Olet täällä

LSD

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Mitä mieltä?

Voit valita vain 1 vaihtoehdon

Näytä tulokset

LSD

ViestiKirjoittaja apo » 25.8.2004 18:43:42

Miten suhtaudut kyseiseen aineeseen?

Itse olen viimeaikaisten kokemusten perusteella tullut siihen tulokseen, että LSD on todellakin minun juttuni. Ottaessani sitä tunnen olevani kotona. Sitä tunnetta ei voi mitenkään kuvailla, joten en edes yritä. Sen kokeneet tietävät kyllä.

Ja LSD:n lailliseen statukseen voin sanoa vain sen, että on täydellisen naurettavaa, että LSD on laitonta.
erilainen keskustelufoorumi: https://www.apotheca.org/keskustelu/ (256b SSL)
apo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja canapa » 25.8.2004 18:59:36

Empä ole päässyt koittamaan. Mieli tekisi.
canapa

ViestiKirjoittaja brightlight » 25.8.2004 19:02:56

Onhan happo jollain tavalla edelleen rakasta, vaikken ole pitkään aikaan käyttänyt. Myron Stolaroffin arvio oli "greatest invention of mankind", mikä voi olla aika lähellä totuutta. En kyllä tiedä, otanko sitä enää koskaan - kun viesti on saatu, pitää luuri laskea takaisin paikoilleen :)
brightlight

ViestiKirjoittaja Void » 25.8.2004 19:05:37

Jep LSD on upeeta stuffia, ei ole ikinä mulla saanut mitään psykoosia tjsp aikaan ainakaan yksin käytettynä, ne on ne nopeet jotka pään lahottaa pitkällä tähtäimellä.

Eikä kyseessä ole kuitenkaan vaikutuksiltaan niin erikoinen aine että sitä pitäisi kiellettynä pitää, olisi joskus kyllä mukavaa tutustua historiaan kieltolain takana, eli miksi se loppujen lopuksi kiellettiin. Kyllähän happoon on yhdistettu kilahtamisia, esim Syd Barrett, mutta oliko tapauksia tosiaan niin paljon että se kannatti. Vai onko kyse jostain poliittisesta salaliitosta, vrt jenkkien anti-kannabispropaganda joka sai alkunsa meksikolaisten siirtolaisten syrjimisestä.
Liisa, Liisa ja LSD
Liisa sateessa Doorsia kuuntelee
Liisa, Liisa ja LSD
Liisa sateessa Doorsia kuuntelee
Void
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja durak » 25.8.2004 20:13:36

Minä en ole tuota kyseistä ainetta päässy kokeilemaan
ja jotenkin pelkään sitä kertokaahan LSD:stä jotain miten se on verrattavissa muihin psykedeeleihin ym. trippistooritkaan ei olis
pahitteeks.
durak

ViestiKirjoittaja mphen » 25.8.2004 20:40:01

Eipä ole tullut vastaan vaikka kiinnostusta olisikin. Taitaa olla aika kiven alla toi happo. Nykyään löytää vaan pl:ää, piria ja subua. No thanks :(
mphen

ViestiKirjoittaja Papillon2k » 25.8.2004 21:08:34

Kyllä sienet vie ykössijan. Happo hyvänä kakkosena :)
Papillon2k

LSD

ViestiKirjoittaja Muussi » 25.8.2004 21:39:50

Kerran vain olen päässyt koittamaan happoa mutta kyllä pidin oikein kovasti.
Etenkin lempipuuhani musiikin kuunteleminen ja soittaminen sekä hampun polttaminen oli aivan täydellistä LSD:n vaikutuksen alaisena. :o

Varmasti voin myöntää että olen ihastunut siihen ja ehkä tutustuttuani siihen paremmin voisin jopa rakastua siihen. Mutta valitsin siis tuon 'Rakastan sitä' vaihtoehdon kun se taitaa olla lähimpänä totuutta.
Muussi

ViestiKirjoittaja Miffy » 25.8.2004 21:43:50

"Pidän erittäin paljon" olisi ollut mun vaihtoehto. Itseasiassa pidän paljon enemmän kuin hampusta.
Miffy

ViestiKirjoittaja brightlight » 25.8.2004 21:51:40

Yllättäen vaihtoehto "Ihan OK" ei ole kerännyt ääniä. Vaikea kuvitella että joku ottaisi kunnon annoksen LSD:tä, ja jälkeenpäin toteaisi "no joo, ihan OK" :mrgreen:
brightlight

ViestiKirjoittaja Hidas Puutarhuri » 25.8.2004 22:35:51

...
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä 2.2.2008 09:49:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Hidas Puutarhuri

ViestiKirjoittaja brightlight » 25.8.2004 23:24:46

Enpä ole ottanut huascaa enkä sieniä, 2C-E:tä muutaman kerran. Happo kunnon annoksina kyllä vie miestä mennessään, fenetylamiinit kuten 2C-E ovat enemmän hallittavissa ja manipuloitavissa. Tärkeä periaate on, ettei yritä taistella kokemusta vastaan, pitää vaan hyväksyä mitä tapahtuu (ei ole aina helppoa), päästää irti ja antaa kosmisten voimien viedä, mikäli ovat viedäkseen.
brightlight

ViestiKirjoittaja kultahammas » 26.8.2004 00:14:13

Juueieieiei, ei ollenkaan! Se alfaltissa kahlaaminen ei ole minun juttuni, oli niin inha kokemus, pelkotilat pääsi valloilleen, samoin sienien kanssa. Enpä kyllä essoistakaan tykkää eikä hampun poltto ole mulle mitenkään tärkeetä. Piristä olen päässyt eroon jo nuorena, silloin tällöin harvakseltaan on tullut vedettyä. Kyllä se on tuo hitaampi juttu mun juttu.
t.kultahammas
kultahammas

ViestiKirjoittaja apo » 26.8.2004 11:39:57

Hidas Puutarhuri kirjoitti:Oma eka lsd trippi on edessä tässä lähiaikoina. Kaveri jonka kanssa pääosin olen trippaillut suositteli että otetaan reilusti niin nähdään aineen oikea potentiaali.

Olen samaa mieltä. Parempi reilu annos. Mutta pameja on hyvä olla käsillä. Se tuo turvallisuuden tunteen.

Hidas Puutarhuri kirjoitti:Ayahuascaa olen 4krt ottanut, 2c-e:tä kerran, psilosieniä useita eri lajikkeita. Mikä noista olisi lähinnä lsd:n vaikutusta? Mahdoton varmaan sanoa kun niin uniikki aine kyseessä, mutta kai jotain vertailupohjaa on? :?

No 2C-yhdisteet eivät ainakaan ole kovin lähellä. LSD tuo kirkkaamman ja kevyemmän tilan. Kyllä se aika ainutlaatuinen aine on. Minusta LSD peittoaa sienet 6-0. Mutta jos pitää sienistä, niin varmaan pitää hapostakin.
erilainen keskustelufoorumi: https://www.apotheca.org/keskustelu/ (256b SSL)
apo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja cuogriz » 26.8.2004 14:55:04

onhan se hieno asia.....todellinen 'problem child' aivan kuten isä-hahmo sanoo.....

mahtavaa jos haluu et joku vetää kädest pitemmälleSYVEMMÄLLE.....muttta kun haluaa olla itse ykseys.......

MUSHROOMS!! :lol: :shock: :oops: :P :o
cuogriz

Seuraava

Paluu Sauna