Hei kaikki Antabusta kokeilleet!
Laitan uuden ketjun aiheesta, kun niin monen ihmisen teksteissä tuo aina mainitaan, että joutuisin kopioimaan kysymykseni moneen kertaan toivoessani heitä kaikki vastaamaan.
Harkitsen, että ottaisin tuon lääkkeen avuksi kun yritän edes tilapäisesti (vielä roikun vähentäjissä) olla muutaman viikon juomatta. Jospa se vaikka johtaisi pidempäänkin raittiuteen, mutta ei ole nyt tässä pääasia vaan itse tuo lääke.
Olen kyllä lukenut lääkefirmojen ja muiden virallisten tahojen sivuilta sen mekaniikasta, mutta haluaisin kokemuksia. Olen ymmärtänyt, että se perustuu siihen, että alkoholin nauttimen aiheuttaa todella huonoa oloa ja oksentamista, eikö näin ole? Kuinka nopeasti tuo oksentaminen alkaa ja oksentavatko kaikki? Tarkoitan siis, että jos sortuu ottamaan yhden annoksen alkoholia niin onko välittömästi pää pöntössä viikon vai tuleeko paha olo vähitellen?
Varmasit on yksilöllistä kuinka aine kenelläkin tehoaa, mutta jos monta vastaa niin siitä voi saada keskiverto käsitystä. Olen siksi kiinnostunut tuosta ykäämisrefleksistä, että en siihen itse kykene. Minulla on sellainen fyysinen ominaisuus, että mitään ei nouse vatsasta suuhun asti ja siksi pelkään, että jos ottaisin tuota lääkettä ja ykärefleksi käynnistyisi olisin tosi kusessa. Jos se taas toimii niin, että ensin tulee vain paha olo niin silloin ymmärtää että nyt ei sitten sitä huikkaa enempää voi ottaa ja asia toimii kuten pitääkin.
Tiedän että jonkun tekee mieli kirjoittaa, että on ihan tyhmää aloittaa koko lääke jos kuitenkin harkitsee alkoholin juomista samaan aikaan. Siitä tässä ei ole kyse vaan haluaisin varmistaa että en joudu vaaraan jos Antabusta otettuani hairahtuisin huikan ottamaan.
Laittakaa siis omia kokemuksia tiedoksi niin voin sitten sen perusteella harkita menenkö reseptiä hakemaan.