Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Tule mukaan elämänmakuiseen keskusteluun!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Onneli47 » 15.3.2019 18:59:25

Hyvää viikonloppua! Tuo oli oikein hyvä artikkeli! Minusta on tullut nykyään ihme nipo ja pidän kaikenmaailman skumppa-päivityksiä vähän juntteina.
Onneli47
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 15.3.2019 19:42:56

Kiits Onneli, samaa sulle!

Miinani laukesi klo 18.58 ensimmäisellä vinkkukuvalla, heti sen perään 18.59 tuli kaljakuva. Artikkelinkkaukseni ehkä yhdellä meni vähän tunteisiin, hän ei vaan pysty käsittämään että "dokaamisella leijuminen" hänen iässään ja asemassaan ei ehkä enää olekaan ihan mahdottoman coolia ja rohkeeta ja glamuuria. Ja ihanasti vähän tuhmaa ja kapinallista..
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 17.3.2019 15:43:57

Sunnuntai.

Pitäs vähä tehä töitä ja/tai opiskella, mutta ei nyt oikein erityisesti kiinnostais.

Tähän asti olenkin jaksanut suorittaa viikonloppua ihan kohtuullisesti, kukkamultia tuli vaihdeltua, reeneissä rämmittyä ja tänäänki kävin jo vähänniinku messujen ja myyjäisten risteytyksessä. Ja eilen illalla oltiin ihan yhellä ystäväiselläni syömässä. Ihan jees, eihän niistä kaikki tollai yksittäin hermoilleni käy, joukossa vaan tyhmyys tiivistyy. [Ja mä/me eletään niin kovin laimeasti, ettei isommassa joukossa meillä olis mitään sanottavaa mihinkään.]
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 17.3.2019 20:21:39

Myöhempi sunnuntai.

Uuteen viikkoon sitten taas, nollasta sataseen viidessä päivässä. En mä duuniani inhoa, mieluummin vaan olisin tekemättä mitään.

Olenhan mä toki puolivakavissani ollut vaihtamassa alaa, mutten niinkään ite duunin vaan työllisyystilanteen takia. Keksimällä keksin joo muutamia ammatteja, joissa kenties viihtyisin nykyistä paremmin, mutta mitenkään realistisia/järkeviä vaihtoehtoja ne eivät ole.

Jahas, jakso murhamysteeriä, tällä kertaa norjalaista, ja sitten unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 18.3.2019 20:03:45

Maanantai.

Töitä ja tavallisuuksia.

Vettä sataa ja väsyttää.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 19.3.2019 20:03:19

Tiistai.

Päivä oman elämäni murmelina alkaa olla taas loppusuoralla, jaksollinen murhaa ja unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 20.3.2019 19:32:51

Keskiviikko.

Yksin kotona, äijä retkillänsä ainaki huomiseen. Käytin tilaisuutta hyväkseni, ja laitoin kaiken ison, tilaavievän ja helposti käsintiskattavan koneeseen. Ja koneen vielä vähän vajaana käymään.

Maksoin myös laskuja, ja päätin alkaa säästämään.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 21.3.2019 20:59:33

Torstai.

Ei erityisyyksiä, ei.

Toimintakykyisyyttä jäin vähän pyörittämään, vaikka muhun ehkä enempi sopikin termi kaappijuoppo, kuin high functioning alcoholic.

Mutta olen ehdottomasti ollut hyvän toimintakyvyn masentunut ja itse diagnosoidusti myös hyvän toimintakyvyn keskittymis-/tarkkaavaisuusongelmainen. Tietty näkemys on sekin, ettei mussa koskaan mitään vikaa ole ollutkaan, kunhan vain olen turhaan känissyt ja kärsinyt oikeasti vain ihan puhtaasta vitutuksesta ja laiskuudesta. Noh, masiksesta mulla on ihan diagnooseja, mutta se on aina ollut vain elämänlaatua, eikä niinkään toimintakykyä, laskevaa laatua. Valmistuin esmes ihan ajallaan, enkä mielenterveyssyistä ole ollut päivääkään saikulla.

[En siis ole voinut olla kovin sairas, jos sairas ollenkaan. Kuten ei livenä juurikaan kukaan epäillyt, että dokaamiseni olis ollu jotenkin kipeetä.]
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Edellinen

Paluu Me Lopettajat