Olet täällä

Ärsyttävät asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ärsyttävät asiat

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 4.3.2010 10:18:43

Minua ärsyttää todella paljon, kun monet ihmiset huomauttelevat minulle jostain tuulestatemmatusta a l i p a i n o s t a! 162 cm, 49 kiloa, helkkari vieköön. Musta se eijo yhtään kohteliaampaa tai hienotunteisempaa k.ylipainosta huomauttelu! Painoindeksini on normaali, pentele vieköön. Olen sanonu sen noin 10 kertaa. Ehkä pitäis sit -mielellään ihan ystävällisesti? - sanoa, et minulle tulee siitä toistuvasta huomauttelusta paha mieli. Ja ku mä EN laihduta, aina vaan ei ole riittävästi ruokaa. Tää on mun bodi, kele! Ja joskus miettii, mikä vaik mannekiineil on pituuden ja painon suhde, voi aivan hyvin olla 175 ja 55, mikä tekee pituus miinus paino 120! Jos mä painaisin 42, sit ois syytä huoleen! No, yleisimmin nää huomauttelijat ovat itse ylipainoisia naisia... Ja kun mä olen viel rakenteeltani pikemminkin hento k.roteva. Ja kyl sitä rasvaa löytyy tästäkin kropasta! Plääh!
"Miksi kaikki nämä sirpaleet, jolleivät lopulta yhteen koottaviksi?" Marilynne Robinson, Talonhaltijat
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gepacod » 4.3.2010 17:46:51

Minua ärsyttää eniten Suomen byrokratia.Miksi laittaa eläkkeelle miestä joka on parhaassa työ-iässään ja voisi parantua työkykyiseksi,jos sairaala ja Kela auttaisisivat :evil: Leikkaus voisi parantaa miehen,mutta helpompi laittaa vaan eläkkeelle ja antaa kärsiä kivuissaan.Harkitsen vakavasti muuttoa johonkin järkevämpään maahan,kun täällä ei edes yritetä kuntouttaa.Jos joku tietää paremman maan, kertokaa ihmeessä :?: :?:
gepacod
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 5.3.2010 12:53:40

Mua ärsyttää sana "bentsozombi". Okei, jos menee yli, en ole tolkuissani, mut järki -ikävä kyllä - leikkaa kuin, noh, sanoisinko partaveitsi. Olen t o s i nopea tekstareiden näpyttäjä ja silloin täynnä vihaa ja sanoja lähtee tosi nopeasti. Sit taas j o s olen överöiny, ja lääkkeet loppuu kesken, se "zombitila" on niin kovaa ahdistusta, etten pysty keskittymään mihinkään. Konkluusio:parempi olla överöimäti! Heh, onks toi uudissana "överöidä".
"Miksi kaikki nämä sirpaleet, jolleivät lopulta yhteen koottaviksi?" Marilynne Robinson, Talonhaltijat
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 6.3.2010 11:23:32

Mua ärsytti, kun näin Jane Fondan l'Orealin mainokses. Tyyppi on seittemänkympin pintaan, siin ei voiteet auta. Suodatettu kuva ja tod.näk.leikkauksia tehty. Ja tyyppi oli nuorena yhteiskunnallisesti aktiivinen. Ilmeisesti tässäki money talks.
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 8.3.2010 23:07:55

Se ärsyttää, kun jotkut haluaa pilata toisen harmittoman ilon. Ja se, et joil on periaatteena provosoida ja änkyröidä. Eri mieltä saa tietenkin olla, mut kyl ihmisten välil ristiriitaa syntyy ilman tarkotuksellista hakemistakin. Joo ja ärsyttää mitätöiminen, vähättely, holhoaminen. Ärsyttää selkääntaputtajat, kun joku Auktoriteetti on antanu kiitosta, nii kyl ollaan mielinkielen. Entäs sit ku on paska olo... Aikuiset ihmiset, herrankiesus. En tarkota sitä, et sanoo jolleki jotai hyvää, sitä eijo liikaa. Mut kun sen vois sanoa ennen kun se opettaja tms.on kehunu. Nämä siis vaan ä r s y t t ä ä, ei kaada mun maailmaa. Valehtelu ottaa pannuun ja.
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Addie » 9.3.2010 04:09:43

Suurin osa koko maailmassa ärsyttää, jotkut asiat onkin sitten jo vähän siedettävämpiä ja harva asioista hyviä.

Ja perkele, se vessapaperirulla kuuluu mennä niin että roikkuu pois päin seinästä eikä seinässä kiinni :!: :lol:
I know it hurts bad, to give everything and still end up sad
Twisted fact of life, every single day is another fight..
Addie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Orvis » 9.3.2010 09:52:22

Toi vessapaperirulla just noin pitää olla,Mahtavaa.
kaikesta huolimatta...
Orvis
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 9.3.2010 09:56:39

Mua ärsyttää, jos kätkijätonttu on piilottanu kännyn. Monestihan se löytyy soittamal, mut jos se on piilotettu, ei voi soittaa. BTW. Yhtään kännykkää e n ole hukannu, aina löytyy. Enkä avaimia, enkä lompakkoa. Sen sijaan mun avainlenksus on joku täysin pimee avain. Näyttää autonavaimelta. Huh!
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 14.3.2010 12:08:40

Voi jessen perse ja ristuksen v*ttu mua ärsyttää nähdä eräs joka naisia keräs ja mun sängystä heräs ja luulee olevansa teräs mies joka kaiken ties vaan ei kiinnosta oma kotilies vaan naida otsa hies jokaista naista kun ei aurinko paista mut et lipeä laista on niiin oikee kaista vaan must saat v*tulle haista ei kato ny maista huoraajan k*lli usko ny mulli jokehen juokse tai mee naises luokse kun et "loukata haluu", vaikka sun k*luu annat kelle vaan surua kannat ei pitele pannat kun kiinnostaa hannat ja mannat, nannat ja sannat, aapot ja kaapot, heikit ja sheikit mut tulella leikit pistä naamaas ne meikit koska se on sun haave, vaan mul olet aave, ei riitä sun kantti, siit pääni on pantti et nainen se oisit joka olla sä soisit jos nahkasi loisit. Terv. Nimim. "en ole katkera, mutta kumminkin" :-D
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nana_ » 14.3.2010 12:19:52

Pöllöpää kirjoitti:Voi jessen perse ja ristuksen v*ttu mua ärsyttää nähdä eräs joka naisia keräs ja mun sängystä heräs ja luulee olevansa teräs mies joka kaiken ties vaan ei kiinnosta oma kotilies vaan naida otsa hies jokaista naista kun ei aurinko paista mut et lipeä laista on niiin oikee kaista vaan must saat v*tulle haista ei kato ny maista huoraajan k*lli usko ny mulli jokehen juokse tai mee naises luokse kun et "loukata haluu", vaikka sun k*luu annat kelle vaan surua kannat ei pitele pannat kun kiinnostaa hannat ja mannat, nannat ja sannat, aapot ja kaapot, heikit ja sheikit mut tulella leikit pistä naamaas ne meikit koska se on sun haave, vaan mul olet aave, ei riitä sun kantti, siit pääni on pantti et nainen se oisit joka olla sä soisit jos nahkasi loisit. Terv. Nimim. "en ole katkera, mutta kumminkin" :-D

Tää oli hyvä :wink:
Nana_
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 15.3.2010 10:00:19

Alexander Stubbin hampaat ärsyttää mua sietämättömäl taval. Mikä mua ärsyttää ja, on se, et tämmönen vanha ateistikommari diggaa Niinistöä (keynesiläinen!) ja Jyrkiboyta (järkevä, asiallinen, terävä, ja ne kulmakarvat, ai ai). Ärsyttää yläkerran remontti. Ärsyttää kylkisärky, kun ei voi treenata, vaik se tekis niin hyvää. No joo.. Aika pientä, täytyy myöntää. Heh.
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 15.3.2010 10:19:11

^ on maanantais yks hyvä puoli. se e i ole sunnuntai...je n'aime pas le dimanche.
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iloinenhylje » 16.3.2010 15:11:04

Turhista asioista vääntäminen, vaikka itekkin tähän sillontällön sorrun. Ehkä mäki opin viel joskus.
iloinenhylje
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 1.4.2010 10:30:58

Odottaminen käy hermoille.
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 1.4.2010 15:30:27

Minä välil. Voi jösses.
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna