mustakäsi kirjoitti:Voiko joku kertoa miten on hyötynyt tämän testin tekemisestä?
En mitenkään. Tiedän kyllä olevani masentunut ilman mitään testejäkään. Tämä testi myös väittää mun olevan vaikeasti masentunut silloinkin, kun en tunne olevani lainkaan masentunut tai tunnen olevani masentunut vain lievästi. Mulla on myös olemassa lääkitys, joka ei ehkä auta mua kovinkaan suuresti mielialaongelmieni kanssa, mutta on toistaiseksi paras mahdollinen tähän mennessä kokeilluista. Ja, kyllä, lähes kaikkea mahdollista MT-troppia on mulle kokeiltu vuosien saatossa, yleensä huonoin seurauksin

Toki säätelen näitä lääkityksiäni omin lupinenikin, mutta parempi vaihtoehto se lienee, kuin itsemurha

. Mulla on myös lääkärikontakteja, jotka ovat hyviä lähinnä sen vuoksi, että haluamiani lääkkeitä tippuu niistä varsin avokätisesti. Ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on myös nyt terapeutti, jonka kallonkutistuksesta tunnen olevan edes jotakin hyötyä. Sairaalat ja julkiset MT-palvelut ovat olleet lähes järjestäen perseestä

. No, kai niistäkin joskus on ollut jotakin apua.
Niin, itse tuosta testistä: se ei ole vaikuttanut millään tapaa edellämainitsemiini seikkoihin, apua saan,
jos saan, ilmankin, että täyttelen moisia nettilomakkeita, joita voin lähinnä sitten itsekseni ihmetellä. Kai se väliin on mukavaa tsekata, kuinka monen pisteen tyttö sitä tänään on

.