Anonymous kirjoitti:Miten muuten on sinun pelaamattomuus(?)historiasi laita. Tekstistäsi olen aistivinani, että olet onnistunut olemaan kuivilla jo pidemmän aikaa. Toivottavasti olen oikeassa.
Pelihistoriani on pitkä kuin nälkävuosi. Lyhyesti kuitenkin kerrottuna, niin olen iältäni melkein 30v, ja pelannut jostain 13-14 vuotiaasta asti pakonomaisesti. Ensin peliautomaatteja, mutta myöhemmin pöytäpelit tulivat aika vahvasti mukaan. Myös Veikkauksen peleihin on taottu valtavia summia.
Olen ollut nyt ainoastaan 2 viikkoa pelaamatta, koska retkahdin aika pahasti yli 4:n kuukauden pelaamattomuuden jälkeen. Aika surkea on fiilis, mutta en luovuta. Taloudellinen tilanne meni kyllä heikoksi nopeasti, koska omien rahojen lisäksi otin lähes 2000e velkaa. Ja se on minulle paljon.
Olen läpikäynyt todella rankan pelihelvetin, jossa jokainen päivä on tuntunut painostavalta ja stressaavalta. Pelit eivät näytä jättävän minua ajatuksiltaan rauhaan, joten pakko on vain selviytyä GA:n avulla.
Tämä on todella vakava sairaus, joten toivon sinulle voimia ja jaksamista. Pidä pelaamattomuudesta kiinni!