Olet täällä

vietiin isi katkolle subutexista

Vilpola on keskustelualue huumeiden käyttäjien läheisille. Huoli läheisestä on suuri kun epäilys tai tieto huumeiden käytöstä tulee ilmi. Tule vilvoittelemaan tunteitasi muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Vilpolassa kaikki tunteet ovat sallittuja.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: vietiin isi katkolle subutexista

ViestiKirjoittaja suru_purerossa » 29.10.2017 22:37:52

Korvaushoidossa on nyt.
Hyvin näyttää menevän paitsi mun on niin pirun vaikea enää luottaa ja epäilen kaikkee mahollista. Ois kiva löytää täältä vaikka joku samassa tilanteessa oleva. Ollaan nyt perheenä taas mutta välillä asuttiin lasten vuoksi erillään.
Uusia alkuja niitä on aina.
Uusia alkuja jotka vanhan hyvästelee.
suru_purerossa
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja believer » 29.1.2018 23:28:51

Mitenkäs tänään? Onko pysynyt korvaushoidossa? Kuinka sä jakselet, ja lapset?

Meillä on taas seesteisenpi aika, ollut jo jokusen aikaa. Puolisoni laimenteli himojaan toisinaan viinillä, sitä kun meillä on, tykkään punaviinistä ja niin hänkin. Kovin nopsaa hän itse spottasi että tästä voi ehkä tulla ongelma niin lopetti senkin sitten, nyt lipittelee silloin tällöin lasin alkoholitonta valkkaria :D

Puolisoni on menettänyt kaikki maailman ajokorttinsa jo iät ja ajat sitten ja ajellut vuosia kortitta, nyt sitten loppusyksystä sai aikaiseksi mennä suorittamaan ajokorttia uudestaan ja kaikki on loksahdellut kummallisen hyvin kohdilleen, huomaan että saa siitä itseluottamusta ja ehkä se tsemppaa päihteettömyyteen.. mutta kuinka kauan, tiedä sitä. Toivottavasti elämän normalisoituminen toisi tullessaan aseita taistella päihteitä vastaan. Kauheen terveellisesti alkanut syömään ja salilla taas käymään, itsensä rääkkäämistä se on aina rakastanut :) . Ans nähä kuin käy, mut nyt on ainakin hyvä olla.
Älä usko mitä mä uskon, vaan mitä mä puhun.
believer
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NaaNaa » 2.3.2018 12:08:14

Täällä kanssa mies yrittää pysyä aineista erossa. Toi onkin vaikeeta kun niistä ei aina nää onko käyttänyt vai ei.. sillon kun on käyttänyt saan määrästä tunnin aikana jo monta eri vastausta niin eipä ole paljoa luottoa.

Pilvi tuolle tuntuu olevan vaikein paikka.
NaaNaa
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja suru_purerossa » 14.9.2021 22:58:35

En oo käynytkään täällä aikoihin paitsi lueskelemassa välillä vaan löysinkin salasanan puolivahingossa nyt.

Meillä kaikki mennyt koko ajan ihan silmin nähden hyvin. Kaveri on siis edelleen k-hoidossa eikä siinä oo mitään ongelmaa ollut ainakaan mun tietoon tullut ja varmasti ois tullut kun meillä yhteiset lapset. Paitsi omin silmin välillä kehittelen jos minkä ongelman joko aiheesta tai tyhjästä kun oma mieli on yks perkele näin päihderiippuvaisen puolisona kun kuvittelee kaikki pahimmat aina välillä jos mistäkin.

Miten teillä muilla?

Että miten sen asian kanssa pystyis jotenkin tervejärkisenä elämään että tilanne nytnon tämä että toinen on päihderiippuvainen lopun elämänsä. Että periaatteessa koska vaan voi repsahtaa.
Minä kun joko yritän pyyhkiä koko ongelman mielestäni niin kuin sitä ei olisi olemassakaan tai sitten pelkään ja skitsoan ihan hirveesti että vetääköhän se taas jotain.

Mutta sellainen oon ehkä muutenkin, joko mustaa tai valkoista, kaikki tai ei mitään, keskitietä ei oikein oo.

Tässä viimeksi tänäänkin skitsahdin kun punpulipuikoissa ei ollut toista päätä että onko niitäkin tarvinut johonkin huumehommiin että kokonaistilanne on se että paljoa et tarvi että oma mieli edelleen järkyttyy vaikka k.hoitoa on jo useampi vuosi takana.
Uusia alkuja niitä on aina.
Uusia alkuja jotka vanhan hyvästelee.
suru_purerossa
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Vilpola