Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja HR1373 » 16.8.2019 11:51:52

Kuva

Täs on tällanen yhen humaanin käyntiyritys.

Ne 92 murtautumisyritystä ei ole enää arkistossa.

Onkohan siellä joku epätoivoinen alkoholisti?
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 16.8.2019 13:47:17

Lähetä sille tämän Plinkin osoite ja kutsu mukaan. Olisihan se mielenkiintoista kuulla millaisia palveluita siinä maassa alkkikselle on tarjolla, onko ihan "katkoa" ja silleen :lol:
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 16.8.2019 14:47:02

Erilaisia virtuaalipöpöjä ja haittaohjelmiahan käsittääkseni sinkoilee erilaisten bottien avulla ristiin rastiin pitkin maailmaa koko ajan.
Edellinen Helistimen kuva tällaisesta näytti olevan USA:sta. Ei siis kannata ehkä realistisessa mielessä tehdä johtopäätöksiä, että joku tietoinen taho USA:ssa tai Iranissa olisi erityisen kiinnostunut juuri meidän höpinöistämme. :)

Somehan on tulvillaan kaikenlaista matskua ja mielipidettä, joita ihmiset tuottavat sinne ihan oikeilla nimillään ja naamakuvillaan. Ei sitä tarvitse edes vakoilla, jos haluaa tietää mitä mieltä joku Virtasen Erkki Juupajoella on mistäkin maailman asiasta.
Varovainen kannattaa kuitenkin olla sellaisten henkilötietojen jakamisesta, joita joku voisi käyttää haitallisesti, esim. hetu, luottokortin numero, salasanat, pankkitunnukset yms.
Enkä ihan jatkuvasti jakaisi julkisesti nettiin myöskään alaikäisten lasteni kuvia, jos minulla sellaisia olisi. :idea:
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja HR1373 » 16.8.2019 17:08:53

Voih, niitä on tosiaan ympäri maailmaa näitä murtautujayrittäjiä siellä mun sivullani, ottaen huomioon, ettei se ilmesty hakutuloksiinkaan, eikä edes ole luettavissa sieltä mitään. Eikä siellä sivulla ole kuin lorem ipsumia-harjoitusteemoissa. Mutta kuvat ovat siellä sivulla varastoituna. Mä olen aina ihmetellyt niitä kävijöitä! - Ainoa selitys on kuvat, joita olen käyttänyt mm Pohjois-Vietnamilaisen kuvaajan kuvan olen joskus tallentanut tuolle sivulleni. - Tietysti homman ymmärtää siinä mielessä, että joku kuvaaja katsoo, että kuka on heidän kuviaan imuroinut jollekkin sivulle, joka sitten on salasanan takana jne. - Että mihin tarkoitukseen sitä kuvaa käytetään ja käytetäänkö sitä nois niisku peräti kaupallisesti.

Mut näitä käyntejä tuosta yhdestä maasta oli jo vuosia sitten.

En ole tuohon palvelimeen oikein tyytyväinen. Siellä muutellaan palveluja sekä hinnoitteluja vähän väliä ja mikäli ei käy siellä pääsivulla kuin harvoin, niin ei välttämättä tiedä mitä palvelua on jälleen muutettu ja mitenkä. Taidan siirtyä top-hostinkilistan palveluntarjoajien asiakkaaksi. Onhan niiden vuosimaksu kalliimpi, mutta varmaan nuissa joissain asioissa on selvyyttä hieman enämpi. - Kun mä olen pelkkä harrastelija näissä hommissa sekä itseopiskelija.

Ja onhan tässä tullut vuosien varrella kerrottua selvästi, mitä mieltä olen tietyistä uskonnoista sekä kulttuureista.

Mä olen väsynyt sekä stressantunut. Ottaa toi hautominen niin koville.

Raittiina on kuitenkin tääkin päivä vietetty.
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 16.8.2019 18:12:12

^ No minä haukun somessa kaikkia uskontoja ihan tasapuolisesti ja vieläpä omalla nimelläni ja naamallani, eikä ole vielä ovikelloa tulleet soittamaan sen enempää jihadistit kuin kristillinen äärioikeistokaan. Voisin sanoa siis, että saat olla ihan huoletta. :D
Ihan elävien kirjoissa on myös Dawkinsit ja Enqvistit vielä.

Toki jos haluaa ajatella, että terroristijärjestöt ovat kovasti kiinnostuneita omasta pikku näpertelystä, niin toki niin voi uskoa.

Toki on totta, että ääriryhmät voivat olla vaarallisia kenelle vain. Äärioikeistokin on ainakin Saksassa tehnyt poliittisia murhia, ja jonkun sekopää-pyssymiehen kohteeksi voi joutua vaikkei kirjoittaisi mitään minneköän koskaan.

Tästä huolimatta: hyvää viikonloppua. Oikein hyvää.
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Me Lopettajat