Olet täällä

Fixattu fajanssi

Onko tavoitteenasi tai elämäntapanasi täysraittius? Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Tule mukaan elämänmakuiseen keskusteluun!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja Haley » 8.11.2018 11:11:16

Kuva
kuva: Barylov Andrei

Onks tänään jo torstai? No torstaihan on toivoa täynnä.

Tänään oli sähköpostissa todella hyviä uutisia!

Mutta eilen illalla kuulin sellaisia uutisia, että tuli itku silmään ja sen jälkeen lenteli perkeleitä ja saatanoita kymmenittäin vittuja unohtamatta. Kyllä Elämä on sit saatanan julma! - Ei täst nyt sit tän enempää!

Seiskakypä on nyt todella närkästynyt mun musiikkiarvostelustani. Tottakai sitä yleensä voi valita musiikin mitä kuuntelee, mutta tää kylpylätapaus oli siinä mielessä ikävä, että mä annoin sille hoitsulle luvan laittaa musiikkia ja sen jälkeen se hoitsu lähti menemään ja jätti mut savikääreissä liikuntakyvyttömänä makamaan sen Mozartin raiskaamisen pauhatessa taustalla linnunliverryksineen, olis ollut edes hyvä kilkuttelija mut ei saatara ollut.

Raittiina tänään torstaina jatketaan helvetin esikartanon (vaatehuone) siivouksen parissa, sillä meillä on viikko aikaa saattaa se siihen kuntoon, että ilmastointiäijät pääseepi räppänöitä tutkailemaan.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 8.11.2018 11:35:59

Mä tos aamuröökillä ihmettelin, et miks meidän nykyinen auto on parkkeerattu niin ihmeelliseen paikkaan, koska meidän vanha autonraato seisoopi vielä meidän omalla parkkipaikalla. - Ollaan sit laitettu tää nykyinen vehje noille pihan vapaille tiloille ja tietysti mahdollisimman lähelle rakennusta.

Ai paska nyt hävettää ja pahasti. Yhdessä perheessä on kaks autoa ja kaks pientä mukulaa. Tottakai sellaset järkevät ihmiset huomaa jättää nää lähimmät vapaat parkkeerausmahdollisuudet sellaisille ihmisille. Olisvat tulleet sanomaan suoraan jo het kättelyssä, kyllä me oltas ymmärretty asia. - Voi paska hävettää!

Aamulla lähdet töihin aikaisin ja kuskaat päivähoitoon uniset mukulat reppuineen päivineen, niin kyllä lähimmät parkkeerausmahdollisuudet kuuluu sellaisille immeisille.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

fikuroitu kalossi

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.11.2018 12:29:28

^Joo ja romantiikka ja erotiikka on varmasti jo tiessään tuossa ruuhkaisessa vaiheessa.
Olen ymmärtävä, että se on sitä luonnonkiertokulkua ja biologista polkua.
Mut aina suunsa kannattaa aukaista, joten perheläiset kävelee sit ovelle !

Ja tietenkin tajuan tuon mootsartin pakkosoittamisen liikuntakyvyttömälle ihmiselle suureksi typeryydeksi moiselta yrittelijältä.
Meikän voi laittaa vaikka rautoihin siksi aikaa kun kuuntelen omavalinteista kamaa,
eikä oo muuten laitettukaan kuin viimeksi keväällä tossa kotopihalla ja
varmaan kerroinkin siitä sen kertaisesta episodista jossain, ah ´
aye, vierivä koira ei sammaloidu
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 8.11.2018 19:58:31

Mun pää repee tän mun koodiongelmani kanssa. Ratkaisu on kyllä selvillä, mutta kun mä en tiedä missä kohtaa sen voi muuttaa teeman kooditiedostoissa. - Mut ainaskin olen pysynyt hiljaa tän läppärin kanssa niin toi yötyöläinen saa nukkua rauhassa, koska eilen päivällä jäi unet vähiin.

Mä luulin et joku oli sanonut Jr:lle tosta auton parkkeerauksesta, mut ei näet ollutkaan, vaan kaikki paikat oli olleet täynnä kun hän tuli aamulla pihaan. Eli turhaan häpeilin, nopein saa ylimääräiset parhaat paikat.

