Olet täällä

Päässä naksahti

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Päässä naksahti

ViestiKirjoittaja Koo » 25.1.2020 21:51:38

Pitkän peliriippuvuuden jälkeen jotain yllättävää tapahtui. 19.12 oli itkun päivä. Pelasin koko tilini ja joulu oli tulossa. Koko yön murehdin, häpesin ja olin itsesäälin vallassa. 20.12 suljin kaikki mahdollisuudet pelata. Ihan kaikki. Olin vihdoin valmis lopettamiseen jättämättä mitään porsaanreikiä.

Niin vapautunut olo. Velkaa on pirusti, mutta pelit on loppu kohdaltani. Liian kauan pidin porsaanreikiä auki ja valehtelin itselleni. En ollut selvästikään valmis lopettamaan. Se päivä tuli, että olin valmis. Aikaa on kulunut vähän, mutta olen toiveekkaampi kuin koskaan.
Koo
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Re: Päässä naksahti

ViestiKirjoittaja 100120 » 26.1.2020 15:15:43

Mites sujuu? Mahtavan päätöksen olet tehnyt! Onko tullut mitään oivalluksia pelaamiseen liittyen?
Kärsivällisyys on kultaa
100120
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Koo » 20.2.2020 11:38:37

Tänään juhlin varovaisesti. 2 kk ilman pelejä. En ole kymmeneen vuoteen pystynyt tähän. Toivotaan, että tuo päässä naksahtaminen oli lopullinen niitti peleille.
Koo
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Koo » 20.3.2020 09:10:15

Taas on kuukausi mennyt ja pelaamaton elämä jatkuu. En muista milloin olisin viimeksi ollut näin onnellinen. Elämä hymyilee. 3kk on minulle jo iso juttu ja matka jatkuu.
Koo
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Koo » 25.3.2020 06:35:18

Tämä voi tuntua kovin raa'alle kommentille. Varsinkin, kun itsellä kuitenkin pelaamatonta aikaa suht vähän.

Lopettakaa itsellenne valehtelu. Älkää jättäkö yhtään ainutta porsaanreikää siihen, että pelaaminen olisi mahdollista. Jokainen pystyy olla pelaamatta, jos on vain itselleen rehellinen ja tukkii peliväylät.

Pitkän riippuvuuden kokeneena asia on juuri näin. Retkahtaminen. Sinä itse annat itsellesi mahdollisuuden siihen. Riippuvainen tekee niin. Vannoo, että tämä on viimeinen kerta alitajuntaisesti tietäen ettei niin ole.
Koo
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja ytrewq » 25.3.2020 17:01:49

Koo kirjoitti:Tämä voi tuntua kovin raa'alle kommentille. Varsinkin, kun itsellä kuitenkin pelaamatonta aikaa suht vähän.

Lopettakaa itsellenne valehtelu. Älkää jättäkö yhtään ainutta porsaanreikää siihen, että pelaaminen olisi mahdollista. Jokainen pystyy olla pelaamatta, jos on vain itselleen rehellinen ja tukkii peliväylät.

Pitkän riippuvuuden kokeneena asia on juuri näin. Retkahtaminen. Sinä itse annat itsellesi mahdollisuuden siihen. Riippuvainen tekee niin. Vannoo, että tämä on viimeinen kerta alitajuntaisesti tietäen ettei niin ole.

Kaikkia pelimahdollisuuksia ei pysty millään tukkimaan valitettavasti... Peluri keksii aina paikat pelata sitten alkaa "kavereiden" kanssa kortin peluu isolla rahalla.

Harmi vaan peliriippuvuuteen piti raha niin pahasti sotkea. Voi myös pelata samoja pelejä ilman rahapanoksia esim. räsypokkaa.
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Koo » 25.3.2020 20:15:34

Olen eri mieltä asiasta. En tiedä millaisia "kavereita" sinulla on, mutta koska en enää salaa riippuvuustaustaani niin ei minun kaverini minua mihinkään pelirinkiin päästäisi.

Tukkiminen on mahdollista 99%:sesti. Loppu on kiinni itsestä.
Koo
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Msdreamer » 26.3.2020 21:02:39

Koo kirjoitti:Tämä voi tuntua kovin raa'alle kommentille. Varsinkin, kun itsellä kuitenkin pelaamatonta aikaa suht vähän.

Totta turiset. Itse olen ollut noin vuoden pelaamatta ja oon melko varma että jossain kohtaa annan itselleni vielä luvan pelata. Oli se sitten seuraavalla Vegasin reissulla tai joku muu aivopieru. Peluri minussa edelleen elää vahvasti, toivon vaan että pystyn pitämään sen ruodussa mahdollisimman pitkään, meni siihen sitten kuukausi, vuosi, tai kymmenen.
Still searching for freedom.
Msdreamer
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Paluu Valtti