Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Vimma » 2.8.2006 22:40:30

Oli pakko laittaa vastapainoksi positiivius topikille koska mua vituttaa.

Ihan äärest paljon.
Kuva
Vimma
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 2.8.2006 23:06:43

Tänään ei vituta mikään, ei sitten millään, sori Vimma, mutta ei oo mitään mikä vituttaisi, no ehkä se että pitää odottaa huomiseen... eikä sekään oo vitutus... vaan kivaaa.... :D
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vimma » 2.8.2006 23:10:35

ei haittaa, mä voin olla möks yksinkin kun ei ketään muuta vituta..
Kuva
Vimma
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 2.8.2006 23:19:53

Vimma kirjoitti:ei haittaa, mä voin olla möks yksinkin kun ei ketään muuta vituta..

heti kun mua vituttaa, niin kerron vimma, sinulle :D oot muuten ihana, jos ei ois alakerta, niin sinuun ihastuisin, huuuh hei uh ah...puss
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 2.8.2006 23:23:43

Iltapäivästä asti kaikki, aivan kaikki on ottanut niin paljon päähän että ei tiedä itkeäkkö vaiko itkeä :shock:

Työpaikalla tuli soitettua suuta pomolle, kun se oli niin ***. Tai sitten itseäni vaan vitutti. Sen jälkeen pelotti että se antaa potkut. Tunnin päästä vitutti kun se ei tullut niitä antamaan. Teki mieli potkia seiniä ja huutaa työkavereille. Sehän olisi ollut reilua. Vittu.

Väsymys päällä ja pinna kireällä. Ihmissuhteet taas vituttaa, tai oikeastaan epävarmuus niistä. Minulle ihastuminen on erittäin ahdistava kokemus. Kunpa näitä ei enää tarvitsisi kokea. Nytkin tekisi mieli heittää telkkari ikkunasta pihalle kun sieltä tulee pelkkää paskaa. Ehkä tähän olotilaan auttaisi se kuuluisa omenan kokoinen pami. Ei ole edes viinirypäleen kokoista. Enkä ottaisi, on välillä terapeuttista pyöriä omassa inhossa, ahdistuksessa ja kiukussa. Jos vaikka rööki auttaisi, täytyy mennä kokeilemaan ja katsomaan tähtitaivasta.

Vittu kun vituttaa.
Kinnunen

ViestiKirjoittaja viemäri » 3.8.2006 00:42:41

Aamulla vitutti, kun heräsin vasta kun tälle päivälle sovittu suhteellisen tärkeä tapaaminen oli jo mennyt.

Tupakoimattomuus ei ihme kyllä vituttanut, vaikka jouduin vierestä katsomaan, kun toiset imivät ketjussa posket lommolla.

Paska ihmissuhde vituttaa.
viemäri

ViestiKirjoittaja Madmike » 3.8.2006 00:58:05

ihan perseestä kaikki
Madmike

ViestiKirjoittaja Miffy » 3.8.2006 08:37:48

Uskovaiset (=fundamentalisti-hellarit). Sellasta sakkia että ei todeksi uskoisi.
Miffy

ViestiKirjoittaja Alakerran herra » 3.8.2006 09:25:16

Nehän on aivan ihanaa porukkaa. Pitivät oikein ryhmässä esirukouksen mun puolesta, mutta huonompaan suuntaan vaan on mennyt. Voiko siitä reklamoida johonkin?
Mitä teen tänään, sitä olen huomenna.
Alakerran herra
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 3.8.2006 09:31:43

Alakerran herra kirjoitti:Nehän on aivan ihanaa porukkaa. Pitivät oikein ryhmässä esirukouksen mun puolesta, mutta huonompaan suuntaan vaan on mennyt. Voiko siitä reklamoida johonkin?

Valitukset voi osoittaa Jumalalle, kirjallisesti kolmena kappaleena ja alkuperäisen allekirjoituksen kera.

Mut ne eiliset israel-mielenosoittajat oli jotakin ihan käsittämätöntä;
"jumala käski saulin tappaa palestiinalaiset mutta se jätti homman kesken niin nyt israelin pitää viedä homma loppuun" ynnä muuta päätöntä paskaa. Saatan ehkä pasteta parhaita paloja tänne.

Mut muuten häädettiin ekaa kertaa pois mielenosoituksesta, kun israel-hullut eivät tykänneet meidän kuuden hengen porukan kylteistä missä oli lähinnä rauha lähi-itään tyylisiä tekstejä. Jos emme ole heidän puolellaan, olemme heitä vastaan. Rauhan vaatiminen ja väkivallan kierteen katkaisun haluaminen on israel-vastaista, koska israel vain puolustautuu kun kaikki kansat hyökkäävät sitä vastaan raamatun ennustuksen mukaan. Ei ole tainnut käydä mielessä että israel ihan itse on saanut tilanteen aikaan, hizbollahkin syntyi kun israel hyökkäsi libanoniin...
Miffy

ViestiKirjoittaja Burjoliisa » 3.8.2006 09:52:50

Vituttaa Kela ja kaiken maailman byrokratia.
Miksi kaikki pitää tehdä niin vaikeaksi. :evil:
Burjoliisa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hokksa » 3.8.2006 11:30:38

Eiköhän tää ala olla jo normaalia että vituttaa joka päivä.
hokksa

ViestiKirjoittaja Miffy » 3.8.2006 11:39:55

Burjoliisa kirjoitti:Vituttaa Kela ja kaiken maailman byrokratia.
Miksi kaikki pitää tehdä niin vaikeaksi. :evil:

Tietysti sen pitää olla vaikeaa. Muutenhan työttömät sun muut arvottomat sosiaalipummit voisivat saada rahansa liian helposti, eivätkä enää menisi vuokrafirmojen keikkatöihin puolen päivän varoitusajalla, eivätkä epätoivoissaan lähtisi myymään lehtiä puhelimessa. Mitä ihmettä kapitalistiyhteiskunnalle ja sijoittajille oikein tapahtuisi jos ei olisi nöyrää työvoimaa reservissä, valmiina tottelemaan jokaista komennusta?
Miffy

ViestiKirjoittaja stonehead » 3.8.2006 11:51:23

Huomenna on uusi ja hieno päivä.
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sanja » 3.8.2006 12:03:03

Olen kipeenä, se vituttaa. Mur. Sain lääkekuurin noihin tulehduksiin joita löyryi kaksi...

Sanja :roll:
En enää muista kuinka tähän ollaankaan luisuttu,
mut en oo unohtanut mitä me joskus oltiin. -Apulanta
Sanja
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna