No tuossa otsikossa onkin paljon informaatiota minusta ja tietty se olennaisin, eli olen juoppo.
Vuosia olen plinkkiä lukenut, raitistellut, ratkennut ja lopulta päätin kirjoittaa.
Olen nyt pari kuukautta ollut ilman alkoholia ja takana on hurja tissuttelutalvi/syksy.
Viime vuonna taisin olla n. 8 kk juomatta, mutta siitä se lähti taas yhdestä oluesta.
Olen hyvin toimeentuleva, perheellinen, urheileva n. 40-vuotias nainen. Olen ollut aina perso alkoholille, mutta vasta viime vuosina alkoholista on tullut arkinen. Ennen juominen oli vain viikonloppupainotteista, mutta sitten opin tissuttelun jalon taidon ja vahvalla urheilijan periksiantamattomuudella kehityin huimin askelin ja minusta tuli ihan kunnon kotijuoppo, joka pystyi 10 kaljan jälkeen olemaan täysin toimintakykyinen ja seuraavana päivänä tekemään pitkän treenin ja hoitamaan työt. Korjaussarjoja en ole juuri käyttänyt, eli sen verran "fiksusti" olen juonut, että kankkusessa en ole juuri kieriskellyt.
Olen yrittäjä ja työaikani ovat joustavat. Se on myös mahdollistanut päiväkännäyksen.
Oman pohjani kohtasin tosiaan pari kuukautta sitten ja tajusin, että nyt riitti. En se perusteellisemmin avaa tilannetta, mutta sanotaan nyt näin, että silloin oli tappokrapula, filmi poikki ja syvä häpeä.
Nämä kaksi kuukautta raittiina ovat olleet helppoja, mutta tiedän, että homma vaikeutuu viimeistään kesällä.
Näillä mennään tänään.