Kirjoittaja rafu65 » 14.1.2021 09:43:10
Kiitos viesteistänne Target ja Tragic Idol!
En pystynyt nyt lopettamaan. Nyt on mennyt kolme päivää juodessa. Eilen oli pahin päivä. Filmi meni poikki. Onneksi ei tapahtunut kaupungilla mitään mokia, kai. Puoliso sanoi nyt aamulla, että olin kai mennyt uuden yläkerran naapurin luo, kun tulin kotiin kaupungilta. Se nyt tietysti vituttaa, että meni sössöttämään sinne kännissä. Tosin en muista siitä mitään. Täytyy yrittää kuulostella, kun nähdään seuraavan kerran, mitä tapahtui. Mies on todella pettynyt taas ja vihainen. Ja tietysti syystäkin.
Kysyit Target tuntemuksistani kuuden viikon juomattomuudesta. Ilmeisesti siellä mökillä kuitenkin odotin, että saan taas juoda täällä kaupungissa. Olo oli siellä kuitenkin hyvä. Kyllä nyt taas ajattelen, että nyt juominen riittää. Tapaan perjantaina yhtä ystävääni. Ja se on taas riski, sillä hänkin on kova juomaan. Pystynkö vastustamaan kiusausta. Saattaa olla, että ajattelen, että perjantaina on viimeinen kerta. Kirjoitan tässä kaikkea mitä nyt päässä risteilee. En tiedä onko tämä oikein kirjoittaa tälläistä. Pitäisi kirjoitta varmasti, että aikoo nyt todella lopettaa. Eikä pohtia juoko taas perjantaina.
Petän puolisoani juomalla. Maanantain join salaa, kun jäin yksin hereille. Tiistaina join neljä tuoppia salaa. Hän ei huomannut näitä kertoja. Pystyin valehtelemaan, että juomattomuuteni jatkui täällä. Eilinen sitten taas jo paljastui, kun olin räkäkännissä, vaikka väitin, että en ollut. Se tässä on pahinta, kun pettää toisen. Ja nyt tuntuu, että petän teidätkin täällä kirjoittelemassa, että saatan taas juoda.
Nyt kun olen työttömänä, on aikaakin juoda. Tuntuu kyllä, että en nyt pystyisikään duuniin. Nyt tietysti ahdistaa valtavasti toi naapurijuttu. Toivon hartaasti, että en mennyt soittamaan ovikelloa. Ehkä olin vain istumassa rappukäytävässä. Sen tiedän ,että kesällä menin mökillä ollessa naapuriin siellä. Naapuri toi sitten mut kotiin. Ei kuulemma ollut vihainen, mutta toki oli ollut huvittunut. Silloinki mulla meni filmi poikki. On vain sumuisia muistikuvia tapahtuneesta. Silti vaikka näin mokailen kännissä, minulla on valtava kasvojen menettämisen pelko. Nyt en pysty liikkumaan mökillä missään, että en törmää naapuriin. Olen vain omalla tontilla ja välttelen kaikkia ihmisiä. En edes kehtaa mennä kyläkauppaan. Pitää ajaa kauemmas kauppaan. Ja nyt sitten täällä kotona: Meninkö illalla naapuriin? Miten täälläkään pystyn menemään ulos ovesta! Onneksi tuolla kaduilla ei tunneta.
Nyt aamulla väitin puolisolle, että kävin hakemassa vinttikomerosta jotain kukkaruukkua, mutta en löytänyt. Kiven kovaa väitin, että en ollut humalassa. Sanoin, että olin väsynyt ja menin siksi heti nukkumaan. Hän ei tainnut uskoa ja huusi, että olin kännissä. Nyt hän nukkuu vielä. Aion kai väittää edelleen, että en ollut humalassa. Ahdistaa niin paljon...Luuulen kai, kun väitän olleeni selvä, ongelma häviää... Pelkään, kun mies herää ja ei ehkä usko, että olin selvä. Hänellä taitaa kai kuitenkin olla halu uskoa.
Kysyitte vaikuttaako minun homous suoraan viinan käyttööni. En oikein tiedä. Ainakin käyn paljon homokapakoissa. Kyllä näissä muissakin kapakoissa olen avoisesti homo, siis jos tulee jostakin syystä puheeksi. En tiedä, ajatten ehkä, että olisi mukavaa, jos voisi yrittää raitistua jonkun toisen homon kanssa. Olisi ehkä jotain samanlaista taustaa...
Tämä oli nyt tälläistä tosi sekavaa kirjoitusta....Onkohan mulla edes todella halu parantua...minä kai vain odotan, että juomahalu lähtee minusta itsestään. Olen käynyt vuosien aikana kolme kertaa katkolla ja muutaman kerran muuten hakemassa apua A-kliniklta...tuntuu, että olen käyttänyt väärin apua. Vienyt turhaan resursseja.
pakko raitistua