Olet täällä

Positiivista tänään

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Positiivista tänään

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 11.2.2019 06:42:00

ja nyt mun taas piti mennä oikein tarkistamaan että onko se keiju vai ketju :lol:
positiivista tänään sekin että mä repeen aina nauramaan kun Vilmatson repee. joskus tuntuu siltä että kirjoittaa V vaikka "tossa on toi tuoli" ja sen perässä on toi naurava naama, nauran heti.
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja romukasa » 11.2.2019 09:57:16

2 viikkoa ja 2 annosta alkoholia. Päätös kohtuuteen on yhä pitänyt. Joten kyllä - se on tänään positiivista. Ja en ole jäänyt täysin yksin, jota pelkäsin kaikista eniten.
romukasa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 11.2.2019 10:20:24

Se on hyvää aamupäivää kahvihuoneen nurkasta!
Ihan vaan tulin kirjaamaan päivän positiiviseksi jutuksi sanan minimoija. Tuolta lopettajien puolelta sen nappasin.
Just semmonen fiilis nyt. Mä minimoin monenlaista asiaa tällä hetkellä elämässä. Kun minimoi jotain niin samalla voi maksimoida muuta?!
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varjolilja » 11.2.2019 17:51:27

Aamupäivästä masista, mutta sitten päätin pistää ”rahan haisemaan” eli ostin balettiliput tytölleni hänen synttärilahjaksi ja äitihän toki tulee mukaan :lol: Kallista on baletissa käynti, mutta äiti tytär- laatuaikaa ja kun en oo viiniä litkinyt niin hyvin voin säästyneillä rahoilla leikkiä ”rikasta”.
On taas mukavaa odotettavaa. Samalla sovittiin messukeskukseen menemisestä ja toisesta tanssijutusta. Kun ei oo viikonloppuna krapula, sitä voi järjestää kivoja juttuja! Viini vei minusta sosiaalisen puoleni kadoksiin. Nyt nautin kun jaksan lähteä kulttuuririentoihin. Se taitaa tällä hetkellä olla se minun ”palkintoni”. Ennen se oli viini sohvan nurkassa. Yksin.
Positiivista myös se, että vaikkakin välistä on väsyttävää olla äiti, niin sitä saa kaikkea uutta elämäänsä. Oppii uusia juttuja nuorilta ja tyttäreni kautta olen alkanut kiinnostua tanssista ja musiikkimakunikin on hieman muuttunut... :D
Pienin askelin pitkätkin taipaleet taitetaan! Ole armollinen itsellesi.
Varjolilja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 11.2.2019 18:39:10

Palaan Contanzan pohdintaan onnellisuudesta. Eli kohdallani viittasin hyvän olon tunteeseen. Tänään sitä positiivistä lajia on riittänyt. Uskomattoman hienoja kohtaamisia asiakaspalvelussa plus yksi ihan satunnainen kohtaaminen.

Ennen kokematonta palvelua invataksin kuljettajalta, kun palasimme vanhuksen kanssa tänään sairaalasta palvelutaloon. Henkeä haukoin. Ja osasin antaa palautetta.
Toinen oli parkettiliikkeen asentajapoika, joka kävi korjaamassa pienen asennusvirheen remontin jäljiltä. Kolmas oli kiinteistöhuollon huoltomies, joka ihan sattumalta osui paikalle, ja entrasi ulko-oveani, joka hieman reistaili. Ja sitten vielä lenkillä symppis lenkkeilijä, jonka yritin ohittaa rivakoin askelein. Pydähdytti minut porinallaan. Yhdessä sitten tassuteltiin. Eli totesin jälleen, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Valoa ei olisi, jos ei olisi pimeää, johon sen voi laittaa.
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 13.2.2019 05:17:35

vaikka harmittaa että sekoitin taas vuorokausirytmini oikein huolella nukkumalla päivän, illan ja alkuyön, päätin onnistuen olla vaipumatta stressiin tyyliin nyt kaikki on taas täysin pilalla. miljoonat muutkin ihmiset valvovat öisin!
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 14.2.2019 12:58:54

Hyvää ystävänpäivää ihanat plinkkiläiset!
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Helena100 » 16.2.2019 08:56:10

Täytyy hehkuttaa eilisiä Vanhojen tansseja ja ihanan tyttäreni esiintymistä! Energisiä, upeita ja taitavia nuoria.

Yöllisten jatkojen johdosta taitaa vain Krapula-keiju aika monen 17-vuotiaan päässä tänä aamuna jyskyttää :(
Helena100
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 21.2.2019 07:44:11

Vähän semmonen hankala aamu, väsyttää sikana, eilinen iltavuoro painaa jaloissa ja pitäs töihin raahautua. Työpäivät vie mehut. Tässä kahvimukin (ison sellaisen) kanssa nuokkuessa lueskelin muitten kuulumisia ja löysin jotain niin positiivista että!
Sylvia on kotona ja voi just nyt hyvin, Varjolilja on ylittänyt ison esteen, S/C on kirjoittanut selvin päin tänne ja monta muuta juttua.
PlinkkiPerheessä hyviä juttuja :D
Ja sekin vaikkei kaikki ole omasta mielestää niin hyvin mennyt niin onpa paikka mihin tulla purkaan tuntojaan.

Pirteää päivää kaikille! minä haen toisen jättikahvin, jospa sitä sillä jo heräis.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 23.2.2019 08:23:33

Krapulaton vapaapäivän aamu jaksaa ilahduttaa edelleen ja se ettei tarvitse laskeskella milloin voi hypätä auton rattiin!
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 23.2.2019 08:33:02

lauantaiaamun levollinen olo! sekä fyysisesti että henkisesti :D
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Myskimalva » 24.2.2019 11:00:06

Sisäistin vihdoin asian joka jokaisen tekstini alla lukee.
Se, että mulla on mahdollisuus tehdä jotain, ei automaattisesti tarkoita, että se myös pitää toteuttaa.
Juopumisen mahdollisuus pitää sisällään kaksi yhtä suurta vaihtoehtoa.
Mulla on kaikki maailman aika vetää perseet olalle.
Sitten joskus.
Ei tänään.
Sen minkä voimme tehdä, voimme myös jättää tekemättä.
-Aristoteles-
Myskimalva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varjolilja » 1.3.2019 14:07:09

Myskimalva, minulle tuo oli myös iso oivallus. Tajusin sen kun päihdetyöntekijä aika alkumetreillä puhui valinnoista. Hän sanoi, että hänellä on suora lippu juomiseen. Ole hyvä ja ota. Se on helppo valinta. Mutta ennenkuin käytät lipun, pohdi. Voit käyttää sen myöhemminkin! Ei tarvitse kiirehtiä, sillä vapaalippu on aina saatavilla!

Aurinko paistaa! Perjantai. Uimaan. Illalla voice of Finland. Lauantaina eräs kurssi. Sunnuntaina ehkä shoppailla. Näillä mennään.
Pienin askelin pitkätkin taipaleet taitetaan! Ole armollinen itsellesi.
Varjolilja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja vilmasto » 1.3.2019 19:22:12

Tänään on ollut semmonen tahkean tahmea päivä. Väsynyt olo heti aamusta kun ei vaan ole päässyt palautumaan kiireisistä työvuoroista. No siinä sitten hampaat irvessä tein töitä ja tuntui ettei ne kellon viisarit liiku mihinkään. Ei ehkä aina tullut ihan sydämen pohjasta se mun aamupäivän hymy ja aina kun olin yksin niin suupielet roikku alaspäin. Työhousutkin puristi jotenkin kummasti ja peilistäkin katsoi jotenkin kulahtaneen näkönen akka, hiuksetkin roikkui miten sattuu. No kyllä te tiiätte kun on vaan SEMMONEN päivä.
Siinä sitten jouduin menemään asiakasvessaan yhtä juttua hakemaan. Ja yhtä kaappia pytyn vierestä tonkiessani tuli olo, että häh mitä mun kenkien alla on. Seisoin kusilammikossa :shock:
Repesin semmoseen nauruun, että siinä tais heikommat jo säikähtää :lol: :lol: :lol: eli kyllä eritteistäkin voi repiä positiivista fiilistä 8)
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 2.3.2019 10:05:40

Näin tosi paljon unia missä siivoilin ja järjestelin. Taisin ajatuksetkin siivota jonnekin nurkkaan kun on semmonen tyhjä olo. Tuijottelen tas puitten latvoja ihan tyhjin silmin :o sehän on siis oikeestaan hyvä aamu silloin kun ei heti pää pursua juttuja :?:

Lueskelen muitten juttuja ja komppailen teidän ajatuksia <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät