Eilen värkkäsin itselleni tunnukset tänne. Pariin otteeseen olen käynyt lukemassa kertomuksia läpi. Jotain pitäisi kirjoittaa. Harmi ettei tämä ole chat.
Olen 40nen nainen pohjois-suomesta. Mies on ja 9v poika. On omakotitalo, mökki ja vakituinen työ. Helvetin hyvin kaikki asiat! Mitä minä täällä teen???
Kauempana taustalla on myös adoptiolapsena kasvaminen, puoliuskonnollinen koti, paniikkihäiriö lukiovuosina ja useita vuosia terapiaa. Elämän suurin kysymys näyttää olleen "miksi äiti jätti?" Mitä minussa oli vikaa, että äiti jätti?? Sitä kautta ylisuorittamista ja ylikiltteyttä, pohjatonta joustamista vasten omaa tahtoa. Ja jossain vaiheessa löytyi se viina. JEP! Ja pikkuhiljaa.... tiedättehän te

Nyt, lomalla ollessa, ensimmäisen kahden viikon aikana: 6 ploa viiniä, 1 kossu, muistamaton määrä siideriä ja olutta. Ja TAAS päätin, että nyt saa riittää. Eilinen päivä juomatta, tämäkin päivä hyvällä mallilla. Huominen = perjantai, vaikea paikka.
Fernetti kirjoitti, että vain alkoholistit käyttää kirkasta. Siksi lienen minäkin täällä. Olen alkoholisti, h...tti!