Olet täällä

Parhaat bentsot

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Parhaat bentsot

ViestiKirjoittaja Snow^ » 1.10.2011 01:09:53

Rivat on mukavia, kun toimivat nopeasti ja suhteellisen kauan.
"Excuse her for the day, its just the way the medication makes her."
Snow^
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Addie » 1.10.2011 02:59:56

self destruction blues kirjoitti:Rivatril on tasanen eikä houkuttele viihteileen...

Stillnoct sitä vastoin antaa mulle siivet, on tarvinnu vähän vältellä sitä ; sen myötävaikutuksella on takavuosina menny autoo, ajokorttia ja työpaikkaa jne. Muilla hypnooteilla ei oo mulle päihdyttävää vaikutusta.

Jotenkin ei oo käynyt edes mielessä, että stillnoctilla sais viihteiltyä, ihan sellaisenaanko? vaiko muiden päihteiden kanssa? Tuo on kyllä totta, että rivoilla ei kyllä viihteillä vaikka ottaisi 20mg kerralla, jos vaan toleja on takana (tosin niinhän se on muittenkin bentsojen kanssa), ja puhuin pelkästään sen ottamisesta, en kombottamisesta, panacod,tramal,bubre tai hieman alkoa (tai kaikkia hieman) ei kyllä tuon annoksen kohdalla vielä kolahda mitenkään henk. koht, rentouttaa ehkä hieman, piristää kylläkin joillakin erittäin paljon, itsellä hieman, muttei kovinkaan merkitsevästä eli ei vie edes yöunia. ohan tuo nyt 10 kertainen annos itselleni esim iltalääkkeenä, muttei juurikaan hyödytä kipuihin tai päihdytä yhtään sen enempää kuin 2mg annoskaan. kuitenkin paras bentso kun toimii spasmeihin + päähänkin, joten itellä ainakin auttaa kahteen eri vaivaan sama lääke.
I know it hurts bad, to give everything and still end up sad
Twisted fact of life, every single day is another fight..
Addie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 1.10.2011 03:33:08

Addie kirjoitti:Jotenkin ei oo käynyt edes mielessä, että stillnoctilla sais viihteiltyä, ihan sellaisenaanko? vaiko muiden päihteiden kanssa?

No minäpä kerron sinulle tositarinan ensimmäisestä kerrastani, kun viihteilin Stilnocteilla. Minulla ei ole mitään toleranssia bentso-pohjaisiin lääkkeisiin. Tein huolella 60 mg Stilnoct vedot Sterifilteillä. Istuin vessanpöntöllä housut kintuissa, kun pistin suoneen tuon tekemäni annoksen. En kerinnyt nousemaan edes vessanpöntöltä pois ja vetää housuja jalkaan, kun kaaduin lattialle ja sammuin siihen heti :( . Olin kolhinut kaatuessani pääni ja muutkin paikat olivat hellinä kovalla lattialla koisaamisen jälkeen :x . Nukuin siinnä lattialla kai noin 2-3 tuntia ja sitten pääsin tiettyjen kiemuroiden jälkeen sänkyyni ja nukuin sikeästi monta tuntia. Minua riepoo ihan tosissani, kuinka saatoin olla noin tyhmä ja mennä vetämään jotain Stilnoctia suoneen ison annoksen :evil: . OK, vinkki siitä annoksesta tuli täältä Päihdelinkistä ja aloittelijalle suositeltu annos oli jopa 80 mg :? ! Olisin tuolla annoksella ollut vielä paljon pahemmassa kunnossa :roll: . Sen jälkeen olen pysynyt 10–30 mg annoksessa ja ihan vaan unilääkkeeksi. Tuolla aineella ei ole mitään arvoa viihdekäytössä!

UNOHDA STILNOCT!

Arpa
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Töpeksijä » 1.10.2011 13:30:41

Addie kirjoitti:Jotenkin ei oo käynyt edes mielessä, että stillnoctilla sais viihteiltyä, ihan sellaisenaanko? vaiko muiden päihteiden kanssa?

Joskus koitin ottaa pari nappia Stilnoctia ja muutaman oluen siihen päälle. Kello oli jotain noin puolen yön tienoilla kun olin vielä tietoisessa tilassa. Hetken päästä vintti pimeni. En edes tajunnut nukahtavani. Muutamien tuntien päästä löysin itseni kaatuilemasta. En millään pysynyt pystyssä. En tuntenut ollenkaan olevani alkoholin vaikutuksen alaisena vaan jonkun muun huumeen vaikutuksessa. Huone pyöri silmissä. Oli kauhee kokemus. Ei oo tehny mieli koittaa enää ton jäleen.

Kämppä oli aikas sekasin. Herätyskello oli pudonnut lattialle ja kello oli pysähtynyt siihen neljän aikoihin... siit osasin arvioida että "muutamien tuntien päästä" .
Töpeksijä
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Pölönen » 1.10.2011 22:58:48

haziz kirjoitti:...niin ootteko saaneet bentsoja sen jälkeen kun lääkäri on tietoinen etttä olet väärinkäyttänyt lääkkeitä.

Kyllä olen. Lekuri sanos, että kalliitahan ne siel kadulki on... Ei tietenkään kalleimpia, mut jos paaaljon on napsinut ja ostanut isoja määriä, kyl niihinkin rahaa saa (sain vuosien aikana) menemään.

Sosiaalisten tilateiden pelosta... Siihenhän mul joskus aikojen alus määrättiin :shock: . Tai lähinnä esitelmien pitämiseen, ja kun opiskelin kieliä, siel piti puhua hyvin paljon, ja mähän olin tottunut vaikenemaan muutenkin, että aika helevettiä ol. Kun joskus sit otin betasalpaajan jännittäväs tilantees, yllätyin, kun ääni ei tärissy, kädet ei vapissu, en hikoillu ym."mukavaa", vaan pystyin keskittymään asiaan... Mut sos.tilanteiden pelko voi olla todella elämää rajottavaa... Kyl siihen bentsot auttaa ja, mut sattuneesta syystä en kelleen riippuvuutta, enkä sitä sekoilua, johon mä päädyin, toivo... Veemäistä. Mut ohi :D !

Parhaimmat... Riippuu käyttötarkoituksesta. Kivimpia musta pamit, alpratsolam, tsopiklooni (!) sikäli kuin se ees o n bentsodiatsepiini, eikä johdannainen, vodevö tät miins, tenox, muut ihan sama mul. Vaikutus-, puoliintumisajat tietenki vaihtelee... Tsolpideemista meni pää todella sekaisin, ihan niin sekaisin en halunnut olla edes väärinkäyttäessä. Oksatsepaami, jota olen vähentänyt nopeammin, kuin oli alkujaan tarkoitus, sopii mul hyvin ahistukseen. Ei vaikuta nopeasti, mikä on nyt hyvä... Ahdistusta kun voi sietääkin (en uskonu ennen...), ja tehdä sit jotain muuta helpottavaa, ja vähitellen olis tarkoitus oppia, että se muu voi korvata bentson. Jos annokset on isoja ja on käyttänyt pitkään, vierotusoireet oksatsepaamista on yllättävän kurjat, ainakin mul oli. Muista ei tullu kouristuksia äkkikatkasullakaan. Eiku oisko tullu tenoxistakin, vaan tais siinäki olla se oksatsepaamin yliannostelu :? . Joo en ole näistä ylpeä, mut ei ny jaksa aina hävetäkään... Etenkin kun olen oppinut. Ja haluan muuta elämältä kuin sekoilua.
...one of these mornings You´re gonna rise up singing...
Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jopepe » 2.10.2011 02:56:38

haziz kirjoitti:kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, paniikki häiriöstä ja masennuksesta.
oon maininnu lääkärille ja itsseasiassa oon käyttänyt bentsoja hoitosuhteen aikana ihan siihen ahdistukseen niin tuunkohan koskaan saamaan kunnollista lääke hoitoa. terapiat ei auta mulla. lääkärin kanssa puhuminen antaa uusia n'kökulmia asioihin ja ei välttämättä ahdistakkaan se asia enää paljoa. meni vähä ohi aiheen mut mitä sitte oli pakko kirjottaa ku häiritsee.

niin ootteko saaneet bentsoja sen jälkeen kun lääkäri on tietoinen etttä olet väärinkäyttänyt lääkkeitä. entä oiskohan kipulääkityksellä osaa asiaan, voikohan ne ees määrää bentsoja opiaattien kans hm.. :roll:

Täällä tuntuu olevan tk:ssa käytäntö, että päihde- ja huumetaustalla saa kovimman/parhaimman lääkityksen. Muut joutuu tyytymään lähinnä 15mg opamoxeihin. Kyllä bentsoja voi määrätä opiaattien kans, riippuu ihan lääkäristä.
Jopepe
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pölönen » 2.10.2011 11:37:34

Jopepe kirjoitti:...Täällä tuntuu olevan tk:ssa käytäntö, että päihde- ja huumetaustalla saa kovimman/parhaimman lääkityksen. Muut joutuu tyytymään lähinnä 15mg opamoxeihin...

Mul on pitkä päihdetausta, ja "täällä" saan kyl ainoastaan 15mg oksatsepaamia nykyisin. (Ja ihan tyytyväinen olen, koska haluan päivittäisestä lääkinnällisestäkin käytöstä eroon, jollen sitä välttämäti tarvi... :? . Olen vähentänyt, katotaan pääsiskö nollil, tai harvoin otettavaan lääkkeeseen... Ain toivon, ain toivon :wink: )
...one of these mornings You´re gonna rise up singing...
Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja self destruction blues » 3.10.2011 20:51:21

Addie; samoilla linjoilla...

tsolpideemin kanssa vältän yli paria bisseä...:) hmmmm
"Julmia ovat valvotut unet" -Claude
self destruction blues
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tinko-77 » 3.10.2011 22:31:55

Mikäs olisi paras bentso juomaputkien jälkeisiin ahistuksiin ja unettomuuksiin ja jopa ehkäisemään Delirium Tremensiä..? :?: :roll:
Tinko-77
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 3.10.2011 22:51:41

Tinko-77 kirjoitti:Mikäs olisi paras bentso juomaputkien jälkeisiin ahistuksiin ja unettomuuksiin ja jopa ehkäisemään Delirium Tremensiä..? :?: :roll:

Tuohon on helppo vastata! Se on tietysti Diapam. Kerran kun menin huumekatkolle, niin he kysyivät paljonko juon alkoa? Sanoin miten asia on, niin he sanoivat, että nyt alkaa Diapam kyllästys. Se tarkoittaa sitä, että tunnin välein 10 mg Diapamia kunnes nukahdan. Vastustin Diapamin otto, koska olin ollut ilman sitä jo aika pitkään. Siihen he totesivat seuraavaa: "Jos et suostu Diapam kyllästykseen, niin sitten sinä lähdet täältä ulos!" :( . Ei siinnä muu auttanut, kuin vetää nappeja aika monta tunnin välein.

Arpa
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rooster » 5.10.2011 22:14:51

Diapamit ja xanorithan ne.
Rooster
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Shadez » 6.11.2019 07:57:56

1: Rivatril
2: Xanor
3: Temesta
4: Diapam
5: Dormicum

Siinö lempibentsoni! Onneksi on Rivatril reseptillä.
Shadez
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 7.11.2019 04:52:32

Insomin
Temesta
Diapam
Xanor

Mulle jostain syystä Diapam ja Temesta ovat paljon tujumpia kuin Xanor, mutta Xantut toki tekee sosiaaliseksi.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Särkynyt Lasienkeli » 7.11.2019 14:26:45

Xanoreita mä en pysty ottamaan ollenkaan. Musta tulee niin sosiaalinen että alan pysäyttämään vieraita ihmisiä kadulla ja alan juttelemaan heidän kanssa. Mä olen monta kertaa pysäyttänyt vieraita ihmisiä kadulla.
Särkynyt Lasienkeli
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Särkynyt Lasienkeli » 7.11.2019 15:05:23

Temesta vieroitus on ihan kiva.
Särkynyt Lasienkeli
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna