Olet täällä

Vittumaista Tänään

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista Tänään

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 28.10.2017 18:18:43

^minä en bussilla kulje....liian vähän pystyy vaikuttamaan ilmaston lämpenemiseen tuolla tavoin...Traktorilla, mönkijällä ja autolla kuljen... jalkoja käytän vaan vessaan ja jääkaapille Kulkiessani...häpeä sinä Helise...

Fernettiä myös minä Kaipailen...sillä oli hyviä juttuja ja sana hallussa... eikä mikään pöljä tuntunu muutenkaan olevan..
Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan!!!
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 11.11.2017 12:41:06

olen tainnut hukata muutossa muutaman tosi tärkeän levyn.
pahus soikoon.
oisin ladannut niitä mp3:lle, kun sellaisen sain viimein hommatuksi.
jos jollain on laittaa jossain muodossa of monsters and menin beneath the skin-levy,
nightwishin storytalesia ja jotain aikaisempaa(ei turusta), sofia jannokin orda, this is my land:ia,
sekalaista joe strummeria, red hot chili peppersiä ja frusciantea, niin ottaisin vastaa kernaasti...
muukin hyvä kelpaa.
tai jos tiedätte voiko jostain ladata ilmaiseksi?
ak47 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 11.11.2017 15:10:51

Metsien mies kirjoitti:Fernettiä myös minä Kaipailen...sillä oli hyviä juttuja ja sana hallussa... eikä mikään pöljä tuntunu muutenkaan olevan..

No, aika tärkeällä sijalla viesteissään oli ainakin minun huonouteni ja pahuuteni kertominen toistuvasti, ja kovalla intensiteetillä, mutta voihan niitäkin sanoa hyviksi jutuiksi. :)

Mutta ilman mitään aasinsiltaa aiheeseen. Vittumaista tänäänkin on vihapuhe. Monihan kysyy, että mitä ihmettä se on se vihapuhe.
No, positiivista tänään on se, että poliisi kertoo mitä se on. :idea:

http://blogi.poliisi.fi/vihapuhe-vihari ... ottaminen/
¤ Enkä pelkääkään tätä maailmaa. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 11.11.2017 15:31:29

^kyllä niinä kertoina kun Fernetin kanssa keskustelin meillä oli muuta puheenaihetta ja puhuttavaa kuin sinä... :wink:

...toki ihan kaikista puheista ja jutuista voi itseensä ottaa jos niin haluaa...ja jos oma maailmankuva niin tiukasti itsensä ympärillä kulkevaksi ja pyöriväksi ymmärtää ja haluaa käsittää...

Se, että tappelit ja kinasit Fernetin(kin) kanssa ei liiemmin mun maailmankuvaa liikuta....onhan sitä toki välillä ihan kiva asioista olla erimieltäkin... kun ei anna sen vaan liikaa vaikuttaa tekemiseensä!

...tai näin itse ajattelen...
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Dave » 11.11.2017 16:23:51

Olen kovasti arvostanut Metsien miehen asennetta ja hyvin sujunutta raittiutta mutta tuossa F asiassa olen samaa mieltä kuin vadelma. Hän oli aina hyökkäämässä ja agressiivinen eikä mieleeni ainakaan nyt tule yhtäkään juttua , joka olisi lopettamiseen mitenkään varsinaisesti liittynyt.

dave25@luukku.com
Dave
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 11.11.2017 17:05:57

Kiitos Davelle mukavista sanoista!

Kyllä itsekin olen täällä räyhähenkisyyttä huomannut ja kohdannut ja yhden (F) kanssa sanailuun ja toraan, jopa myös itsekin kerran vajonnut...en sitä itsekään millään lailla rakentavana toimintana pitänyt enkä pidä!...jonkun ihan fiksunkin lauseen ko. Nimimerkin kanssa kyllä vaihdoin.... niinkään raitistumisesta en sanallakaan puhunut hänen kanssaan...

Vadelman kanssakin sillä taisi olla koko ajan melkoista vääntämistä...en tiedä.. joku sanoi jotain vanhaa harmia olevan... no se on heidän asia...itse en tuollaisista välitä enkä tiedä kun niin vähän aikaa olen täällä ollut...

itse muodostan käsityksen kaikista henkilöistä itse omien keskustelujen pohjalta ja elän tätä nykyhetkeä...ihan fiksuja juttuja mielestäni vadelmallakin on vaikka niin monesta jutusta eri mieltä olenkin...enpä asioista ja mielipiteistä silti henkilökuvaani muuta... loppupeleissähän (kai) saman ongelman kanssa me täällä kaikki kärvistellään...

Toki arvostan rakentavaa keskustelua, vaikka se välillä onkin vaikeaa...niin ja välillä on kyl ihan kiva jauhaa kakkaakin!
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja tyhjänpyytäjä » 11.11.2017 17:48:29

Metsien mies kirjoitti: Vadelman kanssakin sillä taisi olla koko ajan melkoista vääntämistä...en tiedä.. joku sanoi jotain vanhaa harmia olevan... no se on heidän asia...itse en tuollaisista välitä enkä tiedä kun niin vähän aikaa olen täällä ollut...

Minusta ihan näyttää että vadelmamunkki ei rähjää mutta joillakin on saman kirjoittajan edellisten nimimerkkien aikana syntynyttä vanhaa harmia.

Tavallaan ukkosenjohdattimien olemassaolo jopa palvelee vähemmän räiskyvään ajatustenvaihtoon tykästynyttä (lue: pelkurimaista) keskustelijaa. Tosin asiatason keskustelu aina loppuu kun salamointi alkaa, ja jutut jää kesken, vastausta ja kaikkien hyväksymää loppupäätelmää vaille.
tyhjänpyytäjä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 11.11.2017 21:29:00

Metsien mies kirjoitti:^kyllä niinä kertoina kun Fernetin kanssa keskustelin meillä oli muuta puheenaihetta ja puhuttavaa kuin sinä... :wink:

...toki ihan kaikista puheista ja jutuista voi itseensä ottaa jos niin haluaa...ja jos oma maailmankuva niin tiukasti itsensä ympärillä kulkevaksi ja pyöriväksi ymmärtää ja haluaa käsittää...

Se, että tappelit ja kinasit Fernetin(kin) kanssa ei liiemmin mun maailmankuvaa liikuta....onhan sitä toki välillä ihan kiva asioista olla erimieltäkin... kun ei anna sen vaan liikaa vaikuttaa tekemiseensä!

...tai näin itse ajattelen...

En pidä maailmankuvaani kovin tiukasti oman itseni ympärillä pyörivänä, vaan mielestäni kirjoitankin aika paljon laajemmista asioista kuin vain itsestäni: yleismaailmallisista ja yhteiskunnallisista asioista muun muassa.

Enkä suinkaan ole ottanut itseeni mistään, sillä sehän olisi johtanut vain jonninjoutavaan riitaan, josta bannit tulee yleensä molemmille osallistujille.
Minä en tappele, ja riitelyäkin yleensä vältän. Viestejäni ei ole useinkaan tarvinnut moderaattorin sensuroida, toisin kuin jonkun muun.

Fiksujen mielipiteiden ja hyvien juttujen vuoksi tuskin kukaan saa jatkuvasti banneja ja lopulta pysyvää bannia foorumille, saati että viesteistä usein jää jäljelle pelkkä moden tekemä "Poistettu riidanhaastamista" tai "Poistettu asiatonta" -merkintä.
Viimeksi muokannut vadelmamunkki päivämäärä 11.11.2017 21:44:55, muokattu yhteensä 1 kerran
¤ Enkä pelkääkään tätä maailmaa. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 11.11.2017 21:43:59

Hyvä! :)
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Metsien mies » 14.11.2017 17:21:32

vadelmamunkki kirjoitti:
Metsien mies kirjoitti:Fernettiä myös minä Kaipailen...sillä oli hyviä juttuja ja sana hallussa... eikä mikään pöljä tuntunu muutenkaan olevan..

No, aika tärkeällä sijalla viesteissään oli ainakin minun huonouteni ja pahuuteni kertominen toistuvasti, ja kovalla intensiteetillä, mutta voihan niitäkin sanoa hyviksi jutuiksi. :)

Mutta ilman mitään aasinsiltaa aiheeseen. Vittumaista tänäänkin on vihapuhe. Monihan kysyy, että mitä ihmettä se on se vihapuhe.
No, positiivista tänään on se, että poliisi kertoo mitä se on. :idea:

http://blogi.poliisi.fi/vihapuhe-vihari ... ottaminen/

Hieman jäi muuten mietityttään vadelma, että mikä oli motiivisi kaivaa tosta ihan niinkuin yllättäen tällainen lausuntoni viikkojen takaa?....ihan niinkuin tuosta vaan yllättäen... ?
Metsien mies
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja yoru » 15.11.2017 00:15:29

ak47 kirjoitti:jos jollain on laittaa jossain muodossa of monsters and menin beneath the skin-levy, jnejnejne, niin ottaisin vastaa kernaasti...
tai jos tiedätte voiko jostain ladata ilmaiseksi?

Kovin paheksuttavaa kyllä tuollainen latailu, mutta ihan tuttua kyllä. En muista missä suunnilla majailet, mutta jos pääkaupunkiseudulla, niin kirjastoissa on yllättävän laajalla skaalalla musiikkia cd:illä lainattavaksi. Ainakin Itäkeskuksen kirjastossa oli useampiakin listassa mainittuja, ja myös tuo beneath the skin. Jos et em. alueella ole, niin varmaan muidenkin isompien cityjen kirjastoista jotain löytyy..
Once I pop, I can't stop.

yoru
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 15.11.2017 00:38:46

^ Joru on alkanut joraamaan ! Varo ettet päädy tämmöseksi suurkäyttäjä-plinkkaajaksi, jonka lääketieteelliset palstamäärähengailut saattavat joukon ammattilaishuolehtijoita kauhun partaalle ja vuosia sitten maltillista linjaa ja kaikkia katkoviivoja ohjeen mukaan kulkenut ja liikennevalokäyttäytymistä maltillisesti noudattanut mallikansalainen ja noomiperäinen tilastotaantuma

Yht' äkkiä ja vastoin sääennusteita äkkisen arvaamati ja sulatejuustosalamana kirkkailta päiviltä muuntuikin tällaseksi reikäpäiseksi, holtittoman taiteellistekniseksi hunsvontiksi vailla mitään perikunnan ja arvokkuuden häpyä !

Ja kaikki vain yhden himputin raitistumisen takia, voihan kehno ja turkasen vietävä sentään ja himputtisankutin vemputti !

joooo

öitä
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja todella vakavasti seurustelevana petterinä vuodesta 2018
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 15.11.2017 01:43:16

samoja aatoksia on ilmaantunut kuin edelliselle kohtalon kolhimalle.
itekkii hokasin tuon kirjaston suoman mahdollisuuden ja otin kerralla ainakin 8
levyä.
siitähän sitten sukeutui ongelma taas- eli kun otan ison urakan, jää aloittamatta
koko toiminta.
oisko laiskuutta? mitä lie, mutta jos on laiskuutta niin olli lindholm vihaa minua.
vitun ollilindholm, ihan paska...tekee töitä istumalla jossain toosassa ollen niin saatanan
liikuttava alituiseen ja tietävä ja varmaan maajussillemorsiammena ja kaikenmaailman
pölöhöissä kansikuvahöpöilyissä, nassu joka paikkaa työnnettävä...
lie saatanan mukavaa ja työlästä olla kuuluisa, kimaltaa, olla yhteistä omaisuutta...

nonnii, siitäs saet...ooo vaikka joku lopettaja, ihan sama.

muuten on vittumaista ollut frisbeekiekkojen kanssa...
katosi sekin oranssi, löytynee kyllä kunhan jaksan etsiä, on paikka hyvin tiedossa.
ostin myös uuden halvan-kolmen kiekon satsin ja heti viskasin yhden järveen...
mietin kyllä pitkään, lähdenkö kahlaamaan sitä vaan annoin olla.
vittu.
käsi on muutenkin kipeä alituisesta viskomisesta, ja rintalasta jumissa ja osa selkää.
ihan paska harrastus tuokin.

nyt on sitten plinkki addiktin lisäksi urheilia(huom. teiniä!), saakuri soikoon.
tupakkia menee ja en mene ainakaan mihinkään stumppiin, vaikka ajatus on yrittää
lopettaa, luovuttaa polttelu muille...
paljon muutakin vittumaista on tänään, tai lähinnä eilen ja toissapäivänä ja viime viikkona ja entisen elämän aikana,
ollut ja miksei olisi jatkossakin.
vaan olkoon, ei vituta nyt yhtään vaikka ois, oon vaikka vittuillessani vittuuntumatta mistään
tänään.
ja sekin muuten ON VITUTTANUT IHAN TODELLA, että tänne tarvii ängetä aina kirjoittamaan,
miten tyhmää tänne on kirjoittaa...pääsispä tutustumaan noiden elämään ja kommentoimaan...
vois mennä suu pian mutruun mussuilta, tai sais elinikäsen ystävän/tappelukaverin.

tämä lopettajat on nimittäin ihan paras kun lukee tänäpäivänä näitä
juttuja...yksi sönköttäää jotain ja toinen väliin jotain ihan muuta ja kolmas arvelee kolmatta
aspektia.
aika sekomeininki, ihan paras.

ViestiKirjoittaja ak47 (poistunut käyttäjä) » 15.11.2017 16:55:41

unohtui kahvia laittaessa vesi masiinasta ja sekös kosahti, voihan paska.
semmonen perkulaatori-mallinen sydeemi.
pannukahve on kyllä parempaa, mutta vanha pannukin jo pohjasta vääntynyt..
oli joku tuonut saludoa ja pannujauhatusta...johdatusta, pyhä punainen ristillisyys toimii ja
linkoaa...
on muuten hauska akned ootti saludoon liittyen:
vanha herra, isäntä, ei aiemmin e-liikkeen myymiä tarvikkeita hyväksynyt,
kommareiden kaupasta ei osteta. nyt muisti jo aika valikoiva, mitenhän reagoi
jos muistaa ne paketit nähdessään, mitä näkee?
kerran kaatoi ruoka-öljyt viemäriin, tässä talossa syyään voeta...

no se on se perkeleen perkulattori nyt jostain hommattava.
vituttaa kun vaikka koettaa olla olla päivän tekemättä mitään, niin silti tulee tyrittyä

ViestiKirjoittaja 1970 » 23.11.2017 10:42:03

Vittu AIVAN kammottava, karmea ja järkyttävä helvetti taas homoapinan taholta
kai se on vaan käytävä tappamassa, seurauksista välittämättä, sillä yli kuusi vuotta on liikaa
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja todella vakavasti seurustelevana petterinä vuodesta 2018
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat