Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja helistin » 18.7.2021 11:08:18

Moro, meil ei tarvii pihatöitä tehdä, koska kohta on pitkä heinäkin palanut pihasta karrelle. Joissain puissa lehdet lotkottaa ikävän näköisesti. Rastaat pitää huolen kypsyvistä marjoista, koska itse en kyllä näillä keleillä suoraan sanottuna kestä keräillä niitä, enkä mä muuteskaan ole mikään marjojen keräilijä immeinen. - Elokuvia olen netistä etsiskellyt vaan katsottavaa ei löydy prskele. Yks ehtoo söin oravan auringonkukan siemenet. Onneks tuli muuten maistettua niitä sillä ne olikin suolattuja ja savunmakauisia. Meen nyt takas kahville.....hikoilemaan.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 18.7.2021 15:14:02

Sunnuntai, pitääpäs laittaa iltapäiväkaffe tippumaan.

Tehtävälista ei juurikaan ole lyhentyny. Äijä on yrittäny rakentaa terassia, tai mikä perkeleen patio siitä nyt onkaan tulossa, mutta menestys ei ole ollut suurta. En tiedä miten sen projektit aina kusee niin kovasti, ja varsinkin ottaa aikaa niin penteleesti. Meil on ollu tarkotus vähän jotenkin pienimuotosesti kotimaanmatkailla, mutta kun eka pitäis noita hommia saada tehdyks.. Joten äkkiäkös tässä ollaan tilanteessa, että mä olen "kesälomallani" käyny vaan Vantaalla, sielläkin ainoostaan ikävien velvollisuuksien tähden.

Sinänsä ihan sama, voin mä himassakin olla, mutta toi pahantuulinen kuhnailu on raskasta katottavaa. En myöskään mitenkään ole toivonu, saati vaatinut, tuotakaan rakennusprojektia. Olen itseasiassa aivan varma, että me ei siellä tulla kuitenkaan ihanasti istuskelemaan. Äijä on myös hyvin herkkä sille, että sitä tarttis patistella, mutta ei sit taas sais yhtään liikaa.

Toivon Helistin, ettei ainakaan mustikoita ole tänä vuonna tarjolla, pihamarjojen perässä ei sentään tartte tolkuttomia matkoja kontata :mrgreen: Eilen tein lihaskuntoreeniä ihan nostamalla vettä kaivosta, meil on kyllä ihan uus pumppukin, mutta, niin kovin tyypillisesti, se ei toimikaan ihan niinku äijä oletti, joten tuo oli pienimmän riesan tie.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 22.7.2021 16:43:48

Torstai, iltapäiväkaffetta.

Ikävien tai vähintään tylsien velvollisuuksien listaa taas lyhennetty muutaman päivän edestä.

Ainutkertasta elämää toki myös saman verran.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Edellinen

Paluu Me Lopettajat