Olet täällä

Ympyrästä spiraali - Hajatelmia

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ympyrästä spiraali - Hajatelmia

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 12.10.2020 11:48:43

^ Tuosta viimeisestä lauseesta tuli mieleen; missähän jalkaani parantelisin jos vielä joisin?

Istuisinko tuolla lähikuppilassa kaljalasin kanssa? Vai asuisinko vielä edellisessä kaupungissa? En kai olisi muuttamaan ruvennut kun kaikki "ystävät" olisi pitänyt hylätä. (Paitsi että sielläkin lähikuppila suljettiin kun naapurit valittivat metelistä.)

Tässäkin kaupungissa on baaria baarin ja ravintolaa ravintolan vieressä ja kesäjuottoloita tori täynnä. Enkä ole käynyt kuin yhden kerran kesäkuumalla juomassa hävyttömän kalliin alkoholittoman oluen.

En olis kolme vuotta sitten uskonut. :shock: :shock:
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 0132 » 12.10.2020 22:34:30

Eikös elämä olekkin ihmeellistä. En muuten edes tiedä kuinka paljon alkoholia aikoinaan käytit. Eikä se ole tietysti oleellista. Liikaa voi olla kolme olutta illassa, tai kolme viikkoa putkeen.
Minä vielä käyn paikallisessa kuppilassa säännöllisen epäsäännöllisesti. Erikoista ja uskomatonta on myös se, että kuppilasta lähtiessäni minulla on enemmän rahaa kuin sinne mennessä. Kaikkia tarjoilijoita olen myös innostanut lukemaan, rahallista korvausta vastaan tietysti. :roll:
Mitäpä tuo alkoholi meille enää merkitsee? Hyviä ja huonoja muistoja. Juomisen haluja? Ei enää minulle. En juurikaan ajattele alkoholia edes ravintolan tiskillä. Lauantaina tosin haistelin lasia joka minulle tarjottiin. Kolaa siinä piti vain olla, ja olikin. En vain nähnyt kun lasi täytettiin ja siksi olin epäluuloinen. Vahinkoja voisi sattua tarjoilijallekkin.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 18.10.2020 10:08:10

Mitenkäs kissojen matolääkitys? Joko olet taistoon käynyt?
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 18.10.2020 11:08:20

Kiitos että huolehdit, Putkis. Enpä ole kissojen matoja muistanutkaan.
Kynsien leikkuu on on ollut suunnitelmissa viikon verran ja sekin on vielä tekemättä. Pitkäkarvaisen pohjavillat kampasin ohuemmiksi tässä yks ilta. Pitääpä ryhdistäytyä.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Edellinen

Paluu Me Lopettajat