Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 9.8.2019 12:07:15

Perjantai.

Tänään olen tavattavissa Tampereella, mä olen taas se kuka ei dokaa. Rammsteinia ollaan menossa kahtomaan, mä tosin lähinnä seurana ja kuskina, en ole niin kauhean konserttihakuinen. Mutta oletan, että jos joku on näyttävä keikka, niin tämä. Esim. Ed Sheerania en olis lähteny kattomaan, pidän häntä vaisuuden ja laimeuden huipentumana. Heti itteni jälkeen siis.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 10.8.2019 12:12:25

Lauantai.

Mun ei ehkä enää ikinä tartte mennä stadionkeikalle, eilinen oli sen verran onnistunut kokemus, että siihen on hyvä lopettaa. Eka ja vika.

Ei mitään sählinkiähäslinkiä, auto parkkiluolaan ihan viereen, ihan kohtuullinen jonotus portilla, muut seurueesta ehti siinä kiskoa kaljan tai pari. Ei sadetta, paljon savua ja tulta, lavasteina esmes palavat lastenrattaat ja pata, jossa yhtä bändin jäsentä (oletan) keitettiin. Mul ja äijäl oli ihan istumapaikat, tietty tälläsillä flegmavanhuksilla. Lisäks olin ihan tyytyväinen siihen miltä näytin, vähän muttei liikaa yritystä.

Kas prkl, kello jo yks ja mulla yöpaita päällä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 10.8.2019 20:17:11

La-ehtoota yksin himassa, äijä on vähän harrastelemassa.

Kesäpuuhat nyt sitten enempi vähempi kaikki ohi, lähitulevaisuudessa ei ole ainakaan tiedossa muuta ku duunia ja treeniä. Joissa tosin on mun vaivannäkövalmiuteen ihan tarpeeks suorittamista.

Ostosteluun mulla näyttää aina vaan riittävän tarmoa, valitettavasti. Ja mul kelpaa kauppa ku kauppa, jos sieltä vaan saa vaatteita ja/tai kosmetiikkaa. Mul kelpaa halpahallit, mul kelpaa marketit, kirppikset, ruotsalaisten riistoketjut ja erityisesti mul kelpaa netti. En tiedä kumpi loppuu ekana, raha vai tila. Vai luonnonvarat.

Oon yrittäny joo vähentää, mutta kyllähän te tiijätte millasta se on.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 11.8.2019 13:33:03

Sunnuntai.

"Yllättäen" en sitten saanu laitettua vuorokausirytmiäni kuosiin ennen töitten alkua. Yllättäen olen myös hurskaasti ajatuksen tasolla suunnitellut, että huomisesta alkaen duunaan tehokkaammin ja suoritan särmemmin, ai niin ja pukeudun paremmin, mutta eiköhän nuo unohtune viimeistään torstaihin mennessä.

Olen tässä aloitellut aamua ihan normisetillä selaamalla parin nettikaupan valikoimia. Ehkä mun täytyy nyt ihan oikeesti yrittää ostoslakkoilla, ainakin suunnittelin sitäkin viime yönä kun en nukahtanut. Tosin aion sallia itselleni "ykkösoluen" eli kirppikset.

Saammepa nähdä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 11.8.2019 20:54:27

Päivä ostostelematta! Pari pakettia on kyllä mulle vielä matkalla, en tiedä saapuuko ensin ne vai viekkarit.

En oikein osaa sanoa, tai siis muista, kuinka usein vielä näen dokausunia, mutta viime yönä ainakin. Ajoin kännissä ja rikoin autoni ja sitten vielä kadotin sen.

Duuniinpaluu ei jänskätä, mutta ajatus siitä, kuinka kovin sosiaalista pitää sitten taas esittää, tuntuu kyl raskaalta. "Lähikolleganikin" on ilmeisesti vaihtunu, joten sen kanssa pitää sitten vielä erikseen tsempata. Äijän sanoin olen "sosiaalinen kamelontti", mulla on kohtuullinen kyky sopeutua ympäristöön ku ympäristöön, mutta kun se(kin) on asia joka vaatii vaivannäköä, joka sitten taas ei kuulu hyveisiini ollenkaan.

Jahas, jos tunnissa nukahtais, ehtis saada kasaan sen 8 h, joten pitää kai alkaa alasajaa vireystasoa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 12.8.2019 20:56:43

Maanantai.

Duunit ja treenit. Ihan perus, nukuin huonosti, vähän ja pätkissä, rikoin sukkikset ja nyt migreeni riivaa. Uus "lähikollega" puhuu ihan hirveän hiljaa. En nyt mitenkään ranteet auki -meiningeissä ole kuitenkaan.

En myöskään ostostellut tänäänkään, tosin hain yhden aiemman haalinnan postista..

En nyt ihan vielä haluais lopettaa tätä päivää, mutta on ehkä pakko.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 13.8.2019 20:34:45

Tiistai.

Duunit ja treenit. Lisäks yks ystäväiseni kävi poimimassa viimesiä viinimarjoja. Nyt pitäski sit taas kohta mennä nukkumaan.

Ihan siis hyvää arkea oravanpyörässä, mua alkaa siepata vasta sitten jos tekemistä on ihan liikaa ja/tai se on erityisen vastenmielistä.

Tokihan mun pitäis tässä samalla myös vielä opiskella, mutta sisäänrakennetun loppuunpalamisrajoittimen takia/ansiosta en tällä hetkellä oikeastaan edes yritä. Palataan siihen sitten..joskus..en oikein tiedä onko se enemmän hyvästä vai hyvin pahasta, että tulen välillä aika helposti blokanneeks mielestäni kokonaan jotain, mitä haluan vältellä, tai mitä en halua tehdä tai edes ajatella.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 14.8.2019 19:30:45

Keskiviikko.

Eipä erityistä, duunissa sitä tavallista moniottelua, sitten Lidl ja safkanlaittoa. Ostolakon rajoja kävin etsimässä "iltatorilla", jonka jälkeen olen vääntänyt vielä vähän duunimatskuja.

Eipä tässä sitte enää paljo muuta ku unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Reiska » 14.8.2019 22:09:17

Itselläkin paha tapa ostella aina kaikkea turhaa mitä en ees tarvitse. Netistä kylläkin wish.comista. sieltä löytyy just kaikkea turhaa pilkkahintaa nii joskus selailen tuntejakin ja yht äkkii on tyylii 50 euron eestä ostanu krääsää :lol:
Kyllä se siitä.
Reiska
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 15.8.2019 19:59:25

Reiska, mä olen Wishin välttäny, eBaytä ja AliExpressiä en..

Torstai.

Olin töis, äitee soitti viikottaisen puhelunsa. Jakso tanskalaista rikostositeeveetä ja sitten unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 16.8.2019 21:36:01

Perjantai.

Uniaika.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 17.8.2019 17:15:59

Lauantai.

Unta, Lidl, kodinhoitoa.

Tuolla entisten alkoholistien puuhasteluketjussa Metsänreunanmies kysy ihmissuhdekuvioista, mutta keskustelu siellä eteni jo muuhun. Mulle tuli kuitenkin asiaa ajatellessa mieleen, että olen hassusti ainakin toistaseks noudattanu pariskuntaillessa ja raitistelussa ihan samaa kaavaa; laaki ja vainaa.

Dokasin sen parikytä vuotta, kunnes lopetin, sinkkuna ehdin olla melkein siihen asti että täytin kolkytä. Sitten vaan päädyin yhteen kauan tuntemani kaveriäijän kanssa ja siitä eteenpäin homma onkin ollut vakaata kuin suomalainen peruskallio. Voin jopa kuvitella, että ollaan yhdessä aina ja ikuisesti, ilman aamenta tosin.

[Toki tiedän, että rakkaudessa ja raitistelussa voi koska vaan käydä ihan miten vaan, mutta tiedosta huolimatta musta tuntuu ihan luottavaiselta, oli se sitten miten harhaista tahansa.]
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 18.8.2019 14:13:59

Sunnuntai.

Sataa vettä, ja arvon päikkäreitten ja päivän tokan (ja vikan) kahvimukillisen välillä.

Eka työviikko oli siinä mielessä suksee, että litkin siellä pelkkää teetä, ja vältin näin kofeiiniöverit. Hurskas uhonikin kantoi ainakin viikon päivät, pukeuduin ihan puolihuolellisesti. Näinköhän huome sitten jo tylsät farkut ja tyhmä paita..
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja lomapuisto » 18.8.2019 15:24:06

Hei Tyräkki!
Mites olisi tukeva punainen puuhelminauha asusi ja itsesi piristeeksi?

Päivä kerrallaan
lomapuisto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 18.8.2019 17:19:41

Nukuin.

Eka äijän kyljessä sohvalla, kunnes käsi puutu liikaa, ja sitten vielä vällyissä.

Lomapuisto, mullon duunissa aina avainnauha kaulakoruna, mutta voin napata ehdotuksesta ton punasen!

[Mullahan on kaapissa paljon myös kivoja vaatteita, mutta jos en asua etukäteen suunnittele, en aamuisin kykene muuhun ku tyhmään tai korkeintaan tylsään. Niiiiiin ekan maailman ongelmia. Mutta ekassa maailmassahan tässä eletään.]

Ehtoon kuluks pitäs kai viel vähä kattoa duunimatskuja ja/tai imuroida.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat