Olet täällä

Uuteen alkuun

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Uuteen alkuun

ViestiKirjoittaja Koo » 25.3.2020 06:41:16

Hyvä sinä! Peukutan täysillä jokaista pelaamatonta päivääsi. Minullakin pelipoikki auttoi. Kerran retkahdin ohjelman aikana, mutta se käsiteltiin tavalla joka sai jotain pään sisällä loksahtamaan paikoilleen.

Oletko huomannut pelaamattomuuden vaikutukset mielialaan?
Koo
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Göran » 25.3.2020 09:59:33

Huippuhieno homma coolgrape79, täältä isot onnittelut suorituksestasi :D

Olen itse jäänyt täysin koukkuun näihin pelaamattomiin päiviin, tänään nro 741. Toivon että sulle käy ihan samalla tavalla, eikä laskuria yksinkertaisesti pysty laittamaan taas nollille, vaikka pelihimo pääsisi yllättämään, kun tietää miten kova työ on ollut päästä tähän asti.

Ja ihan älytön suoritus tuo sun ulosoton selättäminen, hienoa että se loppuu ja rahaa jää enemmän kaikkeen muuhun.

Mukavaa kevään odottelua!
Göran
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 26.3.2020 02:31:07

Kiitos Göran ja Koo tsempeistä, ne auttavat.

Olen huomannut eron mielialassani, se on paljon virkeämpi. En mieti enää pelejä äkkirikastumisena
tai ylimääräisenä rahan saanti keinona. En halua herätä enää siihen kauheaan tunteeseen kun on hävinnyt tuhansia euroja,
tai pelannut koko palkan yöllä tunnin aikana.

Postiluukusta tipahtaa enää vain harvoin mitään, vain yleisimmät laskut. Tänään kyllä raivostutti taas kyllä
koska laskujen mukana tuli Nordaxin kirje jossa tarjottiin lainaa :!: :evil:

GA ryhmään haluaisin mennä, mutta jostakin syystä en ole vaan saanut itseäni sinne vielä vietyä. Tukea
ehdottomasti tarvitsen, koska tiedän että tämä riippuvuus voi tuhota talouden/unelmat taas kerran erittäin nopeasti.
Gambling is big fucking lie :!:
coolgrape79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Edellinen

Paluu Valtti