Olet täällä

Saatko Spagaatin?

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Olohuoneeseen kirjoittaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Saatko Spagaatin

Voit valita vain 1 vaihtoehdon

Näytä tulokset

Saatko Spagaatin?

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 26.11.2020 23:13:09

Viikon kysymys siis..
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: Saatko Spagaatin?

ViestiKirjoittaja Lumikko » 15.12.2020 13:01:56

En oo saanut enkäs saa nytkään...
Lumikko

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 17.12.2020 10:25:17

En hirveesti tykkää spagaatista kun sitä on vaikea syödä ja sitten on naama ketsupissa. Jos jotain pastaa syö niin spagaatin sijaan nuudeleita tai tavallisia makarooneja mieluummin.
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusparvi » 24.3.2021 17:28:22

Nykyään mä saan spagaatiin. Käyn kaks kertaa viikossa nykyään balettituneilla. Elämä on hienoa kun olen jättänyt pois alkon. Mun sisarentytär filmasi puhelimalla kun tein spagatiin. Terveisiä kaikille pikku höpönassuille. Kevät koittaa vihdoikin kunhan tämä "korona helvetti" vihdoin loppuu.
Varpusparvi

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.3.2021 09:15:23

Noup ja nevö. Eikä ole niin väliäkään. " Kevät koittaa vihdoikin kunhan tämä "korona helvetti" vihdoin loppuu." No sitten meillä ei taida olla kevättä tulossa ollenkaan. Yhä vain hullummaksi menee. Jännä epidemia. Tauti jonka voi sairastaa huomaamattaan :lol:
Vieras

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 27.3.2021 09:29:35

Vieras kirjoitti:Jännä epidemia. Tauti jonka voi sairastaa huomaamattaan :lol:

Niin, virusta voi tosiaan kantaa sairastumatta, ilman mitään oireita tai vähäisin oirein. Tämä pöpö on vähän kuin venäläistä rulettia. Siihen on kuollut tai sairastunut vakavasti perusterveitä nuoria aikuisiakin, jotka eivät kuulu edes riskiryhmään, ja sitten toisaalta jotkut riskiryhmään kuuluvat ovat selvinneet siitä hengissä ja ihan hyvissä voimissa, kuten Trump ja Ahtisaaret.
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Olohuone