yks konkurssi sinne tänne. sanotaan ettei rahalla ole mitään väliä, mutta talousahdingot vakavan sairauden ohessa - jumalauta, aivan järkky yhdistelmä. onneksi sä jaksoit, ja onneksi sulla on vissiin hyväpalkkainen työ.
omasta ketjustasi luin yhtenä päivänä, että loman jälkeen vastassa oli tuhat sähköpostia

meikäläinen ei voi ymmärtää tuosta yhtikäs mitään!
Varjis ja Ulpukka, kiitos tsempeistä. ja Korkinkadottaja! tuolla Saunan puolella seikkailin joku aika sitten, ja siellä on semmoinen ketju että kenet saunalaisen haluaisit tavata IRL. törkeetä, että unohdin mainita sut! panin vaan Nnaanan ja Winstonin. Winston nimittäin avasi mulle kerran yhtä opparijuttua, sain tosi hyvää tietoa häneltä.
mutta Korkkis, joku sun lause jää välillä pyörimään päähäni ja saatan vaikka tiskatessa pärskähtää nauramaan. kesällä kirjoitit jotenkin näin minua tarkoittaen että akkaa ei oo näkyny viikkoon.
entä se, kun ideoin sitä virtuaalista yhteistä naurujoogaa, kun meininki oli täällä vähän vaisu ja monella alakuloa, niin Korkkis vastasi: "Tähän kampanjaan minä en osallistu, mutta..."

ihan kuin puhe olisi ollut jostain asiallisemmastakin kuviosta. tyyliin pelastetaan lastensairaala.
heräsin neljältä. kutinayskää, mikä aiheutti yrjörefleksin. ei mitään limaa eikä nuhaa ole, ja tuota kutinayskääkin on vain hetkittäin.
ei myöskään kuumetta eikä vissiin edes lämpöä. en kylläkään mitannut... okei, vois tehdä sen nyt.
äh, 37,4. eli pientä lämpöä. luotan että antibiootit alkaa wörkkiä pian.
jos lämpö nousee kolmekasiin, se on taas soitto sairaalaan.
tuo mun uusi lukulamppu on sittenkin vähän rujon näköinen. se on kuin joku teollisuushallin kohdevalaisin.
mutta eilen keksin sitoa sen kuvun ympärille lapunsävyisen ohuen huivin. en osaa selostaa tarkemmin. palovaaraa ei ole.
meinaan kun aina ihmettelen kun monessa elokuvassa jenkit harrastaa noita huiveja lamppujensa ympärillä saadakseen tunnelmaa. mietin että eikö ne sifonkiset huivit syty lampun kuumentuessa.
leffoissa on aina muuten näitä vakiojuttuja.
kuten se, että seksin jälkeen nainen on pukeutunut miehen ylisuureen kauluspaitaan.
ja aina ne tekee munakasta. paitsi aamiaiseksi niin yöpalaksi. sitten kuvataan sitä munien vatkaamista ja seoksen kaatoa pannulle.
eilen sain jumpattua kyykkyjä ja vähän niska-hartia-seutua. ei siihen mennyt kuin 10 min. katsoin oikein kellosta.
ensimmäinen mielipide-ero syttyi siskon miehen A:n kanssa.
hänen mielestä nainen ja mies ei voi olla ystäviä. olin vähän täh. mitä me sitten olemme? ei verisukulaisiakaan, mutta jos tyyppi on ikään kuin kuulunut perheeseen 42 vuotta niin siinä mielessä me ollaan saman perheen jäseniä, vai miten sen muotoilisi.
onko siskon miehelle jokin sana? lanko? kuka on lanko?
oho, tsekkasin oikein Wikistä niin kyllä sisaren miestä voi kutsua langoksi.
Lanko - puolison veli, sisaren mies tai puolison sisaren mies. Kansanomainen langon nimitys on suoveri.
tuosta suoverista en ole koskaan kuullutkaan.
nyt aloin oikein miettiä asiaa. onko mulla enää yhtäkään miespuolista ystävää? eipä taida muuten olla. ei ainakaan siis semmoista, että olisi luontevaa kahvitella kaksin. paitsi juuri siskon mies ja veli.
nuorempana oli niitä ryyppykavereita. siis todellakin vain kavereita. samoin ystäväni S:n puolisoa voin toki kutsua ystäväksi, mutta eihän me koskaan tavata ilman S:n läsnäoloa. sekin on siis eri asia.
ei, ei niitä tosiaan ole. naapurit taas on naapureita. miespuoliselle seinänaapurilleni voisin toki soittaa että tuu kahville, tai voisitko tulla siirtämään painavaa kaappia, mutten sittenkään kutsuisi häntäkään ystäväkseni tai edes kamukseni, en vaikka joskus ollaan jaettu ihan henkilökohtaisiakin asioita. rupateltu molempien elämästä kuten parisuhteistamme jne.
joopa joo, tsekkaan vielä ton lämmön. en aina luota tuohon mittariini.
myös kahvikulhoni vaatii santsausta.
vesikeli ilmeisesti, mutta tiedotteiden mukaan jo huomenna pakkasta.
tietää liukkautta. olkaa varovaisia autolla liikkujat! ja kaduilla käppäilijät.
vaatii ystävänne Syltty