Joker kirjoitti:Miksi otit juuri lääkärit hampaisiisi? He ovat kunniallisia ihmisiä, jotka maksavat paljon veroja, joilla sinunkin napit maksetaan. Mikset tehnyt samaa kyselyä esim. junan konduktööreistä? Valkotakit ovat lukeneet monta vuotta ja pääosin hallitsevat ammattinsa.
Jokeri
Jaa ehkä net, jokka o lukeneet oikiaa lääketiedettä. Shrinkkejä mun on vältettävä jatkos ku ruttoa tai possulunssaa, koska niillä on valta päättää munkin vapaudesta ja juu juu kaikki hallitsevat varsinkin tahdosta riippumatonta hoitoa koskevan lain

. Paljon olen näitä tavannut 23 vuoden aikana, enkä montakaan ole pitänyt ammattinsa hallitsevina, osaa kyllä. Mitä siitä, että ovat lukeneet monta vuotta? Valtava määrä asiaa päntättävänä ja kaikki ei ole kumuloituvaa, koska
kaikis opinnois erikoistutaan; ja jotkin asiat vain kiinnnostavat enämpi, jokin tentti/ala vähemmän, ja sekin vaikuttaa muistamiseen. Sellaiset tiedot, joita ei jatkuvasti käytä pikkuhiljaa unohtuvat, jos luetut tiedot ovat jääneet lyhytkestoiseen s.o.tenttitilaisuuden kestävään muistiin. Jos hallitsevat ammattinsa, miksi niin moni niistä monesta minua usein mielipiteillään ja todistamattomiin, epätieteellisiin teorioihin perustuvilla uskomuksillaan "hoitaneista" shrinkeistä oli täysin eri mieltä samoista asioista. Yksikin täsä kaupungis arvostettu ja pätevänä pidetty psykiatri oli itse sanonut kamul, ettei hän niin niistä lääkkeistä tiedä, kun on terapeutti ja terapeuttina mun kokemukseni mukaan vielä surkiampi eikä muuten ole "totuus minun tunteistani" tai herkkänahkaista loukkaantumista, vaan vuoden kestävää mitätöintiä ja vähättelyä. Olisin tehnyt potilasasiamiehel siitä valituksen, mutta k u k a perkele mua ois uskonut. N o eipähän tuota tarvi nähdä kuin...lähikaupassa, yök. Kiillan jonos ohi ja irvistelen, kosto se o mitätönkin kosto

. "Kunniallisia kansalaisia...", no sehän oli hauska tietää

. Y k s i k ä ä n ei varmaan kirjottele niitä nappeja itellens, eihän tokkiinsa... Ja että ihan veronsa maksaneet varmaan hyvvää hyvvyyttänsä ja aina ajallansa ja sillä tavalla. Mulle piisaa apteekkiuusinnat, net on jees, varsinkin kun niis on tiettyjä porsaan mentäviä reikiä, joista e i täs enempiä

t.nimim."aikoinaan paljon päntännyt, paljon unohtanut"