Olet täällä

Subutexin annos?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Subutexin annos?

ViestiKirjoittaja kite » 2.6.2010 15:33:33

Sain tossa 8mg Subua. Mulla ei ole suurtakaan toleranssia opiatteihin. Lähinnä Panacod 2 tabl/kerta ja Tramal 100 mg silloin tällöin. En oikein uskalla ottaa Subua ennen kuin tiedän oikean annolsen, ettei vaan tule hengityslma ja henki pois.

Täällä aika moni käyttää suuriakin annoksi Subu (8-16mg kerralla). Kuulostaa hurjalta, jos Temgeasisikin annos on 0.2-0-4mg kipuun.
kite
Miedosti panostava jäsen

Re: Subutexin annos?

ViestiKirjoittaja 1+1=3 » 2.6.2010 16:04:03

ota 1 mg ja jos ei toimi niin ota toinen milli..
itse sain ihan hyvät nuokut ko joskus eka kerralla nolla toleil otti sen millin..
kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa.
1+1=3
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gepacod » 2.6.2010 16:07:18

Jos toleranssi on 2 panacodia,0.2mg riittää vallan mainiosti.Mutta miksi kokeilla,jos kerta panacoditkin riittävät? Ei se 0.2mg riitä ku tänään ja huomenna se on jo 0.4mg ja sitä rataa :?
gepacod
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gepacod » 2.6.2010 16:09:57

1+1=3 kirjoitti:ota 1 mg ja jos ei toimi niin ota toinen milli..
itse sain ihan hyvät nuokut ko joskus eka kerralla nolla toleil otti sen millin..

En kyllä lähtis milliä ekaa kertaa kokeilee,mun kipulääkitys oli alkuun 3 krt 0.2mg/vrk,ja sitä ennen 400mg tramalia/vrk..
gepacod
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1+1=3 » 2.6.2010 16:18:48

gepacod kirjoitti:

En kyllä lähtis milliä ekaa kertaa kokeilee,mun kipulääkitys oli alkuun 3 krt 0.2mg/vrk,ja sitä ennen 400mg tramalia/vrk..

[Poistettu vähättelyä -Päihdelinkin toimitus]
kun ite joutu ottaa varmaa kolmantena tai neljäntenä kerralla jo sen 2mg..
tai no en minä tiedä sai sitä joskus viidest panacodist ihan kivan olon..
niin ellei käytä sitä lääkkenä.. kai se 0,2 kivut vie...
1+1=3
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gepacod » 2.6.2010 16:27:03

1+1=3 kirjoitti:
gepacod kirjoitti:

[Poistettu vähättelyä -Päihdelinkin toimitus]
kun ite joutu ottaa varmaa kolmantena tai neljäntenä kerralla jo sen 2mg..
tai no en minä tiedä sai sitä joskus viidest panacodist ihan kivan olon..
niin ellei käytä sitä lääkkenä.. kai se 0,2 kivut vie...

Meinasin vaan,että mitä pienemmästä alottaa sitä vähemmän joutuu nostaa,voihan niitä nollakakkosia ottaa lisää,jos ei pelitä
gepacod
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 2.6.2010 16:34:39

Voi herran Jumala sentäs!

Mä kerran annoin ystävän jonka mies käytti subutexiä kokeilla KERRAN tekkeniä, koska tahtoi tietää et miten se voi olla NIIN ihanaa, et kaikki meni sen edelle. Oon tosi varovainen ollut (en oo vuosiin antanu muille bubrea, tästäkii tapauksesta monta vuotta aikaa, oisko 2004), annoin alle puol milliä; eli pilkoin kasista aivan pienen murusen ja annoin nokittaa. Tää annos oli käsittämättömän pieni; ystävä ei ollu aikasemmin nokkia vetänyt. Liikkui aikaisemmin seurassa jossa "kaverit" piikitti suoraan sille pirit hihaa, joten ekat nokat oli.

Siinä sit valitteli tunnin verran et anna lisää, ei tunnu missään ja sit... Alko oksentamaan. Oksens koko illan, yön ja aamun ja annos oli todella pieni; ehkä 16 osa koko kasista tai alle. Must jos kokeilee bubrea, ni eka kandee ottaa korkeintaa se milli; mieluiten taittaa sen kasin puoliks ja siit jakaa sit 8 annosta max. Odottaa sen tunnin jopa kaks ennenku alkaa miettii ottaako lisää vai ei! Onko se sit kiva oksentaa päivä sen takia et alotti liian koval annoksel. Ja bubrea ku pystyy vielä buustaa eli toisin ku kodes ni voit ottaa lisää jos annos on liian pieni. Mä suosittelen ensikertalaiselle maximissaa sitä 1/16 osaa koko kasin napista; tälle mun ystävälle sekin oli aivan liikaa ja mä sain todellakin pitää puoleni ettei se lisää ottanu ku yritin kertoa et nokittamal menee pitkä aika ennenku käy päähän..

Mut suosittelen et pidät viikon taukoja tuon kasin kanssa, on niin yksilöllist jääkö psyykkisest koukkuun, kasist nyt fyysisiä oireita pahemmin tule ja nekin kannattaa vain kestää. Paras ois ettei koskis koko perkeleen nappiin, pahin koukuttaja konttien ja herskan jälkee jonka tiedän. Herskaa en oo koukus ollu, mut sitä tuli haettua niin kauan ku massit oli finito.. Mielummin vajarit ku överit täs tapaukses ja muista et ei alkoa tai bentsoja samaan aikaan; voi tulla hengityslama...

Tuo milli on ensikertalaiselle usein liikaa joten ota ½ milliä alkuun... Mä ku otin ekan kerran reilu 10v sit subua ni sanottiin et ota 2mg:st puolet ja kokeile onko liikaa.. No otin sen ja ei tuntun.. En tienny et vaikuttaa hitaast. Otin sit lisää ja yön valvoin valveunien parissa ja hengitys tuntu tosi pinnalliselt ja tuntu ettei jaksa hengittää kunnol... Olo nyt oli kuitenkii hyvä mut aika karseeta ku aamul oli töitä ja katoin peilii; pupillit oli aivan järkyttävän pienet ja olin viäl aivan qtsil.. Et varovaisuus ennen kaikkea ja buustaa vasta kahen tunnin pääst jos tuntuu et tuo annos ei toimi... Mun sukulainen veti tosi pieniä annoksia ja sai siten hyvän olon, mut vast loppuvaihees parin vuoden jälkeen veti millin kerrallaan et ihminen on YKSILÖ!
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1+1=3 » 2.6.2010 16:36:12

^niin voi.. ^^^^^ja jos hihaan aiot heittää niin vedä niit nollakakkosia ja tunnustele oloa.. :D
1+1=3
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 2.6.2010 16:48:30

Älä heitä hihaan, tääl on niin monta topiccia jossa suurin osa vastustaa hihaan heittoa! uskomatonta mutta totta on että piikkin syntyy riippuvuus ja sit on pakko heittää KAIKKI hihaan loppupeleis jos riippuvuus tarpeeks vahva. Suonet kärsii, sidosaineet tukkii suonet ja väärään paikkaan heitettynä voi tulla infektioita, veritulppia ja jopa joutua pahimmassa tapauksessa amputoimaan raajoja jos paikka tulehtuu ja hoitoa ei hae ajoissa! Nokittaminen ei oo myöskään terveellistä mut paljo terveellisempää kuitenkin kuin rännääminen; katsopa huvikses tietopankista (tän foorumin) mitä riskejä hihaan heitossa on.. Subu on sitäpaitsi toiseksi pahin riski tennareiden jälkeen suonten tukkimiseen sidosaineiden takia, joten sen takia on Suomessakin amputoitu useampia käsiä tai jalkoja,... :roll: Ei kannata kaivaa itselleen ennenaikaista hautaa! Piikkikoukusta on kokemusta, vuosia yritin lopettaa, nyt korvauksessa oon onnistun piikityksen lopettamaan, Luojan kiitos siitä.. :)
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rutto » 2.6.2010 17:04:48

0,5mg hyvä lähee liikeesee, sit vähintään 2vk taukoa, mieluiten 1kk, niin ei nouse tolet eikä koukaha. :mrgreen:
Viimeksi muokannut Rutto päivämäärä 26.8.2008 12:15:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Rutto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Viimeinen Hidas » 2.6.2010 17:16:06

Malibun vastaukset ovat kaikkein järkevimmät!

Itse otin aluksi noin 0.5 mg nokkaan. Ei tuntunut kovin erikoiselta. Jo kolmannella kerralla pistin 0.5 mg suoneen [Poistettu haitallisemman käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin toimitus]

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
Viimeinen Hidas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mcsumusilmä » 2.6.2010 17:33:21

Joo, kyllä mustakin toi 0.5 kuulostaa ihan järkevältä alotteluannokselta.. ja kannattaa odotella se 4 tuntia
ennenku rupeet buustailemaan, ja sitte joku 0.2-0.3 boosti vois olla jees.

Ite kyl otin ekal kerral jonku 2.5mg ja toimi just sopivasti :D Mut mulla on outo toleranssi opiaatteihin..
varsinki tekkeniin. Viimeks ku otin joku 6kk sitten (sitä ennen oli kans joku 6kk tauko), nii meni se 6mg
24 tunnissa. Rupes kääntyy sen 4-5 millin jälkeen kyl itteensä vastaanki, eli olot heikkeni kun otti lisää.
En oo kyl pariin vuoteen piikittäny, enkä kyllä tuu enää koskaa mitää itteeni tökkimään. Se ei kyl todellakaan kannata :?

Aika jännä, kun pitää pitkii taukoi opiaateista niin ainakin mulla esim. kodeiini ja tramadoli toimii isoilla annoksilla
paremmin ku bupre.. Irtoo kode= 360mg ja tramadoli=300-800mg (nopeeta tramalii) nii PALJON paremmat
olot kun vaikka 3mg tekkenistä. Mut sillon ku oli tolee opiaatteihin nii kodeiini ei toiminu ollenkaa, ja
tramalikii hyvin vähän, vaikka ois pitäny vaikka 4pv taukoo subun jälkeen.

Vaan eipä se subukaan toiminu sitten pätkääkää, ku oli huimat tolet konttiputken jälkeen :lol:

Mutta kyllä kannattaa pitää PITKIÄ taukoja opiaattien kanssa.. sitten voi nappailla semmosen 1-7 päivää ja toimii
aika saatanan kovaa mikä tahansa opiaatti :mrgreen: sitten taas vähintää 4 kuukauden tauko..
myrkkyä suomeen
mcsumusilmä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gepacod » 2.6.2010 17:55:17

No mä laitoin sen 0.2mg sen takia ku just yks tyttö oksenteli koko päivän sen takia.Ite jouduin ottaa n.3mg ekalla kerralla ennenku vaikutti edes vähän.Mut kaikki on yksilöitä,niiinku malibu sano,jotkut oksentelee opioideista,itelle ei ikinä oo edes paha olo tullu.Mutta jos siltä tuntuu nii vedä vaikka 4mg,not my business :lol:
Edit: älä nyt kuiteskaan..ja toi 0.2mg oli nokkaan,en tiiä missä muodossa aiot käyttää, ni se ratkasee aika paljon,kielen alta ku hyötysuhde on n.50%.
gepacod
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasaalisti » 3.6.2010 10:12:28

Mun mielestä toi gepacodin ohjeistus oli just sopiva, jos ei oo yhtään tolea!

Itse aloitin bupren 0,1mg:llä ja puolen tunnin päästä toiset 0,1mg ja silti tuli vähän huono olo. Nopeestihan ne määrät tosta nousi.. Anyway mulla oli isot tolet oppareihin, en vaan ollut buprea käyttänyt ja silti noin pienellä annoksella aloitin. Mun mielestä on lähinnä tyhmää vetää heti joku 1mg, kun ei sitä tarvi monta kertaa vetää pienempiä settejä, kun on tohon tolet jo noussut..
Läppää asiasta ja asian vierestä

nasaalisti@hotmail.com
nasaalisti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1+1=3 » 3.6.2010 13:46:00

no kukin tallaa tavallaan... itse vedin sen ykkösen ekalla kerralla ja en ollu varmaa puoleen vuoteen oppareihin koskenu.. ja sain aikalailla täydelliset olot siitä ei övereitä eikä vajareita..
mut kerroppa jos nolla kakkonen natsaa..
1+1=3
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna