Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Onneli47 » 15.3.2019 18:59:25

Hyvää viikonloppua! Tuo oli oikein hyvä artikkeli! Minusta on tullut nykyään ihme nipo ja pidän kaikenmaailman skumppa-päivityksiä vähän juntteina.
Onneli47
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 15.3.2019 19:42:56

Kiits Onneli, samaa sulle!

Miinani laukesi klo 18.58 ensimmäisellä vinkkukuvalla, heti sen perään 18.59 tuli kaljakuva. Artikkelinkkaukseni ehkä yhdellä meni vähän tunteisiin, hän ei vaan pysty käsittämään että "dokaamisella leijuminen" hänen iässään ja asemassaan ei ehkä enää olekaan ihan mahdottoman coolia ja rohkeeta ja glamuuria. Ja ihanasti vähän tuhmaa ja kapinallista..
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 17.3.2019 15:43:57

Sunnuntai.

Pitäs vähä tehä töitä ja/tai opiskella, mutta ei nyt oikein erityisesti kiinnostais.

Tähän asti olenkin jaksanut suorittaa viikonloppua ihan kohtuullisesti, kukkamultia tuli vaihdeltua, reeneissä rämmittyä ja tänäänki kävin jo vähänniinku messujen ja myyjäisten risteytyksessä. Ja eilen illalla oltiin ihan yhellä ystäväiselläni syömässä. Ihan jees, eihän niistä kaikki tollai yksittäin hermoilleni käy, joukossa vaan tyhmyys tiivistyy. [Ja mä/me eletään niin kovin laimeasti, ettei isommassa joukossa meillä olis mitään sanottavaa mihinkään.]
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 17.3.2019 20:21:39

Myöhempi sunnuntai.

Uuteen viikkoon sitten taas, nollasta sataseen viidessä päivässä. En mä duuniani inhoa, mieluummin vaan olisin tekemättä mitään.

Olenhan mä toki puolivakavissani ollut vaihtamassa alaa, mutten niinkään ite duunin vaan työllisyystilanteen takia. Keksimällä keksin joo muutamia ammatteja, joissa kenties viihtyisin nykyistä paremmin, mutta mitenkään realistisia/järkeviä vaihtoehtoja ne eivät ole.

Jahas, jakso murhamysteeriä, tällä kertaa norjalaista, ja sitten unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 18.3.2019 20:03:45

Maanantai.

Töitä ja tavallisuuksia.

Vettä sataa ja väsyttää.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 19.3.2019 20:03:19

Tiistai.

Päivä oman elämäni murmelina alkaa olla taas loppusuoralla, jaksollinen murhaa ja unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 20.3.2019 19:32:51

Keskiviikko.

Yksin kotona, äijä retkillänsä ainaki huomiseen. Käytin tilaisuutta hyväkseni, ja laitoin kaiken ison, tilaavievän ja helposti käsintiskattavan koneeseen. Ja koneen vielä vähän vajaana käymään.

Maksoin myös laskuja, ja päätin alkaa säästämään.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 21.3.2019 20:59:33

Torstai.

Ei erityisyyksiä, ei.

Toimintakykyisyyttä jäin vähän pyörittämään, vaikka muhun ehkä enempi sopikin termi kaappijuoppo, kuin high functioning alcoholic.

Mutta olen ehdottomasti ollut hyvän toimintakyvyn masentunut ja itse diagnosoidusti myös hyvän toimintakyvyn keskittymis-/tarkkaavaisuusongelmainen. Tietty näkemys on sekin, ettei mussa koskaan mitään vikaa ole ollutkaan, kunhan vain olen turhaan känissyt ja kärsinyt oikeasti vain ihan puhtaasta vitutuksesta ja laiskuudesta. Noh, masiksesta mulla on ihan diagnooseja, mutta se on aina ollut vain elämänlaatua, eikä niinkään toimintakykyä, laskevaa laatua. Valmistuin esmes ihan ajallaan, enkä mielenterveyssyistä ole ollut päivääkään saikulla.

[En siis ole voinut olla kovin sairas, jos sairas ollenkaan. Kuten ei livenä juurikaan kukaan epäillyt, että dokaamiseni olis ollu jotenkin kipeetä.]
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 22.3.2019 22:08:49

Perjantai.

Töitä ja päikkärit, perjantain kunniaks puolieinespitsaa ja ihan kaks jaksoa murhamysteeriä, kohta sitten lisää unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 23.3.2019 14:09:16

Lauantai.

Ei mitään erikoista, jossei erikoiseks laske sitä, että viikonlopun eka "ihanasti viinillä"-kuva tuli vasta tänään klo 12.58. Saman tyypin edellisestä saman sisältöisestä kuvasta olikin jo puoltoista vuorokautta, torstaina sillä oli skumppapäivä.

Reenit rämmittynä, mitähän sitten.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 23.3.2019 16:20:12

Mulla on SISKO, joka ei viimeiseen viiteen vuoteen ole saanut aikaan kuin KAKSI Facebook-päivitystä, joissa ei olisi joku viini tai olut tai joku muu juoma tai hehkutus jossain baarissa olosta. Itse en tehnyt aikanaan olleenkaan ryyppypäivityksiä :shock:
En Mottoile
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 23.3.2019 19:54:00

Jorg., eh, kuulostaa niin tutulta. :|

Näinköhän "drinkkiselfiet" yleisesti on vähän enemmän naaraitten juttu. Ja tunnustan itekin niitä aikoinaan harrastaneeni. Ennenku siis aloin rakentaa julkisuuskuvaani "mitä, minäkö viinaa?!?"-kaappijuoppoiseksi.

Ja pitipäs ihan tarkistaa, ite olen viimeisen tölkki kädessä -kuvan laittanu Faceen näköjään vappuna 2016. Vuodelta 2014 löytyy sitten jo useampi. Instassa mulla ei ole ainuttakaan, kun aloin sitä käyttää vasta toissa kesänä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 23.3.2019 20:58:17

Luojan lykky en ole missäön somessa!!
Ei tule paineita päivitellä eikä "päivitellä" :P

Vai pitäiskö käydä tihruumassa mitä omat kaverit duunaa? Hmmm.... pitääpä miettiä haluanko nähdä :roll:
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 24.3.2019 15:07:51

Vilma, älä nyt enää ala sieluasi saastuttamaan, jos tähän asti olet siltä välttynyt. Ja varsinkin Facehan on nykyään ihan täysin passé, näin olen ymmärtänyt :mrgreen:

[Käytän silti, ammatti- ja harrastusryhmiä jopa hyötykäytän. Muutamien ystäväisteni somehuoraus vaan menee tunteisiin. Tai sitten olen vain kateellinen heidän kaunosista kodeista ja lapsista, kauniista naamoista ja hyvistä perseistä, mahtavista matkoista ja ihanista hetkistä alkoholin kanssa. Ai niin ja niistä perkeleen brunsseista.]

Sunnuntai.

Eilinen leskenlehdennuppu saattas olla jo auennu, mutta ulvova tuuli ei houkuttele ulos. Olen sitte vaan tehny töitä ja kattonu Beverly Hillsiä. Seiskakausi työn alla, alkoholiongelmia ei nyt ole ollut muutamaan jaksoon kellään. Ekaan herskakertaan tosin just kupsahti yks..
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 24.3.2019 17:03:48

Auts, teidän hoodeilla jo kevätkukkia?

Itse tunsin ylpeyttä pe, kun olin saanut terden kaavittu lumikuorrutteesta.
Mutta se alkavan kevään? kunnaksi nautittu valkkarilasillinen maistuikin karvaalta ja olisi pitänyt jättää juomatta. No onneksi olin ostanut vain pikkupullon, joten nieleskellen sain sen juotua ruuan kanssa. Vähän jäi vaivaamaan kun viikon saldo ei ollutkaan zero.
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat