Olet täällä

pullå kurkistaa

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

pullå kurkistaa

ViestiKirjoittaja pullå » 24.3.2012 20:55:08

Olen ollut pitkään poissa. Ei tarvinne sanoa, mitä tyhmää olen puuhannut. Näinköhän tällä kerralla onnistuisin tavoitteessani, pysyisin päätöksessäni. Yritän. Pitää urkkia teidän kuulumisianne tässä hissuksiin, vieläkö mahdun joukkoon kirjavaan.
tänäänkään ei oo kaduttanu, etten dokannu eilisiltana.
pullå
Vahvasti panostava jäsen

Re: pullå kurkistaa

ViestiKirjoittaja kuivahikka » 24.3.2012 21:00:47

Jo vain mahtuu, tervetuloa joukkoon kummaan.

--kh
kuivahikka

ViestiKirjoittaja cricket » 24.3.2012 21:05:50

Tietty, tervetuloa takasin! Varoituksen sana silti - kirjavaa joukkoa ollaan kyllä, mutta ei täältäkään ole tyhmyys tyystin poissa :)

Olet elossa, mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut ja useimmat meistä ovat oppineet omista virheistään. Ei huono lähtökohta uudelle alulle, eihän?
If you want others to be happy, practice compassion. If you want to be happy, practice compassion.
Dalai Lama
cricket
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pullå » 24.3.2012 21:10:40

juuh, hengissä ja pahimmat viekkaritkin alkaa olla ohi. Vasta viides selvä päivä. Voi taivas miten tyhmä sitä ihminen voi olla, pilasin melkein vuodeksi elämäni taas. Jos pohjalukemiin valunut masennuskin paranisi nyt.
pullå
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rytmi-Reijo » 24.3.2012 22:12:02

Moi Pullå! Itse en suinkaan lopeta ensimmäistä kertaa mutta täällä olen tuore tapaus. Hienoa että olet löytänyt takaisin!
Comedy is tragedy plus time -Woody Allen
Rytmi-Reijo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ketostix » 25.3.2012 01:48:34

Kiva kun olet hengissä, Pullå, ja tervetuloa takasin. Kyllä mahtuu. :D
Mun ÄO ei oo kymmenen, vaan kaksonen! : )
Ketostix
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pullå » 25.3.2012 13:33:43

se on vissiin tuonne selkäytimeen ehtiny kaljankittaus iskostua. Välillä tulee mieleen, että kävelenpä jääkaapille ja otan kaljan..ai niin, enpä otakaan. Siivota voin ilman siideriä ja saunoa ilman suomiviinaa. Kestänee taas hetken, kun aivot vaihtavat alkon alkottomaan ja aivot alkavat kasvaa takaisin :evil:
pullå
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pullå » 26.3.2012 18:15:05

Loistava päivä!

Sain psyk sairaanhoitajanikin hyvälle tuulelle, kun kävin tänään juttelemassa ja kerroin sulkeneeni korkin. Tänään ei ole ollut edes tuskaa olla ilman viinaa, kiltisti nielin antabuksen, ei harmistusta. Antabus, kävelykeppini, muista minua huomennakin. Kolmen kiljuvan ipanan metelöinti ei ole katkaissut suonta päästäni, enkä ole haaveillut hermokaljasta. Olisko huominenkin hyvä päivä ilman viinapirua. Pysyispä loitolla minusta heikosta.
pullå
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pullå » 28.3.2012 15:23:40

Tää pääsee Terapiatehtaalle kuntoutukseen vissiin jo pääsiäisen jälkeisellä viikolla. Jospa ne opettais mut ottamaan viinapirun pois musta. Jänskättää :?
pullå
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ketostix » 28.3.2012 16:25:20

No sehän on hieno juttu. Uskon että se tehdas on hyvä hoitopaikka. :)
Mun ÄO ei oo kymmenen, vaan kaksonen! : )
Ketostix
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja intruder800 » 29.3.2012 09:39:05

Moikkelis =)

Kun halu juoda tulee niin rupean kirjottamaan paperille juomisen huonoja puolia ja siitä listasta tulee pitkä :lol: Ja sitten koetan kirjoittaa syitä miksi joisin ? No, miksi kynä ei liiku? Miksi joisin ?
Ainoa syy jonka kirjotin oli tyhmyys :lol:
2.5v ja 5 retkahdusta siinä ajassa, viimesimmästä nyt 2 viikkoa kulunut ja raittius taas IN. :)
intruder800
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pullå » 31.3.2012 17:58:35

Mistä helvetistä viinapiru kohteensa aina löytää? Aamupäivällä puhkuin tyytyväisyyttä, nyt joku perkele huutelee mulle että olis niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiva ottaa muutama. Pari vain edes. Meillä on lapset sukuloimassa ja ukko meinas että ottaa kuppia tänään. Ai että maistuis mullekin. Onneks sain taas nieltyä antabukseni, muuten ämmää vietäis ku pässiä narussa. Yritän luetella itselleni raittiuden hyviä puolia ja lista on pitkä verrattuna dokaamisen etuihin, sieltä ei löydy kuin tyhmyys.
Mitä te muut teette viinanhimon iskiessä? :?
pullå
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja cricket » 31.3.2012 18:28:02

Tjah. Mun ykköskeino oli ajatella asia loppuun - mitä nk. 'kahden' ottaminen kohdallani tarkoitti (yhden ottaminen nyt oli täyttä utopiaa muutenkin). Se tarkoitti seuraavana aamuna heräämistä kammottavassa morkkiksessa, koska 'hillityt' ei koskaan ollut minun juttuni.
Kakkoskeino oli kävellä ulos tilanteesta. Kävelemään, nukkumaan, pois juovasta seurasta joka tapauksessa. Kolmoskeino oli pitää pöydännurkasta kiinni sen kaksikymmentä minuuttia, minkä ajan olin kuullut viinanhimon kestävän.

Kestävämmän perustan kaikelle antoi se, että tutustuin itseeni ja opiskelin sen, mikä juuri minun tapauksessani toimi.
If you want others to be happy, practice compassion. If you want to be happy, practice compassion.
Dalai Lama
cricket
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pullå » 1.4.2012 16:51:16

en mä sit eilen joutunu katsomaan dokaamista, ukko oli aloittanu vasta ku menin nukkumaan. Tänään krapulainen nukkui yli kolmeen ja mua on vain vituttanu. Kamala ahdistuspäivä ollu. Viina mielessä tai edes pannassa olevat pamit, että helpottais. Ei auttanu edes lenkki koiran kanssa. Pitäis kai alkaa siivota apinanraivolla, mutten mä saa hanuria irti sohvasta kun pitää lukea plinkin tarinoita..
pullå
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rytmi-Reijo » 1.4.2012 18:29:30

Tsemppiä Pullå, jatka lukemista ja kirjoittamista. Jeesasi ainakin mua aivan helvetisti torstaina kun houkutus iski. Hienoa että pääset hoitoon!
Comedy is tragedy plus time -Woody Allen
Rytmi-Reijo
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Me Lopettajat