Olet täällä

Mitä oonkaan mennyt tekemään..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Mitä oonkaan mennyt tekemään..

ViestiKirjoittaja PieniKuolema » 26.5.2013 21:33:41

Puran vaan jonnekin, takokaa järkeä mun päähän.

Ensimmäistä kertaa eilen meni mömmöjä piikillä. Ite en sitä tehnyt vaan eräs toinen pisti mulle. Ite tietysti halusin. Mun piti jättää tämmöset asiat jo ajat sitten pois ja ei mulla koskaan ns. ongelmakäyttöä ole ollutkaan. Miksi mun pitää olla näin hiton idiootti.. asiat on hyvin; mulla on ihana pieni lapsi, ihana koti ja vakituinen työpaikka.

Miks mulla pitää olla hinku saada pääni sekaisin? Saan sairauden takia Oxanestia s.c. sillon tällön ja sen lisäksi että se vie kivun, aiheuttaa muitakin viboja. En haluaisi enää sitäkään mutta kun mikään muu ei auta. Mietoja opiaatteja mulla on kans reseptillä, sekä nukahtamislääkkeitä.

Nuorempana sekoilin lääkkeiden ja alkoholin yhdistelmillä melko "lahjakkaasti" mutten koskaan mitään iv:sti ottanut. Se kyllä oli aina mielessä muttei toteutunut. Ja nyt sitten meen sössimään. Ja pelkään että kylillä alkaa huhut liikkua.

Tiedän että omaa typeryyttä. HUOH.
I wanna hold you but my senses tell me to stop.
PieniKuolema
Vahvasti panostava jäsen

Ollut savuton

Re: Mitä oonkaan mennyt tekemään..

ViestiKirjoittaja irtokarkki » 27.5.2013 04:27:28

muutenhan saa narkata isensä vaikka hautaan, jos pistät olet nisti. NÄin meillä päin.
luulin että tulin hulluksi
irtokarkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Maago » 28.5.2013 17:53:27

^ Vitut. Ei siinä ole eroa miten aineensa vetää. Ihan sama, nokkaan, syöden, teehen, hihaan tai ihan miten vaan. Se ratkaisee mitä haittaa se tekee elämälle. Jätä se iv yhteen kertaan nyt kun tiedät näköjään mihin se voi johtaa. Yksi on liikaa ja tuhat liian vähän...
Ei sillä ole merkitystä mistä tulet, sillä on, mihin olet menossa.
Maago
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja irtokarkki » 28.5.2013 19:54:18

^Smaa mieltä,toi heitto et jos pistää kuvasti ihmisten asenteita täällä meillä. On aika vitun rassaavaa kuunnela piripäätä joka heitää lapun huuleen ja alkaa yrittää "filosofoida" siintä miten i.v käyttö jää kokeilematta, kun noi muut jotka vetää hiashaan on ihan sekaisin.
irtokarkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja yrtti » 5.6.2013 14:20:59

irtokarkki kirjoitti:^Smaa mieltä,toi heitto et jos pistää kuvasti ihmisten asenteita täällä meillä. On aika vitun rassaavaa kuunnela piripäätä joka heitää lapun huuleen ja alkaa yrittää "filosofoida" siintä miten i.v käyttö jää kokeilematta, kun noi muut jotka vetää hiashaan on ihan sekaisin.

Se nyt sattuu menemään niin, että piriä hihaan= Rotta. Viikon valvomisen jälkeen jengin aivojen käsittelykyky alkaa olla nolla ja tehdään toistaan tyhmempiä asioita. Montako viisasta piri hihanistiä tunnet? Moniko näistä käy töissä? Lukuunottamatta yö töitä parkkipaikalla ja vanhan radion korjaamista kertsi luukussa. Miten heillä menee sosialliset suhteet?. Egoillaan keskenään ja istutaan vuoronperään linnassa. Reppanoita koko jenggi jos ei vielä niin muutama vuosi kyllä hoitaa noikin asiat kuntoon. Ja tää pirinisti joka sekoittaa oman päänsä millä vain, paitsi piikillä kusettaa itseänsä ja valehtelee itsellensä käyttöön luvan ja oikeutuksen. Haluaisin puolustuksen joltain piri heebolta nyt tähän... Onnistuuko?
yrtti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja yrtti » 5.6.2013 14:36:41

Suositukseni on, että jätä piikit ennen kuin rakastut niihin. Rakastumisen jälkeen sulla on 10 kertaiset ongelmat. Joskus jos tahdot lopettaa niin on se sitten huomattavasti vaikeampaa kuin nenään veto. ja jos mietit rahan menoa niin se tulee kolmin kertaistumaan kun joudut vetämään pakosta paskatkin rojut hihaasi kun parempaa ei löydy ja tolet kasvaa silmissä. On ihan normaalia kun piri nisti tööttää 1g piriä kerralla 3-5 kertaa päivässä. 15 vuotta olen nähnyt itsellensä valehtelua kymmenissä eri porukoissa miten viihteillään. Tosin viihteily ja ongelmat jatkuu vaan.
yrtti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja irtokarkki » 5.6.2013 18:52:14

yrtti kirjoitti:
irtokarkki kirjoitti:^Smaa mieltä,toi heitto et jos pistää kuvasti ihmisten asenteita täällä meillä. On aika vitun rassaavaa kuunnela piripäätä joka heitää lapun huuleen ja alkaa yrittää "filosofoida" siintä miten i.v käyttö jää kokeilematta, kun noi muut jotka vetää hiashaan on ihan sekaisin.

Se nyt sattuu menemään niin, että piriä hihaan= Rotta. Viikon valvomisen jälkeen jengin aivojen käsittelykyky alkaa olla nolla ja tehdään toistaan tyhmempiä asioita. Montako viisasta piri hihanistiä tunnet? Moniko näistä käy töissä? Lukuunottamatta yö töitä parkkipaikalla ja vanhan radion korjaamista kertsi luukussa. Miten heillä menee sosialliset suhteet?. Egoillaan keskenään ja istutaan vuoronperään linnassa. Reppanoita koko jenggi jos ei vielä niin muutama vuosi kyllä hoitaa noikin asiat kuntoon. Ja tää pirinisti joka sekoittaa oman päänsä millä vain, paitsi piikillä kusettaa itseänsä ja valehtelee itsellensä käyttöön luvan ja oikeutuksen. Haluaisin puolustuksen joltain piri heebolta nyt tähän... Onnistuuko?
Joo rottia on kaikki suonensisäisiä käyttävät, lisäksi eivät edes käy töissä eivätkä maksa veroja=paskaa. Olen nähyt monen pilaavan elämänsä pirillä niin I.V käytössä kuin nenään ja pommeinakin käytettynä. Olen myös nähnyt porukkaa ketkä ovat työkyvyttömiä blossin ja psykedeelien johdosta.
Eiköhän se asia mene niin että jos käytät huumeita kohtuuttomasti niin pilaat elämäsi. Meni hihaan tai ei.
irtokarkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Maago » 8.6.2013 10:00:54

Itse käytin aineeni joko nokkaan tai suun kautta kunnes täytin 26. Ikävä kyllä aloitin hihoittamisen vasta silloin, koska en tajunnut ongelmani suuruutta kuin vasta ensimmäisten subu-tööttien jälkeen. Jos olisin aloittanut rännittämisen aikaisemmin, olisin jo ehkä hakenut aiemmin apua. Kuka tietää?
Ei sillä ole merkitystä mistä tulet, sillä on, mihin olet menossa.
Maago
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mietiskeliä » 8.6.2013 15:29:31

Pienikuolema. Hyvä että kadut, ei voi muuta sanoa.
mietiskeliä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mietiskeliä » 8.6.2013 15:38:25

Itse vedin eka nokkaan ja nyt mennyt pari vuotta iv.nä ja nyt on piikittäminen jäänyt kokonaan kun pääsin korvaushoitoon. Muistän vielä miten olen itseni tähän pisteeseen pistänyt. Olin n. 19v poika kuin hain ekat pamit yksityiseltä, kirjoitti säälistä 30kpl ja siitä se sitten lähti ja nyt olen 31v ja ollut pentsoista kuivilla n.3kk.tta, ja vain buprenorfiinia elimistössä. Melkein kaikki aineet käyty läpi elämäni aikana. Nyt pää toimii paremmin ja rahaa on aina taskussa ei tarvitse miettiä heti kun herää että mistä sitä tänään...
mietiskeliä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja PieniKuolema » 22.9.2013 20:36:23

Tein sen vielä. Oikein seurasin miten miten tulee valmista.. Nyt en enää. En varmasti. Ymmärrän että teen tämän itse, itse olen rajalla että alanko pilata elämääni lisää. En ole nyt pitänytkään ns. kontakteihin mitään yhteyttä eivätkä he ole edes paikkakunnalla kyllä, onneksi. Kukaan tuttu tai kaveri ei ikinä uskoisi minusta tällaista. En voi kertoa kenellekään.. Sekin on niin hassua kun ei mun kaveripiiriin kuulu ketään huumehemmoja. Jos mulla onkin jotakin niin vetelen yksinäni. Paitsi nuo rännijutut parin tutun kanssa. Hups onhan mulla jotain semmosia tuttuja. Mutta kukaan ei ole mua ajanut tähän. Kukaan ei ole ehdottanut piikittämistä. Ei kyllä nokkaan vetämistäkään. Vuosia sitten, ei mulle kukaan opettanut tai vinkannut miten vaikka joku kodeiini erotellaan Panacodeissa, otin ite selvää. Ite oon vastuussa ja syyllinen. Olen huijannut itelleni lääkkeitä, hankkinut useita reseptejä, selitellyt ja valitellut. Myynyt ja vaihtanut. Ja kukaan oikea tuttu ei tiedä mitään.. Olen hirveä.

muok. ekassa viestissä sanon ettei mulla ole koskaan ollut ongelmakäyttöä. se on valetta.
PieniKuolema
Vahvasti panostava jäsen

Ollut savuton

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.9.2013 09:45:36

PieniKuolema kirjoitti: Nyt en enää. En varmasti.

Oletko aivan varma? Jos olet, niin älä todellakaan tee sitä enää koskaan :wink: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja PieniKuolema » 16.11.2013 22:34:21

Hupsista..

Jotenkin päädyin pirikauppoihin. Ekaa kertaa kyseistä ainetta ja heti suoneen. Meni viikko, rahat huvenneet tililtä, pää univelasta sekasi, mieliala niin syvällä suossa kun olla ja voin. Tämän piikittämisen "jalon" taidon ja väsäämisen opettelin tietysti myös tekemään itse.

Mitenhän tässä käy.. en tiedä millon oon syönyt viimeksi ja olo on kamala. En tajua miten vuosikausia käytelleet jaksaa. Töistä jouduin hakemaan saikkua.
PieniKuolema
Vahvasti panostava jäsen

Ollut savuton

ViestiKirjoittaja SoiKannel » 16.11.2013 22:44:32

PieniKuolema kirjoitti:
Mitenhän tässä käy..

Kuten varmaan nyt saatat arvatakkin, niin hyvin huonosti tuossa tuppaa käymään ennemmin tai myöhemmin. Viisastahan olisi lopettaa tuollaiset touhut, mutta valitettavasti aivan liian usein se oppi on haettava kantapään kautta..
SoiKannel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jopasjota » 18.11.2013 10:34:22

Munkin mielest on ihan sama miten ne aineensa vetää, piikillä tai vaikka sit teenä. Melkeempä samaa paskaa kaikki on. Melkein.

Piikkihän se pahin on. Mutta semmosen oudon jutun huomasin, ku aloittelin korvaushoidon jokunen vuos sitten, niin yllättäen ei tullut mulle mitään himoa siihen piikkiin, vaikka ennen hoitoa olin melkein varma, että jossain vaiheessa jemmaan niitä nappeja ja piikitän niitä, tätä siis suuresti pelkäsin. Mutta ei: en oo kertaakaan mitään jemmannu enkä kertaakaan mitään piikillä vetäny hoidon alkamisen jälkeen.

Niin, btw, se piripäiden egoilu on joskus melko typerää katsottavaa... Onneksi en oo ihan hetkeen joutunu moista kattelemaan.

Toinen on sitten subupäiden kitkuilu ja toisilleen tiuskiminen ties mitsä filttereistä ja vitosen veloista... :P
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna