terve!
Kertokaahan mitä hyviä lääkkeitä voisi olla avuksi, kun mul on sellanen vielä selvittämätön sairaus, jossa haukottelen jatkuvasti ja haukottelusta seuraa pyörtyily..että työssäjaksaminen on mennyt erittäin vaikeaksi ja käyn lääkärillä tuon tuostakin ja odottelen lisätutkimuksia..
Mut tähän asti olen käyttänyt runsaasti kofeiinia, siis kahvia ja kofeiinipillereitä..
Keväällä lääkäri määräsi rinexin nuhalääkettä joka jotenkin kyl piristää mut väsyttää myöskin samaan aikaan ja se on auttanut kyllä jonkinverran, nyt sen teho on hiipumassa.
Seuraavaksi kokeilen guarana valmisteita.
Lääkäriltä olin kysynyt että jos sais vahvempia piristeitä, mut kuitenkin ei amfetamiineja tai efedriinejä kun en halua euforiasta psyykkisiä riippuvuuksia.
Haluan vain olla erossa niistä inhottavista oireista, kahvi kyl auttaa mut se teho heikkenee ja käytän hirveästi kofeiinia, en jaksa enää lisätä annoksia..
Keksikääpä jotain ehdotuksia, lääkkeiden nimiä joita kyselisin lääkäriltä..
Olisiko jokin amfetamiiniriippuvuuden korvaushoitoon käytettävistä valmisteista jotain apua?
Mun mielikuva olis että sellaset valmisteet eivät aiheuta voimakasta euforiaa mutta piristävät kuitenkin? Sellanen olis ihanne..
Minkähän nimisiä ne aineet on?
Niinku opiaattiriippuvuuksiin on ne subutexit ja metadonit..