Olet täällä

Kuinka kauan pelaamatta?

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Kuinka kauan pelaamatta?

ViestiKirjoittaja KylmäKalkkuna » 20.2.2016 00:12:09

Noin kuukauden päästä tulee kolme vuotta pelaamatonta täyteen.

Noin kolme vuotta sitten olin täysin vakuuttunut että olen tuhonnut elämäni peruuttamattomasti pelaamisella.

Nyt tiedän että olin silloin väärässä. Toivoa on ja askel kerrallaan on mentävä eteenpäin. Askel onneksi kevenee hieman sitä mukaan kun voimat alkavat palautua. Oikotietä onneen ei ole, vaan työtä on tehtävä.

Työtä tehdään vieläkin, mutta ei kai tässä maailmassa helppoa ole kenelläkään (eihän?)
KylmäKalkkuna

ViestiKirjoittaja Tinja » 20.2.2016 15:52:09

Ei kai kellään niin helppoa oo, oisko se elämää jos "aurinko aina paistais," jotkut osaa vaan esittää paremmin kuin toiset, näin mä haluun ajatella kun noita koettelemuksia tuntuu ittelle kerääntyvän lisää ennen kuin entisistä selviää :(
Mut siittä ajatuksesta et peleistä ois jotain iloo alan pikkuhiljaa irrottautua, viimeinkin, nyt 4 kuukautta peleittä enkä aio pelata, en sitten sitä 20 senttistäkään.
Kiva Kalkkuna kun pitkästä aikaa kirjoittelit.
Ja Sleep on tuonut tänne oikein hyviä juttuja pohdittavaks, noin nuoreks melko fiksun olonen kaveri vaikka on kokenu kaikenlaista.
Toiveikas sun kirjotukset on kans kaivattuja ja nyt nämä Isabelluska ja taistelu, ootteko väsähtäny ? On ikävä.
En mäkään välillä viittis ollenkaan kirjoitella mut kun tää auttaa.
Muuten Make, olet useamman kerran maininnut et mun sanat on sua auttanut, mulla on siittä oikein hyvä mieli.
Pysytään nyt vaan erossa niistä peleistä, mitään hyvää ne ei elämään tuo.
Tinja
Tinja

ViestiKirjoittaja Toiveikas tapaus? » 20.2.2016 18:09:20

Hienoa KylmäKalkkuna, että päivitit meille, että kohta tulee kolme vuotta pelaamatonta aikaa täyteen. Olen lukenut vanhempia ketjuja ja aika moni on "linjoilta" kadonnut eikä ole tietoa, miten pelirintamalla menee. Sinä kyllä annat meille muille uskoa. Juuri äsken luin yhdestä ketjusta neuvojasi:

http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=36&t=34626&start=45

Itse en tähän ketjuun pääse pelaamattomia päiviä laittamaan, kun kymmenen viikon lotto ja vikinglotto on voimassa, mutta muista peleistä yritän pysyä erossa. En ole nyt paljoakaan kirjoitellut, kun olen lukenut niitä vanhoja ketjuja ja harmittelen, kun en sieltä joitain erityisen hyviä ajatuksia tallentanut. En jaksa enää etsiä, kun niitä kirjoituksia on niin paljon. Kunhan pääsen lukemisen loppuun, pitää miettiä asioita omasta näkökulmasta tarkemmin. No, tämäkin aika on pois peleistä :)

Tinja, sinunkin ketjusi luin ja toivon, että tulevaisuudessa sinulla on paljon enemmän aurinkoisia kuin synkkiä päiviä!
Toiveikas tapaus?

ViestiKirjoittaja mumu » 27.6.2016 22:04:56

1 kk :)
mumu

ViestiKirjoittaja RP_ » 6.9.2018 09:24:59

RP_ kirjoitti:no nyt on toinen päivä menossa.

Palasin foorumille hetken mielijohteesta. 9.5.2008 aloitettu pelaamattomuus on pitänyt 100%.

Tai no, Lottoa ja Eurojackpottia olen pelannut vaimon pyynnöstä ehkä 100e edestä 10v aikana... Mutta oma-aloitteisesti ei mitään.
Ja muutama (alle 10 ässäarpaa tms. ostettu kassalta myös)

Mutta ei lantin lanttia pelikoneisiin, rulettiin, black jackiin, nettipeleihin tms.

Ei ole kaipuuta vanhaan. Elämä hymyilee :)
RP_
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja NälkäinenHaamu » 6.9.2018 17:15:13

RP_ kirjoitti:

Palasin foorumille hetken mielijohteesta. 9.5.2008 aloitettu pelaamattomuus on pitänyt 100%.

Tai no, Lottoa ja Eurojackpottia olen pelannut vaimon pyynnöstä ehkä 100e edestä 10v aikana... Mutta oma-aloitteisesti ei mitään.

Mutta ei lantin lanttia pelikoneisiin, rulettiin, black jackiin, nettipeleihin tms.

Loistava kuulla. Harvemmin kuulee ns. onnistumistarinoita. :)
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCq79mVh8bx1xndeWCEBZ00A
Twitter: @rikuforsell
E-mail: riku_forsell@hotmail.com

Jos tarvit vertaistukea tai on kysyttävää, laita viestiä. Autan mielelläni.
NälkäinenHaamu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Kamahl Yrgybly » 20.8.2019 14:22:18

Tässä NysseLoppu. Oli näköjään muuttunut foorumi siten että piti käyttää tunnuksia kirjoitteluun.

Jostakin syystä keksin tulla tänne pitkästä aikaa. 2011 loppui pelaaminen Helmikuun 14 päivä. Ei ole sen jälkeen tullut pelattua, että 8,5 vuotta mennyt.

Tämän pirun pystyy karistamaan olkapäiltään. Ensimmäinen viikko on vaikein. Sitten ensimmäinen kuukausi jo helpompi. Siitä on lyhyt matka ensimmäiseen vuoteen. Nykyään ei tule edes mietittyä asiaa enää ollenkaan. Joitakin satunnaisia unia joissa pelaa tulee yhä ehkä kerran vuodessa.

Herätin tämän ketjun koska tähän ketjuun kirjanpitoani pidin. Ja se auttoi. Todella paljon. Kiitokset kaikille siitä.

Hyvää loppukesää ja RAY-vapaata elämää toivottaa
NysseLoppu
Two beers, or not two beers? That, is the question.
Kamahl Yrgybly
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja peluriEx » 22.8.2019 16:09:51

No toinen päivä menossa. Ei kehumista, mutta tää saa nyt olla loppuelämän toinen päivä, pelaamatta =)
peluriEx
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Peluritar » 23.8.2019 22:13:24

Itselläni täyttyi juuri kahden vuoden pelittömyys. Näillä näkymin pelivelat on kuitattu vuodenvaihteessa. Edelleen pelit houkuttavat satunnaisesti, mutta pahimmat himot ovat jo kaikonneet. Tiukilla vedetty pari vuotta ja aika huima tunne että loppu häämöttää lähitulevaisuudessa ja pian voi taas elää ”normaalia” elämää.
Peluritar
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Anja63 » 24.8.2019 07:24:31

Hienoa lukea myös onnistumistarinoita ja niistä kannattaa ottaa oppia eli peliveloista voi päästä eroon kun on pelaamatta ja noudattaa tiukkaa maksusuunnitelmaa. Tämä vaatii päättäväisyyttä ja itsekuria. Onnittelut sinulle ja voit olla ylpeä itsestäsi. :D
Kohti oman elämän hallintaa
Anja63
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja RP_ » 23.10.2019 17:09:59

RP_ kirjoitti:

Hyvin menee edelleen. Yli 10vuotta pelaamatta ja hienosti menee.
RP_
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja voijuku » 30.11.2019 19:50:18

Huhhuh, muutaman päivän aikana kahlannu tän koko keskustelun läpi alusta loppuun :D aivan mahtavaa, kun jotkut ex pelurit käy vielä vuosienki jälkeen päivittelemässä kuulumisiaan! Tämä keskustelu sais mun puolesta taas jatkua :D

Voin jatkaa tästä, 16 päivää pelaamatta! (oho, oliki 17 päivää, ja nyt vuorokauden vaihtuessa 18 :D) Oon joka kerta sortunu noin kuukauden kohalla, tällä kertaa en tosiaankaa sorru, lupaan sen kaikille ja myös itselleni 8)

Olen siis 22 vuotias naisenalku, miltein heti kun täytti 18 v alkoi myös pelit netissä ja pelikoneilla. 4 vuoden aikana oon ehtiny jo kerran menettää luottotiedot, ja 2018 sain ne takas. Ja kohta ne meni uudelleen kun tein itselleni vielä isommat velat... Pelivelkaa noin 14k plus opintolaina 12k.. Jestas sitä on ollu typerä :D nooh ei auta itku markkinoilla, pelitöntä elämää kaikille riippuvaisille!
Mehän ei koskaan luovuteta!
voijuku
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja voijuku » 3.12.2019 22:31:35

Aattelin nyt päivitellä tänne, mutta 20 pelaamaton päivä pulkassa 8) 8) ja rahaa on tilillä ja äidillä säilössä :D
Mehän ei koskaan luovuteta!
voijuku
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Edellinen

Paluu Valtti