Olet täällä

Plikkiläiste kotieläimet

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Olohuoneeseen kirjoittaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Plikkiläiste kotieläimet

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 11.5.2020 19:07:44

Tämän viestin voisi varmaan postata erääseen toiseenkiin topiciin, mutta spämmään nyt tänne. :?

Takatalvi pitää edelleen otteessaan, joten roudasin vogeleille siemensekoitusta parvekkeelle. :)

Katselin juuri ikkunasta kun yksi sinitintti pöllähti paikalle safkaamaan ja perästä tuli pian toinenkin. :o

Ne eivät kuitenkaan ruvenneet flaidaamaan vaan sen sijaan syöttivät toisiaan. :shock:

Sitten ne lensivät pois ja tuumasin oitis, että nyt ne lähti panemaan. :P
Sydän ei tunne, mutta jalat vielä kantaa.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 12.5.2020 10:09:51

Miellelläni ruokkisin lintuja etenkin talvisin mutta siinä on se haittapuoli että ne paskoo koko partsin täyteen. Pitäisi kai levittää jonkinlainen suojapressu partsin lattialle.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 13.5.2020 06:20:42

^^ Korkkiksen tipusilla on kevättä rinnassa takatalvesta huolimatta.

Niin on meidän kissoillammekin, vaikka molemmat on leikattu nuorina jo vuosia, vuosia sitten. Ajattelinkin korkata kissojen ulkoilutuskauden tässä pikimmiten, ehkä jopa jo tänään, jos vain sää sallii. Ihan siedettävää säätä on tänään luvassa ainakin Forecan oraakkelin mukaan ja tällä hetkellä ikkunastakin näyttää aurinkoiselta, mutta piankos tuo ehtii taas räntäsateeksi muuttua. Kovin lämmintä pihalla ei nyt takuulla ole, mutta eipä se kissojen ensiulkoilu keväällä koskaan varttia pidempään kestä, kun valjaisiin totuttelu talven jälkeen on aina oma harjoitusprojektinsa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 14.5.2020 09:49:59

Mielestäni nää kissajutut voisit ihan suosiolla siirtää olohuoneen puolelle.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 16.5.2020 21:02:19

Mikä varpusta vaivaa, sekö et me nuut ollaan tyytyväisiä ?
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 18.5.2020 16:07:00

NeuroKipu kirjoitti:Mikä varpusta vaivaa, sekö et me nuut ollaan tyytyväisiä ?

Vaivaa tietyt henkilöt Saunan puolella ja hermokivut kädessä mihin en ole saanut asianmukaista lääkitystä. En mä usko että kukaan joka kirjoittelee päihdefoorumille on onnellinen ihminen. Ehkä mun pitäisi hankkia se allergia-vapaa puudeli.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ytrewq » 18.5.2020 16:14:49

3 katin ronttia narttuja kaikki. 2 on ehtinyt teini-ikään ja yksi vähän nuorempi. Mukavia ja täysin omalaatuisia kaikki (⁎˃ᆺ˂) ὃ⍜ὅ (=①ω①=) <3.
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 20.5.2020 07:12:31

MORJESTA WINSTONILLE !

ja leikatuille kissoillesi ! Just minuutti sitten luin edellisen tän ketjun viestisi. En ole saunonut lopppuvuoden 2019 jälkeen,
joten en ole tietoinen, oikein mistään. Toivottavasti kaikki on kutakuinkin reilassa ja kondiksessa.

Michelle on ihan kohta 13 v, 9 kk, ja niin vaan täällä vielä palloillaan tai ehkä niinkään palloilla,
kuin muuten tehdään samaa kuin ennenkin ja kymppikilsat kyl taittuu vieläkin päivittäin.

No, onhan se runko jo aikasta jäykähkö, mutta muuten ruoka maittaa ja elämä kiinnostaa ja siitä nauttii, kuten on itselläkin tilanne.

Tarviikin polkasta pihalle ja ettimään kevättä =>
Bentsoitta 2013 - 2015
ja 22.2.2017 alkaen !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Valvira » 20.5.2020 13:47:07

^ Mitäs vanha Jamppa?
Valvira

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.5.2020 02:09:59

^^ Moikkamoi Mick ja erityisesti Michelle, kun hänen asioitaan käsittelevässä ketjussa ollaan.

Ihan periaatteesta vastustan tätä Olohuone-osiota ja kyllähän tuo jo alustavasti siltä näyttää, että tästä rekisteröintivapaudesta ei hyvää seuraa :roll: , mutta kyllä mä aina sua moikkaan, varsinkin näin pitkästä aikaa :) . Miettinytkin joskus mitä sulle kuuluu. Pitää käydä kohta Lopettamossa kurkkimassa, oletko kirjoitellut Kadonneeseen balanssiin. Sauna on niin kuollut mesta nykyään, että eipä maksa vaivaa sitä tekohengitellä, vaikka itse niin teenkin :roll: .

Mulla on kaikki aikalailla entisellään, eli sikäli reilassa ja kondiksessa, eikä mitään valittamista. Ongelmat samat, kuin ennenkin, mutta niiden kanssa nyt pärjäilen ja ihan tyytyväinen olen elämääni näillä asetuksilla.

Offiksi meni, mutta eikös se täällä ole tarkoituskin. Michellelle leppoisia vanhuuden päiviä ja hyvää kesää teidän koko pienelle jengille, joka varmaan ja toivottavasti vielä on kasassa <3.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.5.2020 06:30:43

^ Huomenia ! Kyl me ollaan vieläkin kasassa ja se jos mikä on mieluisaa puuhaa, kuten tiiät. Tosipitkään suhteeseen eli n. satavuotiseen taipaleeseen olen viimeinkin valmis ja eväitä siihen löytyy. Peruspertin ja -pirjon virheet välttää, kun ei tee niitä ja on sen ainoan, oikean kanssa.

Mizellin kova turnauskunto jaksaa ihmetyttää, mut kolme kestävää keinoa kantaa pitkälle eli liikunta, liikunta, liikunta. Kymppikilsa päivässä menee helposti.

Joo, tää olkkari on otollinen häirikkökeijopalsta ilman rekisteröitymistä.
No, käy miten käy, ei silleen minun elämääni isommin heilauta. Olen aika vähän enää näillä mestoilla ja löysin keinon rölläämiseen ja lopetin Saunan lukemisen tykkänään joskus puoli vuotta sitten.

Mä teen vähän eri juttuja, joissa on tyyliä ja nyt nousenkin pytyltä aamupalapöytään beiben seuraan...ja koiralenkille taasen.

Parasta jatkoa Sulle Winstoni ja

Tätä päivää kaikille ja karvaotuksille myös !
Bentsoitta 2013 - 2015
ja 22.2.2017 alkaen !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 8ballisti » 30.6.2020 11:25:31

Mulla on ollut jo pitkään hirveä koirakuume. Mulla on aina ollut koiria, mutta erittäin vaikean eron jälkeen, joka tapahtui vajaa kolme vuotta sitten, koirat jäi exälle enkä ole nähnyt niitä, kun viimeisen kerran lähdin. Exän kanssa ei todellakaan voinut sopia mitään, lähdin lopulta väkivallaksi yltyneen tilanteen keskeltä karkuun, jouduin myös lopulta vainoamisen jälkeen hakemaan lähestymiskiellon. Koirien menettäminen oli ihan pahinta erossa, ei mene päivääkään etten niitä miettisi.

Nyt oma tilanne on stabiili, ja mulla alkaa vielä korvaushoito tällä viikolla, niin syksyllä alan puuhamaan koiran hankkimista. Rotu on vieläkin vähän auki. Rotikasta olen haaveillut, mulla on paljon kokemusta isommista ja hyvän koulutuksen ehdottomasti vaativista koirista. Mm. belgianpaimenkoirista. Mutta olen myös miettinyt sekarotuisen ottamista, kun olen katsellut apulasta... Koira tulee kaveriksi ja aion harrastaa sen kanssa eri aktiviteetteja, todennäköisesti tokoa ja jälkeä. Myös noutajat kiinnostaa. Belgiä en ehkä enää ota, viimeinen belgi on se only one mun sydämessä... Ja onhan ne pirunmoisia virtaepeleitä :D Toisaalta rodulla ei ole niin hirveästi väliä, lähes kaikkien kanssa voi touhuta niitä juttuja mitä olen meinannut. Ja pääasiassa koira tulee ihan seurakoiraksi, mutta säännöllisin aktiviteetein. Mutta en ota mitään ihan pikkuista enkä vastaavasti mitään mastiffi tms jättiä. Eli sellainen keskikokoinen tyyppi haussa. Kasvattajalla pitää olla homma hallussa, mitään takakonttikoiraa en ota, vaan haluan nähdä koiran syntymäkodin, emon js tietää taustoja.

Toivottavasti syksyllä/ alkutalvella pääsen postaamaan elämästä pennun kanssa ❤️
8ballisti
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Olohuone