleva rommipullo jääköön koskemattomaksi.
jäljetön
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iloinenhylje » 31.12.2009 12:34:56

Keskustaan sekoileen, toivottavasti löydän hyvän paikan seurata ilotulitusta :) Ja kumpa ei olis liian kylmä :shock:
iloinenhylje
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 31.12.2009 16:55:49

Uudet kujeet on kyl ens vuodelle :D .. Yli kk ilman iv-käyttööä, eilen sai vähän kukkaa ilmaseks ja on tos hiukan kuohuvaa (pullo puoliks) sekä muutama sidukka ja bisse jos kiinnostaa juhlistaa Uutta Vuotta...

Mut ens vuon en aio piikittää lainkaa, lääkkeit otan kuten nyt eli vain oikein ja on tarkotus lopettaa rööki ja tiputtaa se loput 5mg:iä pamiakin pois. Sit ku on kaikki lääkkeet pois, ni voi alkaa miettiä muksua ;) . Ja sit on toki myös savu ja alko pois ku on se elämän-tilanne pääl, et voi muksua alkaa miettimään.. :D

Mut hauskat uudet vuodet kaikille ja varokaa raketteja ;) :D ... Ottakaa kaikki kohtuudel mitä otattekin ja älkää sammuko lumi-hankeen kukaan.. :o
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 1.1.2010 02:04:06

Tänään vietin iltaa hyvien ystävien seurassa ja äsken tulin kotiin ihmettelemään.
Päihteitä on nautittu, kerran öyskätty eli oksennettu ja fiilis vaan tuntuu olevan hyvä =)

Vaikka kutittaa jokapuolelta aivan saatanasti. Koira otti yllättävän rauhallisesti jytkeet vastaan,
yleensä jokavuoden vaihtees joutunu antaa sille 5mg diapamin, nyttei ollu joten sai tyytyä
nypsy-lätkään :P

Huom! vain 0,2g. ei ollu moksiskaan paitsi normaalia rauhallisempi. se suotakoon hänelle kerran
vuodessa. ( muuten tärisee ja on shokissa jne. )

HYVÄÄ VUODENVAIHDETTA JOKAISELLE !!

T: palikka
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jake87 » 8.1.2010 02:01:05

joo uusi vuosi uudet kujeet.? tai sitten ei :twisted:
jake87
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Snow » 9.1.2010 03:43:53

Alkoholia voisi vähentää ja rahantuloa lisätä. Kuulostaapa helpolta.
Snow

ViestiKirjoittaja Setä Satanika » 11.1.2010 00:28:46

Meinaan olla yhtä vittumainen ku viime vuonnaki. :)
Nii, ja jos sais ison perseensä rehattua vaikka lenkille joskus. Sauvakävely ist krieg! :mrgreen:
Kuva
Setä Satanika
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chronic » 11.1.2010 10:08:45

Uusi vuosi, vanhat kujeet? ;) No ei kai sentään... Kyllähän sitä aina kaikkea uutta ja ihmeellistä pitää kokea eikä jumittua vanhaan, kun kuitenkin tämä ihmiselämä on niin lyhyt..

Eli mitäköhän tämä vuosi tuo tullessaan? Hmmm... Uuden tietsikan olen ajatellut hankkia, myös oma auto on ollut jo pitkään mielessä, ehkä tänä vuonna? Muuttoakin uuteen asuntoon kaupunkiin(pois täältä maalta) olen miettinyt(sitäkin pitkään ja hartaasti) ja uusia töitäkin pitäisi löytää, kun jäin viime syksynä työttömäksi (puutarhuriksi)valmistumiseni jälkeen. Paljon olisi siis mahdollisia muutoksia edessä, saapa nähdä toteutuuko mikään...

Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä uudet päihdekokeilutkin mietityttävät, kun kyllähän nekin kartuttavat omalla tavallaan kokemusta.. Kunhan vain muistaa pitää järjen mukana niissä kokeiluissa, mitä ne sitten ikinä ovatkaan..!! Sen verran olen kuitenkin ajatellut pysyä vanhoissa kujeissa, että alkoon en aio edelleenkään koskea, kun +1½v olen kuitenkin ollut sitä ilman jo. :)
Every man dies, but not every man really lives.
Chronic
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Addie » 12.1.2010 01:17:14

Uudenvuodenlupauksena tuli luvattua tiputtaa suurin osa lääkkeistä pois ja pidättäytyä alkosta poissa kokonaan, vaimon ja lapsien takia. 1-3 olutta menee ihan normina aika pitkälti päivittäin, mutta siinä se.
Lääkityksenä enään 2mg xanor, 200mg tramal, 4mg sirdalud, 40mg propral, 0.25 halcion ja lääke minkä nimeä en just muista. Efexorin tiputin pois (225mg --> 0), nopeet bentsot pois (diapam 10mg jne), lyrica pois ja ketipinor pois. Isoimpien reflojen jälkeen olo kuin uudesti syntyneellä. Ajatuskin tuntuu kulkevan ja tunteitakin alkaa jo tuntemaan monen vuoden tasapaksun "kuhankoitanpysyäelossa" päivien jälkeen.
I know it hurts bad, to give everything and still end up sad
Twisted fact of life, every single day is another fight..
Addie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 12.1.2010 08:00:54

Mun röökilakko pitää, vaikka on vielä tolla nicorette tasolla toi lopetus. paketissa on viel
puolet jälel, 15kpl. yks tai kaks menee päivässä noita purkkia, ja kohta voi lopettaa senkin vähän
nikotiinin nauttimisen. sit olis hyvä muuttaa älyämpäri bongiin ni sais minimoitua sitä nikotiini
määrää entisestään, tosin oon vähentäny pilvenpolttoa nyt niin, että en ees muista millo poltin
viimeks savuja. Hyvä minä!

Sit eilen kävin klinikalla ja kieltäydyin ottamasta rivatrilia mukaan, vaikka olisin saanu. aion
lopettaa bentsot, haen reseptin joskus jos tulee tarvetta. siis oikeeta tarvetta.

Lyricat on viel kuvioissa niin, et perjantaina otin viimeks. siitä asti ollu viekkareita tost paskast,
joutuu turruttaa holilla aivojaan et pysyy järki päässä. Kahesta ekasta meen takuuseen, et pääsen
eroon, mut pregabaliini on viel niin ja näin. mut tauko on aina poikaa jos ei muuta. aika näyttää.
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chronic » 12.1.2010 13:29:47

palikka87_ kirjoitti:sit olis hyvä muuttaa älyämpäri bongiin ni sais minimoitua sitä nikotiini
määrää entisestään, tosin oon vähentäny pilvenpolttoa nyt niin, että en ees muista millo poltin
viimeks savuja. Hyvä minä!

Tai mitäpä, jos lopettaisit sen röökin miksaamisen kannabikseen ihan kokonaan? :)

Hupusta:
Moukkamainen tapa sekoittaa tupakkaa hamppuun on valitettavan yleinen. Tupakka pilaa hampun hienon aromin, puhumattakaan siitä, tuhansia suomalaisia kuolee vuosittain tupakoinnin aiheuttamiin sairauksiin.

Itse olen ainakin täysin tuota mieltä, en polta tupakkaa enkä tue muitakaan tupakkatuotteita. Kun sitten syystä tai toisesta tarjotaan röökillä höystettyjä savuja niin ei kestä yhtään. Hyi stna yskimistä, hikoilua ja pahoinvointia, tupakkako muka nautintoaine? :evil: Kyllä joo varmaan niille, jotka ovat siihen koukussa... :twisted:
Every man dies, but not every man really lives.
Chronic
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 12.1.2010 20:50:51

^&^^

tiedän, olis se vaihtoehto seki et ei laittais röökii yhtään savuihin, mut se on niin pinttyny tapa
et tuskin "osaisin" polttaa täysin raakana vaikkapa kukkani, toisekseen laitan sitä tupakkaa kyl
hyvin vähä muutenki sinne sekaan et käytännös ei sil niin suurta merkitystä mulle oo.

useemmat tutut käyttää nimenomaan röökiä 'blandaamiseen', olis jokseeki outo tilanne vaikka kieltäytyä
savuista sen takia jos joku sinne vähän röökii sekaa haluu laittaa. mut hyvin vähän, ja seki rööki
pitää olla lämpätty päältä päin ensin ja puhallettu pahimmat skeidat pois, muuten en pysty polttaa jos on
ns. lämppäämätön tupakka. sen tupakin ku lämppää ja puhkuu savua siitä läpi, ni maistuu paljon
inhimillisemmältä ku lämppäämätön. en tiiä onko kovin yleistä et jengi tekee tota.

kupposelle ja muille nostan hattua nikotiinittomuudesta. no vähä nostan itelleniki :D
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna