Olet täällä

Ryynin tunnistus topic

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ryynin tunnistus topic

ViestiKirjoittaja Pöljä » 29.6.2017 00:57:44

Rikkonainen kirjoitti:Tietäiskö joku äkkiseltään tabusta joka on keltanen noin 1cm halkaisialtaan ja jossa lukis toisella puolella 12 tai I2??
Mun isä meni tajuttomaksi (reagoimattomaksi) yöllä ja löydettiin aamulla.. näitä hämäriä löyty lattialta, eikä mikään sen omista lääkkeistä oo tämmönen.
On ihan paniikissa täällä..

"Quetiapine Accord 200 mg depottabletti

Keltainen, pyöreä, kaksoiskupera, kalvopäällysteinen tabletti, johon kaiverrettu merkintä ”I2” toiselle
puolelle, ja toisella puolella ei ole mitään merkintää.
200 mg tabletin halkaisija on noin 9,6 mm."

Oliskohan noita :(
Sattuu sattuu, mutta tottuu, kun usein sattuu!
Pöljä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rikkonainen » 29.6.2017 03:48:44

Näyttää juuri tuolta! Kiitos paljon!

Isällä on joku mystinen verenkiertohäiriö. Ei tiedetä yhtään mikä on tai miksi.
Verenpaineet tällä hetkellä on 59/22. Sydän lyö mutta ei verenpainetta juuri lainkaan.
On tällä hetkellä teholla nukutettuna ja hengityskoneessa. :cry:
Minä olen läsnä aina. Minä olen kaikkialla. Jokaisessa hetkessä on minun varjoni paino. Hengitä minua. Taistele minua vastan. Taistele turhaan.

Sillä minä olen kipu. Minä olen kaikki.
Rikkonainen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöljä » 29.6.2017 17:24:47

Rikkonainen kirjoitti:Näyttää juuri tuolta! Kiitos paljon!

Isällä on joku mystinen verenkiertohäiriö. Ei tiedetä yhtään mikä on tai miksi.
Verenpaineet tällä hetkellä on 59/22. Sydän lyö mutta ei verenpainetta juuri lainkaan.
On tällä hetkellä teholla nukutettuna ja hengityskoneessa. :cry:

Voi Rikkonainen, olen pahoillani :cry: Toivon isällesi voinnin kohenemista!
Sattuu sattuu, mutta tottuu, kun usein sattuu!
Pöljä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja HaileSelassie » 15.7.2017 13:54:28

Tietääkö kukaan, mikä on about ovaalin muotoisen valkoisen tabletin, jossa lukee joko n, u tai kreikkalaisten aakkosten eta( joka on siis saman näköinen kuin pieni n tai väärinpäin oleva pieni u? Kirjain on syvennettävä olevan kolmion/nuolen sisällä kaiverrettu. Toinen puoli on tyhjä ja koko pilleri on täysin valkoinen, noin kefexinin/kefalexin kokoinen ja hiukan saman mallinenkin. Löytyi yksi tällainen lääkekokoelmista ja olisi hyvä tietää, mikä se on.

Edit:saattaa olla, että se on vain U kuvio sillä se edellä mainitsemani kirjainten pieni viiva voi olla kulunut/lohjennut pois.
HaileSelassie
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ashmu » 23.7.2017 11:57:42

Kuva

Kaapin perältä löytyi 7kpl Oransseja ovaalin muotoisia pillereitä joissa toislla puolella merkintä "5 0" ja toisella puolella jakouurre. n.10mm pitkä. Ajatelin täältä kysyä jos joku sattuisi tunnistamaan kyseiset pillerit ennen kun heitän ne roskiin. Liitteenä vielä kuva kyseisistä ryyneistä.
Ashmu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja xz3 » 8.11.2017 09:08:08

Mikä tää on????
Valkoinen, pyöreä, litteä tabletti, viistoreunainen niinkuin opamox, sellaiset "hiotut " reunat.
Toisella puolella on jakouurre, toisella pelkkä iso 3.
Annetaan iltaisin, voi olla jotain melatoniinia, metpam???
En tiiä... Vissiin vähän väsyttää... :roll:
Pikaista vastausta odotellen.
Yritin lisätä kuvaa mutta en osaa... :oops:
xz3
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja käyttäjä31 » 17.12.2017 18:52:08

Onko tietoa mikä tällainen pilleri on, ovaalin muotoinen jossa on outo printti

Kuva
käyttäjä31
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.12.2017 05:45:36

^ Valdoxan 25 mg. Eräänlainen mielialalääke. Ei kerrassaan mitään viihdearvoa, eikä auta myöskään täsmänä mihinkään oikeaan vaivaan, vaan pidempänä kuurina pitäisi vetää, jotta saisi mahdollisesti jotakin vastetta esim. unettomuuteen tai masennukseen.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jasmin » 8.1.2018 16:51:42

Hei. Jatkoitko Valdoxania? Mun piti lopettaa ja nyt on reilu 90 kpl ylimääräisenä -_-
Jasmin

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 9.1.2018 05:08:35

^ No kuulepas, en jatkanut sellaista kammottavaa maksamyrkkyä. Viehän ylimääräiset lääkkeesi apteekin lääkejätepisteeseen :wink: . Meinasitko ihan tosissasi paljonkin netota myymällä joitakin turhanpäiväisiä mielipidelääkkeitä :mrgreen: ?

MODEEEE!!! Täällä yrittää joku kaupitella lääkkeitään.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mik3 » 12.2.2018 06:03:30

Oisko kellään tietoa mitä mahtaisi olla pyöreät haalean keltaiset pillerit (jossa on vähän jtn ruskeeta) halkasia noin 3mm, eikä ole logoa/merkintöi? Sitten toinen on vaaleanpunaiset pyöreän kolmion muotoiset pillerit jossa ei myöskään ole logoa/merkintöi?
Mik3
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Varpushaukka » 17.3.2018 18:03:45

Jos saat jotain ilmaiseksi se on todennäköisesti jonkin tyypin neuroleptiä. Kyllä näilläkin ryyneillä nukkuu hyvin.
Tohtori Pentti Kejonen
Varpushaukka
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Varpushaukka » 17.3.2018 18:12:52

Mik3 kirjoitti:Oisko kellään tietoa mitä mahtaisi olla pyöreät haalean keltaiset pillerit (jossa on vähän jtn ruskeeta) halkasia noin 3mm, eikä ole logoa/merkintöi? Sitten toinen on vaaleanpunaiset pyöreän kolmion muotoiset pillerit jossa ei myöskään ole logoa/merkintöi?

Neuroleptejä.
Tohtori Pentti Kejonen
Varpushaukka
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Varpushaukka » 19.3.2018 12:56:05

Aikoinaan kärsin vakavasta unettomuudesta (viisi päivää hereillä putkeen) ja jouduin käväisemään paikalisella psyk. päivystävällä polilla. Mitään PKV- lääkitystä ei sieltä annettu mukaan matkaan, mikä on tietysti moderni ja ylistetty terveydenhuolto ohjeistus nykyään Suomessa. Jotain keltaisia ryynejä antoivat pieneen valkoiseen kirjekuoreen, jotka söin kotona. Nukahdin heti. Kysymyksen siis on mitä neuroleptiä tämä oli? Voin tietysti soittaa puhelimella sinne polille ja kysyä jos en saa vastausta täältä.
Tohtori Pentti Kejonen
Varpushaukka
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Varpushaukka » 19.3.2018 15:34:02

Se hermomyrkky millä syytön eniten KGB - tiedustelu jäsen yritettiin tappaa salamurhan yhteydessä Lontoossa, perustuu pitkälti Levozin lääkityksen pohjalle. Levozinia on käytetty pitkään venäjällä niin sanottuna kidutus lääkkeenä.. Pupillit pienenee ja koko keho kouristaa, koko ruumis on täynnä jotain myrkkyä. Mutta et voi huutaa tai valittaa vaikka tuntuu että muurahaiset kävelee pitkin kehoasi. Loputon kidutus- Levozin.
Tohtori Pentti Kejonen
Varpushaukka
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna