Olet täällä

viimeinen erä maksuun

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

viimeinen erä maksuun

ViestiKirjoittaja Painajainen » 17.5.2019 12:08:56

Olen kirjoitellutkin tänne viime vuosina omasta tarinastani, kuinka kävin tooooodella syvän pohjan kautta ja jotenkin sain kerättyä itseni, sain suurta apua AA-klinikalta riippuvuuteeni, siitä alkoi matka kohti nykytilannetta. Olen nyt siinä onnellisessa asemassa, että maksan tässä kuussa viimeisen erän ulosottoon. Viimeiset vuodet ovat olleet taloudellisesti raskaita ja korvien väliä on pakottanut se, kuinka paljon rahaa voikin ihminen syytää peleihin, ilman mitään käsitystä sen todellisesta arvosta.
Lupasin itselleni, että kun maksut on maksettu, katson paljonko niitä velkoja sitten oikein olikaan ja paljonko maksoin kaikenmaailman kuluja niiden päälle. Ja huhhuh... ihan järkyttäviä summia. Velkaa oli lopulta yli 65000€ ja olen maksanut noin neljän vuoden aikana melkein 90000€!!! Ihan järkyttävää... tekisi mieli kirjoittaa kirja peliriippuvuudesta, että saisi nuo rahat joskus takaisin taskuunsa... Ei voi muuta sanoa kuin että tämä matka on ollut raskas, mutta nyt kun urakka on lopuillaan, olen ikionnellinen että sain kiskottua itseni mudasta. Siinä ei lässytys auta, pitää oikeasti lopettaa itselleen valehteleminen ja kääriä hihat ja alkaa hommiin! Hyvää tulevaa kesää kaikille, tästä tulee elämäni paras kesä. :)
Painajainen
Miedosti panostava jäsen

Re: viimeinen erä maksuun

ViestiKirjoittaja surusiipi » 17.5.2019 14:32:10

Mukava kuulla että olet selvinnyt veloista olen aidosti iloinen puolestasi! Saan tästä voimia kun omien velkojen maksu on vasta alkamassa! Oikein aurinkoista kesää sinulle ja kaikkea hyvää !
surusiipi
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Tptp » 17.5.2019 16:10:50

Wau, yksi huikeimmista teksteistä mitä olen täällä lukenut... Onnea tosiaankin!!!
Olen rikastuttanut mukavasti Maltalaisia yrityksiä.
Tptp
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Tsempparitar » 17.5.2019 20:32:48

Olipa kiva lukea tämä teksti, tosi hieno juttu! Nyt sitten vain parasta kesää kohti, olet kaiken hyvän ansainnut! :)
Tsempparitar
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Fallenone » 18.5.2019 00:03:09

Hiton nättiä! 8) ei niitä kannata miettiä enää kun on maksettu. Harva pystyy tuollasee! Hyvää kesää 8)
Fallenone
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Tulitappura » 18.5.2019 10:37:33

Oi mahtavaa ! Upeaa Painajainen..minkä teit ja saavutit. Tuhatmäärin onnitteluja. Virtuaalisesti tässä sinulle tuhannen ruusun kukkakimppu, jossa ovat punaiset, keltaiset, oranssit, lilat, turkoosit jne, nuo räiskyvät ja hehkeät elävän elämän värit. Aivan ihanaa ja kannustavaa kun voi lukea tällaista. Olet päässyt vapaaksi. Ei tässä sanat riitä, mutta senhän juuri tiedät ja tunnet, mistä monitasoisesta ahdingosta olet nyt vapaa.
Tämä tekstisi innoitti minuakin. Maksoin juuri äsken ilolla yhden riiviömäisen pikalainaerän triplasummana eli se laina loppui siihen. Minulla siis noita raatelevia pikalainoja enää 1 kpl jäljellä. 6 kpl on nyt maksettu pois.

Iloa sinulle ja vitaalista kivaa kesää toivottaa Tulitappura
Älä muserru eilisen tähden. Uskalla katsoa huomiseen...
Tulitappura
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jeikou » 18.5.2019 11:49:10

Hienoa että jaat tälläisen onnistumisen tänne. Tsemppiä jatkoon pelittömyyden kanssa! :)
jeikou
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja vempula91 » 18.5.2019 21:22:32

Onnittelut, hienoja onnistumisia. Aika tavalla kuitenkin saanut rahaa ulosottoonkin laittaa, kun tuollaisen summan noinkin lyhyessä ajassa saanut pois. Kuitenkin melkein pari tonnia kuukautta kohden. Huh! Ei ihme jos tunne on, että on ollut taloudellisesti rasasta.
vempula91
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Paluu Valtti