Olet täällä

Pettymys kun ei ollutkaan alkoholiton perjantai

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Pettymys kun ei ollutkaan alkoholiton perjantai

ViestiKirjoittaja MSS » 23.5.2020 10:02:36

Olen pitkään haaveillut alkoholittomasta viikonlopusta ja kun tällä viikolla tuli juotua jo reilusti yli sen mitä asetin maksimiannoksiksi tuntui hyvältä idealta pitää alkoholiton perjantai. No, päivystys oli rankka ja kaveri laittoi kuvan viinilasillisestaan kun työvuoro päättyi. Työpaikan vieressä on Alko ja ohikulkiessa kävin ostamassa viinipullon - vaikka tätä juuri minun piti välttää. Eilen tuli sitten juotua kolme lasillista, mikä sinänsä on hyvä kun aiemmin olisi mennyt koko pullo. Mutta tuntuu pahalta että tämän viikon annosmääräni on 17 (olen nainen) ja etten pystynyt pitämään näppejäni erosta viinistä.

Vinkkejä miten päästä yli tästä morkkiksesta?
MSS
Miedosti panostava jäsen

Re: Pettymys kun ei ollutkaan alkoholiton perjantai

ViestiKirjoittaja viimeinenpisara » 23.5.2020 12:05:28

Hei, vielä on viikonloppua Jäljellä ja mahdollisuus viettää alkoholiton lauantai ja sunnuntai. Eilinen meni jo ja sitä on enää turha surra, mutta huomenna voi jo iloita alkoholittomasta lauantaista. Tsemppiä!
viimeinenpisara
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Me Vähentäjät