Olet täällä

Vertaisterapiaketju

Lataamossa keskustellaan mielenterveyden pulmista ja päihteiden yhteydestä mielenterveyteen. Tervetuloa lataamaan akkusi vertaisten tuella! Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja kaukanapoissa (poistunut käyttäjä) » 9.1.2017 22:32:33

.
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä 9.3.2017 11:52:17, muokattu yhteensä 1 kerran
kaukanapoissa (poistunut käyttäjä)

Re: Vertaisterapiaketju

ViestiKirjoittaja Nnaana » 10.1.2017 10:59:18

Mitä helvettiä nyt taas? :shock:
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dyinbreed » 10.1.2017 23:18:39

Pikkutyttö, joku sinuakin rakasta.... Miksihän kaikki kaunis täältä foorumilta katoaa modejen hampaisiin? Purr!
dyinbreed
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 11.1.2017 05:52:54

Mikäs helvatan pikkutyttö mää sulle olen. :lol: Nojaa, en ruoki trollia enempää.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dyinbreed » 11.1.2017 16:10:32

Ehkä joillakin on vain erilainen tapa ilmaista itseään, tunteitaan jaa ajatuksiaan. Joskus jopa osin leikkimieliseen sävyyn verhoiltuna. Aina kaikki ei ole yksinkertaisesti vain trollaamista ja muuta hirveää pahuutta. Itse en ainakaan ole trolli.
dyinbreed
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja niipperi » 12.1.2017 01:47:46

Yön naurut ja hetkellinen olotilan ilostuminen lauseesta "Mikä helvatan pikkutyttö mää sulle oon" :lol:
Tämä tulee käyttöön vaikka pikkutyttö en olekkaan :lol:
Tietenkin jos ei tule vaan kauheita tekijäoikeus riitoja sitten Nnaanaan kanssa :D
niipperi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 13.1.2017 21:29:48

Käytä pois. :lol: En mä aatellut että se ois ollut hauska. :lol:
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja shyguy » 13.1.2017 22:39:37

Pikkutyttö, joku sinuakin rakastaa. Pikkutyttö, kunhan odotat oikeaa
- Gösta Sundqvist :roll:

Pupu Tupuna, mä kaipaan sua, nyt kun oon voinut ajatella, kun pääni on pullollaan serotoniinia. Ja sinä oot kaukana ja minä oon lomalla vielä kaksi kuukautta. Vieläkö rakastat mua? Jos niin, älä tule vielä katsomaan, sillä en halua, että näät mut ihan tällasena. Oon vielä hajalla ja pyörin rajalla, mut mä suunnistan kohti onnea
- Risto Ylihärsilä ?

Nojaa ihan ihmeellinen olo on taas. Tuntuu, että ei jaksais yhtään mitään. Vaikka periaatteessa kai mä suunnistan kohti onnea. Pari koulujuttua stressaa, kun tuntuu, etten mä vaan saa niitä hoidettua, vaikka kuinka valehtelisin jaksavani itellenikin. Lopetin sen Voxrankin joku aika sit ja mä en oikeen tiedä taas mistään mitään. Haluaisin olla ilman lääkkeitä, mutta silti alkaa näyttää siltä, että ei tästä tuu taas yhtään vittu mitään ilmankaan.

Nojoo, kyllähän mä join tänään. Ehkä se on vaan sitä.
aamutähti, valontuoja,
anna minulle anteeksi,
jos mieleni tekee paeta sinua.
jätän rikotun elämäni,
ruhjottuni, rikkomani,
kumartaen väistyn tieltäsi
shyguy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dyinbreed » 13.1.2017 22:58:40

Shyguy: huomenna Merikulmaan?
dyinbreed
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja foo#fighter » 14.1.2017 01:46:38

shyguy kirjoitti:Pikkutyttö, joku sinuakin rakastaa. Pikkutyttö, kunhan odotat oikeaa
- Gösta Sundqvist :roll:

Pupu Tupuna, mä kaipaan sua, nyt kun oon voinut ajatella, kun pääni on pullollaan serotoniinia. Ja sinä oot kaukana ja minä oon lomalla vielä kaksi kuukautta. Vieläkö rakastat mua? Jos niin, älä tule vielä katsomaan, sillä en halua, että näät mut ihan tällasena. Oon vielä hajalla ja pyörin rajalla, mut mä suunnistan kohti onnea
- Risto Ylihärsilä ?

Nojaa ihan ihmeellinen olo on taas. Tuntuu, että ei jaksais yhtään mitään. Vaikka periaatteessa kai mä suunnistan kohti onnea. Pari koulujuttua stressaa, kun tuntuu, etten mä vaan saa niitä hoidettua, vaikka kuinka valehtelisin jaksavani itellenikin. Lopetin sen Voxrankin joku aika sit ja mä en oikeen tiedä taas mistään mitään. Haluaisin olla ilman lääkkeitä, mutta silti alkaa näyttää siltä, että ei tästä tuu taas yhtään vittu mitään ilmankaan.

Nojoo, kyllähän mä join tänään. Ehkä se on vaan sitä.

siis että joo...pati joo.
yritän kunnollista: hieno , paska juttu. näin vaan nyt on ja ketetaan sietää ja olla vaikka
tietävinään, jos ei oikeasti...
mistä noista napeistakaan selvän ottaa...
mulla ainakin on joka kerta johtanut kännäilyyn...
ja tietty nämä on sitä mieltä, että ite oot aiheuttanut psyykelläs kaiken...no daa...
sulosta on onni ponin jos sattuu potkimaan...sillä että tietäsin, arvailen vaan.-.-,-.,-.
foo#fighter

ViestiKirjoittaja dyinbreed » 14.1.2017 07:40:37

Miltä tuntuu foo#fighter, kun meikä vie sun naiset? ;)
dyinbreed
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja shyguy » 14.1.2017 20:54:24

foo#fighter kirjoitti:siis että joo...pati joo.
yritän kunnollista: hieno , paska juttu. näin vaan nyt on ja ketetaan sietää ja olla vaikka
tietävinään, jos ei oikeasti...
mistä noista napeistakaan selvän ottaa...
mulla ainakin on joka kerta johtanut kännäilyyn...
ja tietty nämä on sitä mieltä, että ite oot aiheuttanut psyykelläs kaiken...no daa...
sulosta on onni ponin jos sattuu potkimaan...sillä että tietäsin, arvailen vaan.-.-,-.,-.

Tämmöstähän se on sitten kai. Eipä niistä napeista mulle taida olla todellista hyötyä. Ei oo tuosta juomisestakaan kyllä.
aamutähti, valontuoja,
anna minulle anteeksi,
jos mieleni tekee paeta sinua.
jätän rikotun elämäni,
ruhjottuni, rikkomani,
kumartaen väistyn tieltäsi
shyguy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dyinbreed » 17.1.2017 19:47:59

Shai, elä oo nii ujona! Josaki kulumasa nähhään.
dyinbreed
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 19.1.2017 12:54:39

.
Viimeksi muokannut Chas päivämäärä 24.1.2017 18:38:43, muokattu yhteensä 2 kertaa
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 19.1.2017 14:07:30

Luc,
Ymmärrän tosi hyvin tuon tunteen. Kenenkään oloja en voi tietää, mutta sen tiedän, että loppupeleissä, kun on keksinyt itselleen jonkun "the" keinon vahingoittaa itseään, ei siitä niin vaan eroon pääsekään. Sen voin omasta kokemuksesta sanoa, et älä jooko lähde yliannostelemaan lääkkeitä. Se on se, mitä elämässäni ehkä eniten kadun, että koskaan, ikinä se on mulle pälkähtänyt päähän tehdä niin.

Eipä sillä, että viiltelykään terveellistä olisi, mutta kyllä lääkeaineilla enemmän vahinkoa saa aikaiseksi kuin viiltelemällä. Saa kai viiltelemällä hermoja poikki yms. ei mukavaa, mutta aivovamma on mun mielestä vielä epämukavampi vaihtoehto. Mua kuumottaa kyllä, että joku kerta mä ne viimeiset överit vedän ja aivovamma on todellinen. Sitpä välttämättä ei enää pääsekään tappamaan itseään ja elää sen aivovamman kanssa lopun ikäänsä. Ei sillä, että todellakaan ketään kannustaisin viiltelemäänkään. Tai tekemään muutakaan pahaa itselleen. Samanlainen kierre siitä tulee kaikki tyynni, oli tapa mikä tahansa. Mutta se vaan, että esimerkiksi uusia aivoja ei saa tai uutta maksaakaan välttämättä, tai muita elintärkeitä elimiä, jos on ne paskonut tahallaan. Tai tuo tahallaan on vähän huono termi, kun ei se musta jossain määrin ole sinänsä tahallista vaan sairauden aikaansaamaa.

Viimeksi luulin oikeasti saaneeni aivoverenvuodon överöinneistä. Mahdollistahan se olisi ollut. Kolme päivää mun pää oli aivan tajuttoman kipeä, etten edes pahimmassa migreenissä ole sellaista kokenut. Lisäksi maksavaurion riski yms yms... Ja senhän olen kokenutkin sen parasetamolin kanssa. Toki ei pysyvää vauriota jäänyt, mutta olis se ollut helvetin ahdistava ja kivulias tapa kuolla.

Älä luovuta. <3 Ei täkään paikka ole mitään ilman sua. Masiksessa tuntuu, että kukaan ei tule kaipaamaan, mutta minä ainakin tätä kautta ja varmaan moni muukin täällä. Kysy siitä ketamiinihoidosta. Niin mäkin aion tehdä. Mitä hävittävääkään meillä enää on, jos me sitä kokeillaan. Ketamiinihoito; se oljenkorsi meillä on sen sijaan hävittävänä, jos sä hirtät itsesi tai mä vedän ne vikat överit.

Nyt mä toivon, että osaisin noudattaa näitä mun neuvoja itsekin ja miettisin näitä asioita OMALLA kohdallakin useammin. Sitä haluaa, että muilla on hyvä olla ja osaa neuvoa, mutta toetutanko mä itsekään näistä neuvoista mitään...
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Lataamo