kun se maku on niin todella tärkeä. kun ne töks töks jostain mausta syntyy, niin se jää sitten siihen.
Vilmatson, siis mikä se proteeni voisi olla smoohtien sekaan, mikä EI maistuisi mielellään sekään yhtään millekään?
pitää mennä ennen perjantaita ostoksille. herajauhetta voisi lisätä esim valmiisiin marjakeittoihin? tai miksei voisi.
marjakeitot ovat ihan se viimeinen liemi mikä yleensä menee aina alas. jo nyt tökkii jotkut proteenipatukat, vaikka lääkärikin suositteli niitä.
pakastemarjoja. mustikkaa ja ulkomaista vadelmaa, mikä tosin pitää kiehauttaa. kotimaista vadelmia ei aina löydy.
puurot/vellit. jugurtit ei mee alas eikä ainakaan viili. hedelmät yleensä aina. pähkinätkin useimmiten.
vielä pari sanaa siitä mun projektista.
ei pitäisi ny mennä asioiden edelle mutta teen nyt poikkeuksen.
siis kyllä te kaikki olette siinä käsiksessä mukana. tarvittaessa muutetaan jokaisen nimimerkki, ja onhan siinä monen monta seikkaa mistä pitää keskustella sekä kirjailijaliiton että kustantajan lakimiehen kanssa, sitten kun - ja jos - on sen aika.
lisäksi, (siis tämä on todellakin jossittelua), jos julkaisen sen, mun/kustantajan täytyy esittää Plinkin ylläpidolle nöyrä pyyntö, että koko mun tämä sairastelu-ketju poistetaan kokonaisuudessaan. Plinkkihän siinä mainitaan, luonnollisestikin.
pengoin jo Plinkin sääntöjä, ja siellä on kohta missä lukee, että ketjun poisto on mahdollista "erityisen painavan syyn takia". tiedän, että kustantaja vaatisi sitä. mitä järkeä olisi julkaista kirja jos samat jorinat on netissä, eli selvähän se.
menetän sitten anonyymiteettini. sitä oon miettinyt paljon. mutta, mikä estää minua kirjoittaa tänne edelleen? en tosiaan näe siinä mitään estettä. kuten se Valtin puolella oleva kaveri, Nälkäinen Haamu, hänkin on jatkanut plinkkailua vaikka on tehnyt lehtijuttuja peliriippuvuudestaan omalla nimellään. en tiedä, onko Plinkissä muita vastaavia tapauksia, luultavasti näin isossa sakissa heitä on jonkin verran.
se mun käsishän loppuu siskon hautajaispäivään. eli nyt en enää kopioi tätä ketjua. se alkaa päivityksestä kun kerron sairastuneeni, muistaakseni 27.12.17. sitten on se rakastuminen, ja rakastaminen, mikä päättyy jätetyksi tulemiseen.
eli alkoholi, syöpä, parisuhde, ero, siskon kuolema - sekä yhteisömme tämä lämpö; erittäin merkittävä tekijä.
siskon äkillinen ja yllättävä menehtyminen on luonteva päätös päiväkirjalle. sisko lähti. minä vielä elän.
tämä alleviivaa hyvin elämän arvaamattomuutta, mitä olemmekin käsitelleet paljon. kun ikinä ei voi tietää.
sain sen tulostimen värikasetin! ja labrakin tietty hoidettu.
ny jännittää osaanko varmasti syöttää kasetin oikein rakkineeseen, ja onko rakkine tyytyväinen