Olet täällä

voi kuolla?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

voi kuolla?

ViestiKirjoittaja emmätiiä » 16.1.2010 11:53:57

eihän noin 15 xanoria ja muutama tenoksi , milli subutexia (subutexi tuli sniffattua, ei suonensisäisesti) ja noin 6-8kaljan yhteydessä ole tappava yhdestelämä? olen hulisani yhtävästäni. vastauksia toivottaisiin hyvi nopeasti. ystäväni senverran masentunut ettei suosu varmuudenvuoksi minnekkään lähteä, eikä häyä myöskään kinnosta. minua kiinnostaa!!!
emmätiiä
Miedosti panostava jäsen

Re: voi kuolla?

ViestiKirjoittaja emmätiiä » 16.1.2010 12:15:50

vastauksia? tilanne päällä!? soitanko lansiin vai annanko ryynipäisnen vaan nuukua ja tiedän että herää aamulla!? vakava tilanne?
voiko kuolla? miksei jengia vaivau vastraa vittu!?
emmätiiä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja -Unen Antaja- » 16.1.2010 12:36:56

Kyllä tohon komboon voi kuolla, ainakin jos on nolla tolet noihin kaikkiin. Jos kaveri ei meinaa pysyä tajuissaan niin kannattaa soittaa ambulanssi heti.
Riippuu aika paljon henkilöstä, toleranssista ym, miten tommonen kombo vaikuttaa.
-Unen Antaja-
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja emmätiiä » 16.1.2010 12:47:52

histroriaa miettien oletettavasti tarkoituksena oli itsemurha. Muut tuttavani syövät noita telareita vaikka kuinka, nii en tästä tiedä henilöstä joka aikaisemmin ei ole ku harvoin ottanut. eli lanssia kehiin?
emmätiiä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 16.1.2010 16:10:24

Tiedän tapauksia (yli 1), jotka on heittäneet lusikan nurkkaan tolla kombolla. Lanssi olis ok.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 16.1.2010 22:40:17

Mäkään en tota yhdistelmää tunne, mut muistelen täältä lukeneeni, et erittäin vaarallinen. Viestistä on jo sen verran aikaa, et joku ratkaisu on jo varmasti tullu. Parempi se on ambulanssi soittaa "turhaankin", kuin jäädä pelkäämään. Vaik kamu ois jälestä päin vihanen. Olin mäki aikoinani, tilanne ei sillon ollu verrattavis tohon, mut ymmärsin kyl selvittyäni. Kyl mä noit lansseja olen soitellu, ja tuollasis tapauksis varmasti lähettävät. Se on niitten työtä! Ja sit on myrkytyskeskus, tai joku sen tapanen, mihkä voi vastaavis tilanteis soittaa. Voitko laittaa tiedon, miten tilantees kävi..?
"Miksi kaikki nämä sirpaleet, jolleivät lopulta yhteen koottaviksi?" Marilynne Robinson, Talonhaltijat
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 17.1.2010 11:56:41

Joo mä soitin aikoinaan myrkytystietokeskukseen, vai mikä hänen nimens ny onkaan. Kamu oli ottanu itsemurhatarkotukses litoja (maanisdepressiivisyyteen käytetty, itse asias kai -sori, kemian tunnil opiskelin italiaa kirja pulpetin alla- alkuaine l.litium). "Tieto"keskukses eivät tienneet siitä mitään! Mentiin keskussairaalan, ja siel totesivat, et myrkytysraja oli lähel, mut ei onneksi ylittyny. Juttelin vakavasti ystävän kans, ja kerranki puheestani oli apua, hän ilmeisesti arvostaa mun mielipiteitä, tai sit vaan kerranki löysin oikeat sanat. Tästä on vuosikausia, eikä onneksi ole tehny sitä enää. :-)
"Miksi kaikki nämä sirpaleet, jolleivät lopulta yhteen koottaviksi?" Marilynne Robinson, Talonhaltijat
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna