Kirjoittaja SannaK » 23.10.2018 11:55:14
Moikka! Olen uusi tällä sivulla, enkä oikein tiennyt minne kirjoittaa. Toivottavasti ap et pane pahaksesi, kun tässä avaudun.
Minun mies siis pelannut jo pitkään. Ennen meidän suhteen alkuakin.
Alussa meni vuokrarahoja ja tuollaista mistä jotenkin aina vaan selvisi, onneksi on perhe ympärillä tukiverkkona.
En ala menneisyyttä sen enempää availemaan, ne on mennyttä.
Nyt kuitenkin pidemmän aikaa mies juonut ja pelannut. Jokunen kk sitten selvisi miten paljon mies todellisuudessa pelannut, ottanut lainoja/vippejä jne, monien tuhansien eurojen edestä. Olin samaan aikaan vihainen, pettynyt ja erittäin surullinen, miten joku voi tehdä toiselle näin?! Meillä vielä yhteistä omaisuutta (talosta lähtien) ja lapsi. Mietittiin yhdessä mitä tehdään ja saatiin onneksi lainaa pankista, maksettiin kaikki miehen velat pois, ettei ollut velkaa enää, kun pankille. Luulin, että kaikki hyvin nyt. Monta kuukautta minä hoidin omilla palkkatuloilla talouden, yli 1000e joka kk menoihin. Pää ollut hajoamispisteessä jo jonkin aikaa, rahaa jäänyt muutama satanen aina kuulle, nyt viimeksi jäi vain 100e.
Eilen sitten näin koneelta, että mies pelannut tuhansia taas pokeriin, ties vaikka enemmänkin. Laitoin hänelle samantien töihin viestiä etten jaksa enää tätä samaa paskaa, heti kun uskoo parempaan, kaikki tulee vasten kasvoja. (meillä oli vielä suunnitteilla toinen lapsi ym) kaikki saa heittää romukuoppaan. Oon niin rikki. Mies ei ole kommentoinut asiaa mitenkään, mielessä pyörii, onko hän edes rakastanut minua aidosti, kun ei ole yrittänytkään selvittää asiaa, saatika anteeksi pyytänyt. Ollaan oltu yhdessä kuitenkin kohta kuusi vuotta.
Olen niin vihainen ja pettynyt itseeni, kun annoin itseni luottaa häneen. En ole eilisaamun jälkeen pystynyt syömäänkään, eikä ajatukset kulje. Toivottavasti tästä saa edes jotain selkoa...
Toivottavasti teillä rupeaa siellä menemään paremmin. Paljon tsemppejä jatkoon aplle ❤️