Vadelma ja Metsänreunan ukko ovat pohtineet jo talvisotaakin tänään sekä rukoilun merkitystä raitistumisessa. Jälkimmäinen on vaihtanut ääriliikkeen nimeksi viimetorstailaisuuden.

Krimi muuten kuuluu Venäjälle ilman muuta ja muut ilman. Sen pitäisi olla kaikille selvääkin selvempi asia. Minulle se ainakin on harvinaisen selvä ollut jo alusta lähtien.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.11.2018 20:48:35

^ Meitsin beibe kuuluu mulle, eikä kellekään muulle, enää.

Se on se päivän- ja yönselvä asia,
jota mä tajuun maailmassa isosti ja
muusta en tiiä tai oo niin välikskään.

=>Tosin ketään voi omistaa, vaan aineellisesti
ja fyysisesti vain keitellä henkistä yhteiskeitosta.
Perustuu omaan valintaan ja vapaaseen tahtoon,
onneksi...

Ajanhukkaa ja energian tuhlausta aika pitkälti
minkään nettipalstan tyyppien tekemisten
ja sanomisten enempi vatvominen, I mean really

ja aikansa cutakin, kaikessa !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 8.11.2018 21:24:03

Mä käyn välil pikavisiitillä täällä lopettamossa, koska mun pää tosiaan repeää tään koodihomman kanssa. Ja laitella välihuomautuksia.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 9.11.2018 13:48:27

Mä olen asunut täällä kommuunissa vuoden 2014 alusta alkaen ja siitä lähtien päivitellyt tuota helvetin esikartanoa, eli vaatehuonetta. Se on ollut niin toivottoman näköinen ryönävarasto, että ei meistä kenestäkään ole ollut sen siivoajaksi. Koska ilmastointiäijät tulee ens viikolla on se nyt sit pakko siivota, jotta pääsevät kulkemaan edes sinne räppänälleen.

Jumankavita, mä olen tänään purkanut koko paskan sieltä ulos ja olen lajitellut roinan ympäri muuta asuntoa ja kulkemaan ei oikein pääse. Ja kommuunin muut jäsenet riehuuvat nyt roina- ja vaatekasojen kanssa, että kuinka mä voin heittää pois sitä ja tätä ja laittaavat roinaa ja vaatteita takaisin säilytettävien kasoihin.

Yhdessä muinaismuistolaatikossa oli mun ensimmäinen timantti. Jyväskylässä meillä oli tuttu kultaseppä ja mun vanhemmat osti häneltä mulle smaragdisormuksen, menee just pikkurillin päähän nykyään. Metalli oli aivan kulahtanut, mutta vihreä kaunis kivi loisti kuin uudessa sormuksessa. Mä muistan sen päivän vieläkin elävästi kun sain tuon ihanuuden.

Nyt tarvii välillä huilia, sillä on tää niin hirvee hommeli!

Siel näyttää olevan Jr:n salakätömerkkiviinejä Unkarista, mutta jätän net rauhaan ja säilyn raittiina.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 9.11.2018 20:08:13

Hurraa, homma melkein valmis ja säilytettävät sullottu takaisin helvetin esikartanoon. Mä olen aivan poikki tästä uurastuksesta.

Taloyhtiön roskista ei voi kyllä noilla täyttää ainakaan yhdellä kertaa ja poltettavaakin löytyi vielä.

Mä olen nyt kyllä aika saakelin tyytyväinen itseeni.

Taitaa nyt olla niin, että siinä koodihommassa tuli ylitsepääsemätön paikka sen yhden kohdan muuttamisen kanssa. Varmaan se kohta toimisi, mikäli vaihtaisi ilmaisversiosta maksulliseen versioon. Ryhmä suunnittelijoita on sitä teemaa tehneet kolme vuotta ja se on kertakaikkiaan mahtava viritys, jos olis hynää niin ostaisin sen heti itselleni. Kerrassaan upee juttu.

Multa meni sellaset pari viikkoa sitä yhtä muutettavaa kohtaa tonkiessa, kerran onnistuin kiertämään sen, mutta sen seurauksena häviskin sivu ja koodi siltä kohtaa muuttui.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja H2O » 10.11.2018 07:45:47

Silkkaa empatiaa vaatehuonesouvisi johdosta, arvoisa Haley. Viimeiset kolme viikkoa ovat kuluneet tappokombinaatio remppa/muutto parissa. Miten voi ihmislapsella olla niin paljon rojua kaapeissa ja komeroissa :shock: ? Piti ottaa vanha kunnon 1/1/1 -metodi käyttöön: roskiin, säilöön, kierrätykseen. Voivatkohan tavarat lisääntyä aseksuaalisesti? Miksi muovisista säilytyskipoista aina häviävät kannet? Onko todella tarpeellista säästää kaikki vaaterievut, joihin ehkä mahtuu laihduttuaan 5 kg?
Pitää varmaan prkl ostaa uusi kirjahylly - ja minne sekin sitten mahtuisi? Kirjoistani en nimittäin luovu, ja niitä on toistatuhatta nidettä... :evil:
Tyhmyyttä vastaan taistelevat jumalatkin turhaan. (Friedrich von Schiller)
H2O
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 10.11.2018 14:44:28

Otan osaa H2O sun projektiin. Kirjojen osalta homma vaikuttaa aivan kamalalta. Meidän kirjat on alakerran varastokopissa edelleen. Uusia on siunaantunut ja niitä pyörii pusseissa mitä ihmeellisemmissä paikoissa. Olkkarissa olis kirjahyllyssä tilaa, mut kun se on täynnä kaikenmoisia Jr:n piirejä ja osia pölyttymässä kaikessa rauhassa. Vetotaljakin siellä näyttää viihtyvän sun muuta rompetta.

Meillä kaikki nukkuu ja mä nälissäni odotan kaurapuuron hautumista. Herkuttelen sitä ja palaan takaisin unten maille.

Nice dreams to everybody!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 11.11.2018 16:05:13

Kun näetsen päivällä tuli horrostettua runsaasti, niin yö menikin valvoessa neljään, jonka jälkeen sain nukuttua huonosti muutaman tunnin ja heräsin hirvittävään vatsakipuun oikealla puolella alhaalla. Tohtori Googlella oli vaikka minkälaisia tauteja ehdolla ja päädyin lopulta niinkin tavalliseen vaivaan kuin umpilisäkkeen tulehtuminen. - Voihan se olla vaikka aivan tavallista pieretystäkin joka on jäänyt solmuun johonkin suolenmutkaan jossain päin. Olen ollut yhteydessä päivystykseen muutaman kymmenen kilometrin päähän, sanoivat, että olishan se hyvä tulla näyttämään. En mä nyt kyllä vielä lähde sinne jonottelemaan.

Koodiongelmaan löytyi vihdoin ratkaisu, mutta odottelen parempia vointeja.

Ei muuta kuin unta palloon
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 13.11.2018 20:59:12

Viime yönnä jouduin jättämään hyvästit umpilisäkkeelleni. Se liittyi sappirakon sekä kohdun seuraan menetettyjen elimien luetteloon. Himppeen pääsin lähtemään het aamu 9:n jälkeen.

Reissuun liittyi kaikenlaisia kommelluksia noin niinkun matkaosuuksilla, mut hauskan stoorin niistä sais mikäli jaksais kirjoittaa, mut kun on vähän väsähtänyt olotila vielä.

Hoito oli hyvää niinkuin männä heinäkuussakin oli sappirakonpoiston kanssa. Tupakille kielsivät menemästä eilen kun odottelin leikkausta yöhön asti. Mutta kymmeneltä illalla hoitajan estelyistä huolimatta niksaorjan sisäinen raivo kasvoi siihen mittaan, että mikään ei olisi estänyt minua lähtemästä röökille ja niin sit meninkin hoitajan yritellessä selitellä haavojen parantumisten nopeutumista ja kaikenlaista muuta tärkeää pointtia. - Raivo hellitti heti röökin tussuttelun jälkeen.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 13.11.2018 21:27:51

Kas, olet kyllä kerkiäväinen! Onko toinen munuainen sitten seuraavaks luovutuslistalla? Jossainhan siitä vois oikein tienata..
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 13.11.2018 21:47:29

Oho ! Heli on keksinyt aika rajun painonpudotusohjelman.

Älä ny sentään mee äärimmäisyyksiin ja hiivi kuvasta miltei olemattomiin moisen elinkampanjan takia !

Juu, hyvä että operazuuni onnistui, eikä lääkärikään delannut ja toipumisia vaan sinne, jei
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 13.11.2018 22:37:08

Pakko laittaa tämä tähän
Kuva
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava