Olet täällä

Ongelma?

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Ongelma?

ViestiKirjoittaja Iiris^^ » 13.9.2010 00:12:18

Alan tulla siihen tulokseen että minulla taitaa olla ongelma. Juon kerran kaksi viikossa, pää niin täyteen kuin sen saa. Poden kahden päivän krapulaa, kolmas ja neljäs päivä menee morkkiksissa kunnes sitten pääsen taas viihteelle ja sama rumpa jatkuu ja jatkuu...
Pakko myöntää, kavereita näkee eniten kännissä. Ainoa mun harrastus on tämä hiton baareilu ja pään täyteen vetäminen. Velkakierteenkin olen saanut aikaiseksi hankkia, suurimmaksi osakseen tämän minun rakkaan harrastukseni takia. Kaikenlisäksi minulla on maksasairaus enkä todellakaan saisi tätä määrää alkoholia käyttää.

Mitenhän tästä saisi elämästä taas kiinni..
I'm sick and tired
Of always being sick and tired
Iiris^^
Miedosti panostava jäsen

Re: Ongelma?

ViestiKirjoittaja Ellis79 » 13.9.2010 07:10:12

Tervetuloa! Miten tulit valinneeksi "Vähentäjät" (vrs. "Lopettajat")?
Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa mitä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

(selenita79@gmail.com)
Ellis79
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Iiris^^ » 13.9.2010 15:18:30

Niin ehkäpä väärälle puolelle tuli kirjoitettua, tosin en oikein osaa kuvitella itseäni täysin absolutistina. Jospa minusta tulisi järkevä alkoholinkäyttäjä? :roll:
Tai sitten ei..
Nooh, kokeilen olla tämän viikonlopun pisaraakaan ottamatta ja keksiä jotain muuta tekemistä.
I'm sick and tired
Of always being sick and tired
Iiris^^
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja virna » 13.9.2010 19:28:04

Kuulostaa tosi tutulta. Itse tosin aloitin kirjoitteluni tuonne lopettajien puolelle, nyt kolme viikkoa täynnä. Tsemppiä!
virna
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Me Vähentäjät