Olet täällä

Uuteen alkuun

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Uuteen alkuun

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 20.11.2019 17:10:57

Hävisin voitot 10 000€ tunnissa, olen pitkällä sairaslomalla. Kirjoittelen tänne joskus enemmän kun on voimia. Tämä tauti on tappava, olen niin loppu. Hyvää jatkoa kaikille taisteluun tähän addiktioon
Gambling is big fucking lie :!:
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Göran » 21.11.2019 09:04:29

Voi voi, helvetti sentään että näin kävi. Niin usein omien pelisessioiden aikana tuli peruutettua nostot ja myllytettyä kaikki takaisin. Tuo 10 000€ olisi varmasti tullut tarpeeseen kotiutettuna. Ehkä nyt huomaat ettei peliriippuvaiselle riitä mikään voitto, vaan ne menee aina takaisin. Sulla on kyllä ollut rankkaa monelta osin. Toivottavasti löydät jonkun syyn olla pelaamatta ja pysyt päättäväisenä. Näytä itsellesi ja muille että pystyt siihen! Tsemppiä matkallesi!
Göran
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 21.11.2019 16:06:47

Kiitos Göran tsempeistä. Joo olisin saanut tuolla rahalla kaikki uo velat kuitattua ja olisi jäänyt vielä paljon taskuunkin.
Mutta näin peliriippuvaisena tosiaan, mikään summa mikä siellä pelitilillä on, ei riitä ikinä ! mietit aina seuraavaa pykälää että tuon kun saavutan niin sitten kotiutan, ainakin itsellä ollut näin.

Uo oli lyhentänyt velkaa 1100€ yllätyin että noin paljon, sen verran paljon tehnyt ylitöitä ja pyhiä. Velkaa jäljellä uo laskurin
mukaan 4200€, tuohon varmaan tulee n.600€ velkoja jotka päättyneet varattomus esteeseen.

4 ½ vuotta on maksettu ulosottoa tunnollisesti, keväällä se loppuu. Toinen palsta itselleni joka on elintärkeä
on surunauha, itsemurhan tehneiden läheisten palsta.

S-postiin oli saapunut viesti että pääsen peli poikki ohjelmaan, uutta matoa koukkuun ja eteenpäin :arrow:
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 6.12.2019 03:45:08

Nyt tekee mieli pelaamaan! tekee aivan helvetisti!, tilillä on rahaa ja tuntuu et pää räjähtää
tästä himosta. Tulin tänne nyt purkamaan ahdistusta, maanantaina olisi pelit poikki ohjelman ensimmäinen puhelinsoitto
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Jokuvaan » 6.12.2019 11:19:54

coolgrape79 kirjoitti:Nyt tekee mieli pelaamaan! tekee aivan helvetisti!, tilillä on rahaa ja tuntuu et pää räjähtää
tästä himosta. Tulin tänne nyt purkamaan ahdistusta, maanantaina olisi pelit poikki ohjelman ensimmäinen puhelinsoitto

Kannattaa miettiä, että mikä sinua siinä pelaamisessa oikein tarkalleen ottaen viehättää?
Minä pelasin silloin aikoinaan automaatteihin kaikki rahani, nyt jälkeenpäin tajunnu, että pelasin niitä seuraavista syistä:

- Pelatessa muut asiat on sillä hetkellä täysin poissa mielestä (omaa aikaa)
- Jos jokus asia oli menny vituiksi, niin ajatteli että nyt meen pelaamaan, menköön kaikki vituiksi, tai että ei tästä pahemmaksi voi mennä, antaa mennä vaan..

- Voiton himo
- Tyhmyys. Oikeesti sehän on täysin järjetöntä pelata jatkuvasti esim. 1000e automaattiin, jossa päävoitto on 50-100e.
- Tylsyys. Pelatessa aika vierähti nopeesti.

Noin 30-vuoden peliuran aikana mietin monta kertaa, että miten voin olla niin tyhmä, että työnnän näihin kaikki rahani, vaikka olen jo vuosikausien kokemuksella nähnyt mikä tässä on lopputulos. Silti se pelaaminen vaan jatkui. Lopetin pelaamisen oikeastaan siksi, että elämääni tuli suuri muutos: parisuhde ja lapsi. Ymmärsin ikään kuin kaikki asiat yhdellä kertaa pienen aikavälin sisällä.
Sitä tunnetta on vaikea selittää, vähän niinku uskovaiset puhuu uskoontulostaan, kaikki vaan selkeni kerralla. En ole uskovainen.
Nyt peliautomaatit suoraan sanottuna lähinnä vain kuvottavat, ei tulisi mieleenikään laittaa niihin euroakaan.
250-300k niihin laitoin :x
Jokuvaan
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 11.12.2019 21:17:49

Kyllä retkahdin pelaamaan itsenäisyyspäivänä, päivä jota olin odottanut lämmöllä ja oli tarkoitus nähdä kavereita ravintolassa, sen sijaan makasin peiton alla pimeässä jälleen kerran itseinhon ja itkun kostuttamin silmin.

Tänään oli pelit poikki ohjelman ensimmäinen soitto, tuntui hyvältä jutella sellaisen kanssa joka tuntui ottavan asiakseen minun auttamisen. Katson juuri netistä Jenna Mäkisen haastattelua, kirjankin voisi kyllä lainata.

Mulla ahdistaa niin jumalattomasti tuleva Joulu, kaikki perhejuhlat on menettäneet merkityksen vaimoni menettämisen jälkeen. Mennään tytön kanssa Jouluksi vanhemmille, toivottavasti saan siellä jonkinlaisen rauhan tähän ahdistukseen.
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Paska kaveri » 11.12.2019 22:42:01

Tsemppiä sulle, elät kyllä varmasti vaikeita aikoja, mutta hyvä, että saat apua pelitpoikki-ohjelmasta.

Suosittelen kyllä lämpimästi kokeilemaan tuota GA-ryhmää, itseäni on kyllä auttanut ja antanut uusia näkökulmia itseen ja elämään.
Paska kaveri
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amorella » 16.12.2019 14:24:38

Voi kun tekstisi on niin tuttua pelihimon osalta.
Itsellä sama, että monesti menee koko tili tyhjäks samana päivänä ja sit vitkutellaan ja toivotaan ilmaiskierroksia ja niillä sitten armon osumia.

On tää yhtä helvettiä. Mulla kanssa ajaa pelaamaan se "oma aika" ja se että on muut asiat pois mielestä.
Jollain tavalla jopa idioottina ajattelen tämän olevan harrastus jossa voi voittaa.

Joskus jopa pelaan vaikka ei huvittaisi, koska tarvisin häviämäni rahat takaisin.

Tsemppii ihan urakalla ja koitetaan selvitä tästä.
Kyllä tästä selvitään
Amorella
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 23.1.2020 03:11:40

Huonosti on mennyt.

Olen pelannut mutta en sentään enää koko tiliä tai kaikkia rahoja
niinkuin ennen. Vimeisin 300€ talletus - ja nousin 1600€, tiedostin
kyllä että tulen häviämään kaikki jos jatkan pelaamista, mutta halusin
vain paeta ahdistusta ja niin kauan kuin on pelimerkkejä on kaikki hyvin.
Nolliin tietty pelattin alta tunnin.

Mutta jotain olen tiedostanut viimeisimmän
pelikertani aikani, en lähtenyt enää yrittämään voittamaan noita hävittyjä
rahoja takaisin. En tiedä saisinko ilmaisrahan pelaamisella sen saman fiiliksen kuin mitä oikealla rahalla, sitä euforian voittoisaa tunnetta kuitenkin hakee, joten enpäs tiedä.. vaikeita mietteitä. Pelipoikki ohjelma on menossa, mutta tehtävien tekeminen tuntuu todella vaikealle.

Olen menossa psykiatrille jonka kautta toivottavasti saan lausunnon traumaterapian aloittamiseen. Tämä pimeys on verottanut valtavasti voimia,
olen niin väsynyt vapaillakin, että harrastukset jääneet vähemmälle. No kevättä kohti onneksi mennään hyvää vauhtia.
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja ytrewq » 23.1.2020 13:53:00

Coolgrape oletko kokeillut rahastosäästämistä, kympillä pääsee hyvin alkuun eli ei ole ainakaan rahasta kiinni? Itsellä se saa aikaan sen ettei halua edes ottaa, vaikka saisi muutaman satasen vippejä, kun rahastoissa on vastaava summa takana. Aikasemmin itellä oli monesta paikasta 400e vipit nyt suorastaan halveksin niitä. Parin tonnin vippejä joutuu seuraavaksi makselee takas halveksin niitäkin.
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 21.2.2020 00:50:56

Moikka täältä yön pimeydestä.

Mulla mennyt ihan ok, taitaa olla kohta pisin putki todella pitkään aikaan että olen
pystynyt olemaan näin kauan pelaamatta. Olen ollut todella säästäväinen, ja motivaatio
on nyt vaan niin kova, että puristan tämän ulosottovelan loppuun nyt huhti-toukokuussa.

Peli poikki ohjelmaa olen läpikäynyt ja en tiedä pystynkö olemaan loppuelämää ilman pelejä ?

Kavereiden kanssa kumminkin hauska pitää joku pokeri-ilta joskus ja panoksena 10€ tms pieni.

Nettislotit minut taloudelliseen tuhoon vei, ne haluan todellakin lopettaa.
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja ongelmapelaaja » 26.2.2020 22:15:45

Täällä käydään tuttua taistelua. Hienoa lukea, että aloittajalla pyyhkii jo paremmin, on pelaamattomuutta tovi. Toivon todella, että pysyt päätöksessä. Haluan ottaa mallia, tulla perässä samaa polkua. Itse saavutin jälleen eilen pohjakosketuksen. Velkaa on enemmän kuin pystyn myöntämään, varmasti yli 50k. Tämä kaikki noin vuoden aikana kertynyt velka. Häpeä ja itseinho on suunnaton.

Perustin blogin jäsentämään ajatuksiani ja tuomaan selkeyttä kohti uutta onnea. Tänään on loppuelämäni ensimmäinen päivä, päivä 1.

Tässä linkki:
https://onnellisuudenpolulla.blogspot.com/

Tervetuloa lukemaan ja antamaan kommenttia. Vertaistuki tulee tarpeeseen ja sitä haluan myös itse antaa <3
ongelmapelaaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 6.3.2020 10:58:36

50 päivää pelaamatta ! Olin jo todella lähellä sortua,pari kaljaa olin ottanut ja kirjauduin pelitilille, oli niin lähellä etten tallettannut. Nyt hyvillä mielin jatketaan eteenpäin. Hyvää viikonloppu kaikille ☺
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja peluriEx » 6.3.2020 14:43:03

coolgrape79 kirjoitti:50 päivää pelaamatta ! Olin jo todella lähellä sortua,pari kaljaa olin ottanut ja kirjauduin pelitilille, oli niin lähellä etten tallettannut. Nyt hyvillä mielin jatketaan eteenpäin. Hyvää viikonloppu kaikille ☺

Loistavaa!! Perässä tullaan, 42 päivää pelaamatta. Nyt vaan sama linja jatkuu! Hyvää viikonloppua kaikille!
peluriEx
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 25.3.2020 05:27:31

70 ! päivä pelaamatta ! olen todella ylpeä itsestäni. Viimeinen osio alkaa pelipoikki ohjelmassa, tämän ohjelman myötä
todella olen saanut itseäni tsempattua tänne asti. Olin aluksi todella epäluuloinen tästä ohjelmasta, että miten tämmöiset
nettiterapiat muka auttaisi.

Itselläni on ollut suurin tuki siitä terapeutin viikottaisesta puhelusta, enkä ole enää häntä
halunnut pettää kertomalla että olen taas retkahtanut. Tavallaan pelottaakin että ohjelma loppuu osaltani, mutta jonossa
on paljon meitä pelureita, ja ottakaa tämä apu vastaan.

Perintätoimistoon pyydän akordia saada 760€ viimeiset velat tiputettua 500€, jos tähän suostuvat niin huhtikuussa olen velaton. Eli siellä on 4 velkaa joista pyydän että antaisivat korot anteeksi, ja maksaisin pääoman + kulut.

Ensi kuussa kun tämä helvetti todennäköisesti on ohi. 37 velkaa ulosotossa ja kokonaissumma n.49 000€ mitä olen maksanut !
Huhtikuussa 2015 tämä alkoi ja huhtikuun 2020 tämä loppuu ! 5 vuoden urakka. Totaaliyksinhuoltajana kun on selättänyt
koko paskan, niin en oikein vieläkään käsitä tätä. On ollut todella raskas tie, ja satoja unettomia öitä viettänyt murehtien asioita.

En edes muista milloin olen itselleni ostanut mitään vaatteita, on ollut hävettävää töissäkin kulkea aina samoissa kuteissa, tyttärelleni
olen ostanut sen mitä olen pystynyt. Kerroin asiasta nyt tytölle että iskällä alkaa olla velat maksettu,
ja voisimme mahdollisesti muuttaa rivitaloon vuokralle.
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

EdellinenSeuraava

Paluu Valtti