Olet täällä

Ympyrästä spiraali - Hajatelmia

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ympyrästä spiraali - Hajatelmia

ViestiKirjoittaja 0132 » 20.6.2020 11:29:14

Juhannusta Sinullekin. Kuva On upea.
Putkis
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 21.6.2020 11:25:27

Juhannus juhlittu onnistuneesti. Muistoksi jäi auringossa palanut niska ja kaksi komeaa itikanpuremaa. Makkaraa on syöty loppuvuoden tarpeeksi. (Sanot vain, jääkaapissa on vielä kolme pakettia.)

Tänä vuonna en mennyt maalle. Grillattiin pihalla naapureiden kanssa, mukavaa oli. Muutamalla oli mukana edellisillan olon-korjaus-kalja, mutta vain yksi. Muille oli vissyä ja mehukattia.

Kissa halusi nukkua kukkaruukussa. Komeasta isosta marketastani tuli maljakkokukka. Ihan irti-poikki onnistui katti sen katkaisemaan. Pöh.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 22.6.2020 22:47:02

Nyt on ollut kiireinen iltapäivä kun pyykitkin unohtuivat koneeseen. Onneksi oli ohjelma joka ei linkoa automaattisesti, sain verhot suorana kuivumaan. Verhojen pesu taas tuli ajankohtaiseksi kun viimeinkin tein ikkunoiden kevätpesun. Onneksi ehdin ennen syksyä. :lol:
Kyllä niistä nyt paremmin läpi näkyy.

Pitäisi yrittää nukkumaan, kun on aamulla aikainen yläsnousu. Nyt on vaan liikaa energiaa jäljellä. Pitää pelata muutama helppo pasianssi, alkais unettamaan. :wink:
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 27.6.2020 13:56:19

Onneksi vähän viileämpi päivä tänään. "Vain" 27 astetta, ei enää 30+. Lisäksi pikkasen tuuli henkäilee. Jaksaa istua parvekkeellakin ip-kahvilla. Tosin tuuletin tuossa pikkasen avittaa ilman liikkumista, mutta silti.

Vanhan kotitalon tyhjentäminen alkaa olla loppusuoralla. Minun voimillani siirrettävät tavarat on jo siirretty, miesväki saa kantaa vanhat kaapit aitan kätköihin. Pitäähän minun toki neuvomaan mennä, vai?
Eilen siellä taas iltapäivän touhusin. Selässä on tulinen hiilihanko taas. Otampa siis laiskotellen enkä siivoa omassa kotona.

Saanko lisää kahvia, kiitos.
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 27.6.2020 17:59:27

Moro, on sullakin hommat olleet näille keleille!

Mä olen aamusta asti ollut pahalla tuulella. Muuta syytä en keksi kuin tän helteen. Mun mielestä täälläpäin on tänään ollut ehdottomasti kuumin päivä.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 29.6.2020 11:08:28

Nythän minä tempun tein. Tein nettikaupasta heräteoston ilman ihmeempää harkintaa. :shock: Vähän harkitsin, jos ei itse tule käytettyä niin uskon voivani myydä sen jopa tuplahintaan taloyhtiön kerhohuoneeseen.

Nimittäin, eh, makkarin nurkassa seisoo nyt komea CROSS TRAINER. :shock:

Maksoi 20 euroa, kotiinkuljetuksesta maksoin kaikki pikkurahani joita oli 3,35e. Eilen poljin sillä peräti kaksi kertaa, ensin minuutin ja toisella erää reilun 2 minuuttia. Ja tänä aamuna aamujumpaksi 2 minuuttia.
Oon minä oikea teräsmummo. :lol: :lol: :lol:

..korjattu kirjoitusvirhe, TRAINER eikä timer. Pahoittelen ja häppeen.... :oops:
Viimeksi muokannut JuuliaS päivämäärä 2.7.2020 10:12:22, muokattu yhteensä 1 kerran
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 0132 » 30.6.2020 20:51:40

Olitko pyöräilemässä? :wink:
Jaa... Juulia katosit samantien. Kait itsekkin hommattava jokin kuntopyörä, kun ei muutoin tule liikuttua. Onkohan hierovia soffia myynnissä? :shock:
Oikeasti kuntoilulaitteet on käytettynä ihan ok.
Sataa niin että ropisee.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 1.7.2020 08:37:41

Moi Putkis.
Olen pyöräillyt pieniä pyrähdyksiä (hyvin pieniä, toistaiseksi) pitkin päivää. Usko tai älä, selkä voi paremmin. :D
Kuntoiluni virhe on aina ollut se, että aloitan liialla höyryllä, saan kroppani kipeäksi ja jätän sen siihen. Nyt päätin toisenlaista otetta ja innostus on riittänyt.

Täälläkin sataa. Eilen oli kunnon myrsky ja vettä tuli parvekkeelle ihan kaatamalla. Mutta tänään on maaseutupäivä.
Matkaan siis.
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 2.7.2020 09:37:44

Juulia, mikä vehje se Cross Timer on? Kun oli niin edullinenkin. Yritin googlata, mutta noilla sanoilla tuli vaan jotain ajanottolaitteita. Kerro millä hakusanoilla voisin tuon löytää, alkoi kiinnostamaan talvea ajatellen.
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 2.7.2020 10:24:59

Anteeksi kauheesti Vilma ja kaikki muut.
Innoissani kirjoitin timer kun piti kirjoittaa trainer, ja oikeaoppisesti ilmeisesti vielä yhteen CROSSTRAIMER. :oops: (Näyttää olevan kahta kirjoitusmuotoa, yhteen ja erikseen. Kumpi lienee oikeampi, en tiijä.)

Eli semmoinen kuntoilulaite jolla poljetaan/kävellään paikoillaan pääsemättä mihinkään. Paitsi hikeen. Hyvällä tuurilla parempaan kuntoon.
Kaupan hinnat ovat 500-4000 euroon. Ostin nettikirppikseltä kahdella kympillä, vanhempi myyjäpariskunta näytti olevan oikein hyväkuntoisia ja halusivat päästä siitä eroon.
Kuva
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 2.7.2020 14:40:50

olet kyllä saanut tosi edullisesti tuon! Tuolla hintaa ei harmittaisi vaikka sitten jostain syystä jäisikin käyttämättä. Täytyypä joskus katsella nettikirppiksiä jos onnistaisi samalla tavalla. Saleilla noita käyttänyt ja hyvää liikuntaa niillä saa kyllä aikaiseksi. Liikunnan iloa :P
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 8.7.2020 10:30:06

Edellinen viikko meni ylisuorittamisen merkeissä, nyt on palautumisen aika.
Ylisuorittaminen ei tarkoita sillä crosserilla polkemista, vaan oli suursiivouspäiviä, pyykinpesupäiviä (maalla ja kaupungissa) ja kaikenlaista muka nyt just tehtävää askaretta aamusta iltaan.
Huomaan voimien loppuneen. Tällä viikolla olen nukkunut pitkälle aamupäivään ja ottanut ip-torkkujakin. Omatunto muistuttelee mattojen pesusta, mutta olen onnistuneesti vaimentanut sen. Kerkiihän nuo.

Loma se on oltava eläkeläiselläkin. :D
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 8.7.2020 10:58:58

Mä olen voinut lintsata melkein kaikista hommista vesipulan vuoksi. Mut tääl alkaa olemaan aikamoinen sotku. Eilen oli sit aloitettava kevyesti roskien polttamisella puuhellassa. Aikani ruttailin tyhjiä maitopurkkeja kasaan sekä muuta pakkauspskaa, niin sain lopulta keittiön lattialle lisää tilaakin. Ukonilma lähestyy rytinällä. Tarviikohan kohta katkaista virrat.....
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Edellinen

Paluu Me Lopettajat