Kirjoittaja 1970 » 26.10.2017 07:48:29
^ Okei, man of the forests. Sittenhän pitää käyttää positiivista-ketjua, jos ei vitutuksen vaatimuspykälät täyty.
Isovarvas vaivaa, olen sen varmaan murtanut ja se tapahtui jo viime vuoden keväällä, lyödessäni sen lujaa
tavaralavaan ja täysin omaatyhmyyttäni, joten on varmasti yleisen oikeustajun mukaista kärsiä nyt.
LUNTA tuli ehkä metrin, joten talvi on ajoissa tänä vuonna, samaan aikaan kun kälivörniässä sulataan helteessä.
Lähdemme kohta koiran kaa kahlaamaan hankeen ja hakemaan samoja toistuvia kokemuksia tästä tavistorstaista.
Odotusarvoni ei ole korkealla sen suhteen, että tuolta valkoisen, kolumbialaisen nenäpuuterin näköisestä
massasta helmahtaisi näkyviin tulevien aikojen prinsessa, joka suoraan juoksisi kaulaani mulle supattamaan.
Ei niin sentään joka päivä käy, mutta toisinaan tietenkin. Nyt tuntuu kaikki olevan keskittyneitä tähän säämullistukseen, joka täysin yllättäen valtasi kadut ja puistot, vaikka säätädit siitä hyvissä ajoin taas varoittelivat,
kerttu ja anne etunenässä, eikä kerttukaan ole vielä tiineytynyt, mutta on vielä jonkin aikaa kiinteytynyt.
Vittumaista tai ei, tää on mun elämä, milloinkaan siitä ei tullut niin kamala, kuin se oli dokausvuosikymmeninä !
=>
Raittihina ritilälle ja reenattu, nätti naama ja roppa uurnaan aikanaan
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja selkeenä saman beiben sulhasena jo vuodesta 2018