Olet täällä

kannabis överit

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

kannabis överit

ViestiKirjoittaja JuJu » 20.1.2006 09:20:07

:shock: vittu meni yli pilvellä. En ollut muutamaan viikkon polttanut savuja muuten jo useamman vuoden pössytelly. Sit kaverin kans vedettiin älystä voimakasta kukkaa raakana. Aluksi oli että ihan hyvin toimii että hyvä meininki, mut sitten n.15 minuutin päästä en enää kyennyt hahmottamaan missä olin.
En kyennyt hahmottamaan missä asuntoni sijaitsee tai yleensäkkin lähti homma ihan käsistä. Sitten alko tosissaan pelottamaan että tulen hulluksi ja kaikki asiat mitä tuli mieleen tuli ainoastaan pelkona. Sydän oli myös ihan kipeänä tämän reissun jälkeen.

Nyt viimeistään heräsin siihen totuuteen että ei pilvi ole mun juttu, no tuli otettua ihan liikaa. Mut ne pelot oli niin pahoja.

Et semmosta :idea:
JuJu

ViestiKirjoittaja geraldine^ » 20.1.2006 09:52:25

Mulle on käynyt samalla tavalla, vissiin 2 kertaa. Olin vieläpä täysin vieraassa kaupungissa ulkomailla, kokemus oli kammottava.. nykyään säästän kukkapaukut suosiolla turvallisempiin olosuhteisiin (kaverilla, kotona, mutta ei ulkona!), menee sen verran helposti överiksi.
Rajansa kaikella, myös kannabiksella.
geraldine^

ViestiKirjoittaja Madmike » 20.1.2006 10:17:33

kannattaa mieluummin ottaa vähän kerralla. sitä pystyy kivasti boostailemaan sit jos on tarvis.
Madmike

ViestiKirjoittaja JuJu » 20.1.2006 10:47:15

Joo tiedän. mut sitä vaan haluaa aina todistella että voi ottaa ihan miten paljon tahansa. Tyhmyyttä. No toivottavasti tästä tuli jotain oppia sitten.
JuJu

ViestiKirjoittaja psyke » 20.1.2006 12:26:21

Tuttu juttu muttei ehkä ihan noin voimakkaana. Harvemmin set & settingiä korostetaan kannabiksen kohdalla mutta siihen kannattaa todellakin kiinnittää huomiota!
psyke
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vhv » 20.1.2006 19:05:11

vitut, hirmu paukut vaan ja sit kävelee väentungokseen. kesällä esim. kävi näin, tori täynnä ihmisiä ja olin niin pihalla kaverin kaa että hyvä kun pystyttiin kävelemään. kommunikoinnista ei tullut mitään, huojuttiinkin muutaman metrin päässä toisistamme. jäi sitten tori ihmeineen kokematta, lähikuppilaan juomaan kaljaa ja selittämään teorioita kaikkeudesta. jos ois tullut joku tuttu vastaan niin oisin varmaan kuollut paniikkiin.
vhv

ViestiKirjoittaja Sird » 21.1.2006 17:50:43

Joo miullakii meni överiks ku eka kerra monee vuotee taas kokeilin, hinkistä kunnon kermapullo ja sit muutamat savut viel piipusta, ekana hirvee jumitus ei pystyny ees kättä liikuttaa, ja sit hirveet vainot kokoaja ajattelin et kaikki vaa haluu miulle pahaa jne, oli pakko lähtee kävelee pois ku meinas skitsahtaa iha kunnol ei ollu kovin kaukana etten ois kavereitten päälle käyny ;) sen jälkee menny hieman rauhallisemmin eikä hirveitä vainoja, onneks osaa jo rauhotella itteesä.
Sird

Re: kannabis överit

ViestiKirjoittaja Kurimus » 21.1.2006 18:05:19

JuJu kirjoitti::shock: vittu meni yli pilvellä. En ollut muutamaan viikkon polttanut savuja muuten jo useamman vuoden pössytelly. Sit kaverin kans vedettiin älystä voimakasta kukkaa raakana. Aluksi oli että ihan hyvin toimii että hyvä meininki, mut sitten n.15 minuutin päästä en enää kyennyt hahmottamaan missä olin.
En kyennyt hahmottamaan missä asuntoni sijaitsee tai yleensäkkin lähti homma ihan käsistä. Sitten alko tosissaan pelottamaan että tulen hulluksi ja kaikki asiat mitä tuli mieleen tuli ainoastaan pelkona. Sydän oli myös ihan kipeänä tämän reissun jälkeen.

Nyt viimeistään heräsin siihen totuuteen että ei pilvi ole mun juttu, no tuli otettua ihan liikaa. Mut ne pelot oli niin pahoja.

Et semmosta :idea:

musta toi kuulostaa kyllä aika paljon paniikkihäiriöltä...
Kurimus

ViestiKirjoittaja robe » 21.1.2006 19:35:04

Se voi johtua myös verensokerin laskusta. Mulle tulee silleen etäisesti samoja oloja jos tulee hypoglykemia, eli verensokerit laskee. (Sairastan diabetestä) eli mässyä vaan:)
robe
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja saurus » 21.1.2006 19:39:32

Mullakin kävi tolla tavalla muutaman vuoden polttelun jälkeen ja sitten sama toistui useammin ja useammin, kunnes tollasta skitsoilua rupes tulemaan joka kerta. Oli pakko sitten lopettaa polttelu sen takia. Muutaman vuoden välein olen kokeillut jos olis helpottanut, mutta ei. Viimeks kun polttelin pariisissa, iski hirveä tunne siitä, että vastapäisestä talosta joku tarkka-ampuja koittaa ampua mut. Oli pakko repiä auki naulatut ikkunaluukut ikkunan eteen, mutta eipä sekään oloa helpottanut. Kumma juttu sinänsä, kun vahvemmilla hallusinogeeneillä ei ole mitään vastaavia pelkotiloja esiintynyt koskaan.
saurus

ViestiKirjoittaja beyootch » 21.1.2006 21:54:32

perussettiä... :D :D :D :D

mulle käy aina noin jos ei oo polttanu hetkeen. ni ottaa aina vaan vanhasta tottumuksesta hirveet hitit ku ei tajuu et on toleki vähän jo kerinny laskeen, ja sit kaskas, öyskää.... hihi. mut oon oppinu jo, et ku sen tietää et se alkaa kuitenki kohta laskee, ni ei mitään hätää... parissa tunnissa yleensä jo alkaa laskeen silleen et pysyy taas pystyssä...

sokeri on kova sana aina tohon väliin, mitä vaan karkkia, tms. itellä tulee aina kku öyskää, ni pakottava tarve just saada sokeria, vaikka vittu sokerivettä tai pelkkiä sokerinpaloja imeskelee... se tasaa taas vitun hyvin, laskee sitä öyskää.
hyvin mä vedän

Kuva
beyootch
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jeahjeah » 22.1.2006 16:59:42

heh, kerran piti poltella raakaa white widowia tuhti pesällinen. alkoi tietysti skitsottaa aika lahjakkaasti ja sit pelotti katsoa peiliin kun ei enää tuntenut omaa naamaansa :D toi meni kuitenkin ohi ja jälkeenpäin ollut lähinnä ihan huvittava muisto :D
jeahjeah

ViestiKirjoittaja Miffy » 22.1.2006 17:06:47

Varmaan vähän kaikki on öyskineet, ainakin joskus - itekin syleillyt vessanpönttöä ja kerran oksentanut roskikseen. Hoh. Teinimeininki<3
Miffy

ViestiKirjoittaja NarCoTiCBiTcH » 22.1.2006 18:55:14

Joo tuttu juttu.

Suosittelen jättämään sen blosautuksen. Pilvestä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kun on putsina, huomaa, että niin on hyvä. Vähemmän mystiikkaa, enemmän asiaa.
NarCoTiCBiTcH

ViestiKirjoittaja ziontrain » 22.1.2006 19:07:50

Pienillä annoksilla välttää pärähdykset :!:
Kuva

- i wont change my ways -
ziontrain
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna